Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Najmanjši avtomobili počasi izginjajo s cest

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.520
[#3063974] 02.07.25 13:44
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: GV-1113 02.07.2025 13:51
Točno to je tragi-komedija "zelenega" prehoda!

Mali lahki avtomobili z ozkimi gumami imajo zaradi večnih zakonov fizike seveda daleč najnižjo porabo. Tudi če imajo termične motorje, je njihova obremenitev za okolje res majhna. Da o cenovni dostopnosti za tiste, ki bolj malo zaslužijo, sploh ne govorimo.

Namesto tega pa nam idiotska politika (tako EU kot tudi slovenska) tišči dvotonske in še težje SUV-e s širokimi gumami in slabimi količniki zračnega upora. In ker so električni ali hibridni menda "eko", moramo njihovo prodajo skozi subvencije financirati tudi davkoplačevalci.

Tudi tisti z manj denarja, ki so si v preteklosti komajda lahko privoščili bencinskega VW Up-a ali Twingota. Zdaj si itak ne morejo privoščiti nobenega novega avta več. Seveda pa morajo plačevati vedno višje davke!
OgnjenAnto sporočil: 437
[#3063982] 02.07.25 15:33 · odgovor na: GV-1113 (#3063974)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 02.07.2025 15:34
[GV-1113]
Točno to je tragi-komedija "zelenega" prehoda!

Mali lahki avtomobili z ozkimi gumami imajo zaradi večnih zakonov fizike seveda daleč najnižjo porabo. Tudi če imajo termične motorje, je njihova obremenitev za okolje res majhna. Da o cenovni dostopnosti za tiste, ki bolj malo zaslužijo, sploh ne govorimo.

Namesto tega pa nam idiotska politika (tako EU kot tudi slovenska) tišči dvotonske in še težje SUV-e s širokimi gumami in slabimi količniki zračnega upora. In ker so električni ali hibridni menda "eko", moramo njihovo prodajo skozi subvencije financirati tudi davkoplačevalci.

Tudi tisti z manj denarja, ki so si v preteklosti komajda lahko privoščili bencinskega VW Up-a ali Twingota. Zdaj si itak ne morejo privoščiti nobenega novega avta več. Seveda pa morajo plačevati vedno višje davke!

Nima to veze z zelenim prehodom.
Samo s pogoltnostjo avto industrije. Tudi evropska avto industrija se amerikanizira. Mali avtočki so out. In so pa čim večje kravetine od avtov. Ker se lahko tudi kasira veliko in marže so neprimerno višje od tistih pri malčkih, oz "normalnih" avtih.
Zato tudi pišem, da je cajt, da avto industrija gagne.
GV-1113 sporočil: 1.520
[#3063989] 02.07.25 16:44 · odgovor na: OgnjenAnto (#3063982)
Odgovori   +    2
Ampak tudi tvoji ljubljeni Kitajčki so mahnjeni na velike SUV kravetine. Še bistveno bolj od Evropejcev!
OgnjenAnto sporočil: 437
[#3063992] 02.07.25 16:55 · odgovor na: GV-1113 (#3063989)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
Ampak tudi tvoji ljubljeni Kitajčki so mahnjeni na velike SUV kravetine. Še bistveno bolj od Evropejcev!
Vrata smo jim na stežaj odprli z lažnimi eko standardi in potuhami in izjemami avto industriji. Efektivne emisije namesto dol, hodijo gor.
Ampak, sedaj bomo vsaj lahko gradili socializem po meri človeka. :)
FIN-544124 sporočil: 4.518
[#3064008] 02.07.25 23:46
Odgovori   +    1
Hmmmm, očitno je čedalje več ljudi z majhnim in zato rabijo velike avtomobile za kompenzacijo.

:) :) :)
primvla sporočil: 1.027
[#3064016] 07:57 · odgovor na: FIN-544124 (#3064008)
Odgovori   +    2
v vecjem avtu se ljudje pocutijo bolj varne, saj ima ob trku vecjo inercijo (manjsi pojemek, manjse sile na telo). v praksi pa ljudje zaradi tega vozijo manj defenzivno in overall varnost se zmanjsa. kravetine zasedajo vec prostora na cesti in parkiriscih (boksi se povecujejo). s premikanjem vecje mase gre v luft vec energije in svinjarije. psihologija in posledice zadaj so en odvod Prisoner's dileme. en.wikipedia.org/wik...7s_dilemma

Strani: 1