Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Najmanjši avtomobili počasi izginjajo s cest
Strani: 1
sporočil: 1.520
Zadnja sprememba: GV-1113 02.07.2025 13:51
Točno to je tragi-komedija "zelenega" prehoda!Mali lahki avtomobili z ozkimi gumami imajo zaradi večnih zakonov fizike seveda daleč najnižjo porabo. Tudi če imajo termične motorje, je njihova obremenitev za okolje res majhna. Da o cenovni dostopnosti za tiste, ki bolj malo zaslužijo, sploh ne govorimo.
Namesto tega pa nam idiotska politika (tako EU kot tudi slovenska) tišči dvotonske in še težje SUV-e s širokimi gumami in slabimi količniki zračnega upora. In ker so električni ali hibridni menda "eko", moramo njihovo prodajo skozi subvencije financirati tudi davkoplačevalci.
Tudi tisti z manj denarja, ki so si v preteklosti komajda lahko privoščili bencinskega VW Up-a ali Twingota. Zdaj si itak ne morejo privoščiti nobenega novega avta več. Seveda pa morajo plačevati vedno višje davke!
sporočil: 437
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 02.07.2025 15:34
[GV-1113]
Točno to je tragi-komedija "zelenega" prehoda!
Mali lahki avtomobili z ozkimi gumami imajo zaradi večnih zakonov fizike seveda daleč najnižjo porabo. Tudi če imajo termične motorje, je njihova obremenitev za okolje res majhna. Da o cenovni dostopnosti za tiste, ki bolj malo zaslužijo, sploh ne govorimo.
Namesto tega pa nam idiotska politika (tako EU kot tudi slovenska) tišči dvotonske in še težje SUV-e s širokimi gumami in slabimi količniki zračnega upora. In ker so električni ali hibridni menda "eko", moramo njihovo prodajo skozi subvencije financirati tudi davkoplačevalci.
Tudi tisti z manj denarja, ki so si v preteklosti komajda lahko privoščili bencinskega VW Up-a ali Twingota. Zdaj si itak ne morejo privoščiti nobenega novega avta več. Seveda pa morajo plačevati vedno višje davke!
Nima to veze z zelenim prehodom.
Samo s pogoltnostjo avto industrije. Tudi evropska avto industrija se amerikanizira. Mali avtočki so out. In so pa čim večje kravetine od avtov. Ker se lahko tudi kasira veliko in marže so neprimerno višje od tistih pri malčkih, oz "normalnih" avtih.
Zato tudi pišem, da je cajt, da avto industrija gagne.
sporočil: 1.520
Ampak tudi tvoji ljubljeni Kitajčki so mahnjeni na velike SUV
kravetine. Še bistveno bolj od Evropejcev!
sporočil: 437
[GV-1113]Vrata smo jim na stežaj odprli z lažnimi eko standardi in potuhami in izjemami avto industriji. Efektivne emisije namesto dol, hodijo gor.
Ampak tudi tvoji ljubljeni Kitajčki so mahnjeni na velike SUV kravetine. Še bistveno bolj od Evropejcev!
Ampak, sedaj bomo vsaj lahko gradili socializem po meri človeka. :)
sporočil: 4.518
Hmmmm, očitno je čedalje več ljudi z majhnim in zato rabijo velike
avtomobile za kompenzacijo.
:) :) :)
:) :) :)
sporočil: 1.027
v vecjem avtu se ljudje pocutijo bolj varne, saj ima ob trku vecjo
inercijo (manjsi pojemek, manjse sile na telo). v praksi pa ljudje
zaradi tega vozijo manj defenzivno in overall varnost se zmanjsa.
kravetine zasedajo vec prostora na cesti in parkiriscih (boksi se
povecujejo). s premikanjem vecje mase gre v luft vec energije in
svinjarije. psihologija in posledice zadaj so en odvod Prisoner's
dileme. en.wikipedia.org/wik...7s_dilemma
Strani: 1