Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.636
[#3065079] 23.07.25 10:23
Odgovori   +    6
Kakorkoli obrnemo ima klovn, pardon, slovenski zet, vseeno še nekaj zdrave pameti.

V Bruslju pa z butastimi in nečloveškimi predpisi, uničujejo avtomobilsko industrijo.
OgnjenAnto sporočil: 446
[#3065081] 23.07.25 11:05 · odgovor na: FIN-544124 (#3065079)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 23.07.2025 11:06
[]
Kakorkoli obrnemo ima klovn, pardon, slovenski zet, vseeno še nekaj zdrave pameti.

V Bruslju pa z butastimi in nečloveškimi predpisi, uničujejo avtomobilsko industrijo.
Nima prav nič zdrave pameti.
Old boysi si kupujejo status quo. Sedaj ni več regulatorne gajžlje, da bi jih gnala naprej, tehnološki zaostanek večine njihove avto industrije s preostankom sveta se pa še veča. Edino, ki jih rešuje, je ne-zdrava pamet našega ameriškega zeta, ki jih še ščiti s carinami in defacto prepovedjo uvoza kitajskih avtomobilov.
Še Elon jim bo pobegnil na Kitajsko (denar ne smrdi).

Zbudili se bodo desetletje kasneje, ugotavljajoč, da so desetletja odzadaj in so kupci preplačevali tehnološki krš od avtov, ki jih stanejo ne samo posledicah CO2 emisij (Florida bo defacto pod vodo v celoti čez par desetletij, tudi Mar-a-lago pride na vrsto), ampak tudi v vzdrževanju in stroških goriva.

In zgodil se jim bo nov Reagan in potem avto industrije več ne bo. Ker bo zadeva izgledala kot konjska vprega v Albaniji proti Mercedezom iz Nemčije, ko je škripnil Enver.

Strani: 1