Strani: 1

stutek sporočil: 595
[#3068354] 12.09.25 09:30
Odgovori   +    0
Vsi mazači se izgovarjajo na nepravilno uporabo. A resnica je, da so prodajniki zavžno napihnili pričakovanja strank in potem pač streznitev pride z zamikom.

Problem je, da FOMO ( fear of missing out ) ne more biti dobra odločitvena strategija in posledično ne bo prinesla rezultatov.

V transformacije pa ne verjamem več. Sem izvedel nekaj modernizacij procesov brez bolečine za uporabnike - a za stranko je to bilo drago in dolgotrajno. V tem času bi startup lahko uporabnike speljal k sebi in bi stranka ostala na suhem. Če bi se odločili, da pa naredimo brutalni rez, pa bi uporabnike odrezali od storitve za več tednov, kar bi pa vodilo v tožbe in množični prehod drugam.

Lekcija: obdobje exploitacije optimizirajmo na denarni tok in se pripravimo na konec storitve. V nekaterih primerih se splača konkurenco zgraditi kar v lastni hiši, da lažje uugasneš zastarelo storitev...

V naslednjih letih se bo sesulo še veliko Kodakov in Nokij in Black Berryev...

Strani: 1