6 min
Kako digitalizacija spreminja B2B-poslovanje – 13 odličnih slovenskih zgodb (PRO)
25 min
Delodajalci bojkotirali sejo ESS o božičnicah in normirancih
30 min
V javni obravnavi shema pomoči za elektrointenzivna podjetja
2 uri
Slovenski FireCat zaradi visokih stroškov zaprl obrat v Srbiji
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Želite biti med uspešnimi petimi odstotki pri uvedbi UI (Oglas)
5 ur
Najslabši oktober v 22 letih: v ZDA bi odpustili 150 tisoč zaposlenih 1
5 ur
Fotoutrinki s finančne šole: kaj smo počeli med jesenskimi počitnicami?
5 ur
Prihaja državna pomoč za energetsko intenzivna podjetja
5 ur
Trumpovi so razširili seznam, kateri materiali so kritični za ekonomijo in nacionalno varnost
5 ur
Poslovna konferenca Portorož: Outfit7 o tem, kako ohranjati vizijo v času sprememb
6 ur
Vlada želi odpraviti koncesije za vodotoke – gradbinci opozarjajo na podržavljenje (PRO)
6 ur
Kitajski izvoz prvič po uvedbi carin upadel
6 ur
Prodaja Lukoilovih družb Švedu odpovedana: ZDA trdijo, da je Putinova lutka 7
6 ur
Kako ob osemurnem delovniku najti čas za dodatni zaslužek?
8 ur
Borze v rdečem: navzdol jih potiskajo upadi tehnoloških delnic
8 ur
Uradno: v Revozu bodo poleg twinga izdelovali tudi nissane in dacie 6
9 ur
V Impolu imajo podatki ključno vlogo pri razvoju in nadzoru proizvodnje
10 ur
Delničarji Tesle potrdili plačni paket za Muska: Tisoč milijard dolarjev
10 ur
Sam Altman, OpenAI: Ni nam cilj, da bi bili preveliki, da bi nas lahko pustili propasti

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.014
[#3072025] 08:53
Odgovori   +    7
Starejšega bencinskega cliota prodajajo kot vroče žemljice. Kar je logično, ker je s ceno od 14k naprej eden zelo redkih novih uporabnih! avtov, ki si jih lahko privošči delavski razred in študentarija. Ali pa na primer upokojenci z nizkimi penzijami.

Po drugi strani pa sem skeptičen, če se bodo ta nova e-vozila dobro prodajala. Ker so z realističnim dosegom pod 200 km enostavno neuporabni. Poleg tega da bodo krepko dražji od osnovnega cliota, ki je poleg tega še bistveno bolj prostoren.
FIN-263888 sporočil: 578
[#3072030] 10:21
Odgovori   +    3
Začetek konca.
GV-1113 sporočil: 2.014
[#3072033] 11:24 · odgovor na: FIN-263888 (#3072030)
Odgovori   +    2
Verjetno je res začetek konca. Glede na to, da drugod po Evropi tovarne e-avtov potem zaradi katastrofalne prodaje v glavnem zapirajo. Če ne, pa delajo s čisto majhno izkoriščenostjo kapacitet.

Lahko bi se vlada z Renaultom spogajala, da v takšnem primeru subvencije sorazmerno vrne. Ampak je seveda bistveno preveč nesposobna za kaj takega!

Sicer pa edino pametno uporabo teh mini e-avtkov vidim kot samovozeče taksije po Ljubljani, ko bodo enkrat končno dovoljeni!
igor7 sporočil: 23
[#3072041] 12:11 · odgovor na: GV-1113 (#3072033)
Odgovori   +    0
No, ni vraga da ne bo Renault skupaj z Nissan in Dacio v celi Evropi letno prodal 150.000 teh e-igrač
FjodorKirilovic sporočil: 1.316
[#3072045] 12:42
Odgovori   +    2
Spet častimo davkoplačevalci. Koliko let še?
odvisnik sporočil: 3.326
[#3072051] 14:31 · odgovor na: FjodorKirilovic (#3072045)
Odgovori   +    1
[FjodorKirilovic]
Spet častimo davkoplačevalci. Koliko let še?
Dokler ne zmanjka.

Strani: 1