Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek KGM je dobil prvega hibrida – torres hybrid
Strani: 1
sporočil: 8.906
Ključna je optimizacija, da elektriko uporabljaš za premik od 0 do
20 km/h, ko zaviraš polniš malček baterijo, nad 20 km/h se vklopi
motor, ki dela na nizkih obratih, dokler ne izprazni baterije do
neke točke in potem dodaja moč polnjenja. V mestih ta stvarca
deluje dobro. Zelo obetavna zgodba je tale avtek. Ko bo 4x4, ga bo
treba preizkusiti.
Očitno so uspeli obdržati nizko težo vozila, da je poraba tako ugodba... če je res.
Cena pa je zame prijetno presenečenje. Če se bo obdržala, kot o njej pišejo, bye, bye Honde in Toyote SUV, pa tudi Nissan X Trail, ipd. na srednji rok.
Očitno so uspeli obdržati nizko težo vozila, da je poraba tako ugodba... če je res.
Cena pa je zame prijetno presenečenje. Če se bo obdržala, kot o njej pišejo, bye, bye Honde in Toyote SUV, pa tudi Nissan X Trail, ipd. na srednji rok.
sporočil: 3.120
[]
Ključna je optimizacija, da elektriko uporabljaš za premik od 0 do 20 km/h, ko zaviraš polniš malček baterijo, nad 20 km/h se vklopi motor, ki dela na nizkih obratih, dokler ne izprazni baterije do neke točke in potem dodaja moč polnjenja. V mestih ta stvarca deluje dobro. Zelo obetavna zgodba je tale avtek. Ko bo 4x4, ga bo treba preizkusiti.
Očitno so uspeli obdržati nizko težo vozila, da je poraba tako ugodba... če je res.
Cena pa je zame prijetno presenečenje. Če se bo obdržala, kot o njej pišejo, bye, bye Honde in Toyote SUV, pa tudi Nissan X Trail, ipd. na srednji rok.
Zadnjic sem nekje bral, da so s hibridi tezave ze nekje pri 100k kilomwtrih glede menajve baterije.
Se najugodnejsa pri tem naj bu bila toyota, kjer stane menjava baterije le 2 k.
Meni tele zadeve niso zanimive.
Sem pristas, ce necesa ni se ne more pokvarit ;).
Tako ce ze, raje ev
Strani: 1