Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Porsche je lahko takšen in je še vedno pravi
Strani: 1
sporočil: 4.336
Hmmmm, Porsche zna izdelati armaturo in displeje integrirati
.
Drugi pa kar neko tablico pritisnejo gor, kot šalabajzarji.
Naj se gredo učit k Porscheju.
Mimogrede.
Večini ljudi info-zabavni sistem dol visi.
Tovarne bi ga naj dale za doplačilo.
Drugi pa kar neko tablico pritisnejo gor, kot šalabajzarji.
Naj se gredo učit k Porscheju.
Mimogrede.
Večini ljudi info-zabavni sistem dol visi.
Tovarne bi ga naj dale za doplačilo.
sporočil: 365
Pri športnem avtu še posebej naj bi bile roke in oči na volanu in
prednji šipi. Ne pa da po celi kabini vsakič iščejo pravo polje, ki
naj se ga dotaknejo. Intuitivno postavljeni gumbi za katere ni
treba umikati pogleda s ceste, osnovni podatki pa projicirani na
vetrobransko steklo, to bi moral biti osnovna premisa pri izdelavi
okolja za voznika, katerega koli, ne samo športnega. Če so res tako
zavzeti za varnost.
sporočil: 4.336
[leben1]Kot si rekel.
Pri športnem avtu še posebej naj bi bile roke in oči na volanu in prednji šipi. Ne pa da po celi kabini vsakič iščejo pravo polje, ki naj se ga dotaknejo. Intuitivno postavljeni gumbi za katere ni treba umikati pogleda s ceste, osnovni podatki pa projicirani na vetrobransko steklo, to bi moral biti osnovna premisa pri izdelavi okolja za voznika, katerega koli, ne samo športnega. Če so res tako zavzeti za varnost.
Nekoč je Zastavina stoenka imela nekaj mehanskih stikal za ketere je že roka vedela kje so in si jih vedno našel na pamet v trdi temi.
To je pač danes tem DIGITALNIM mladeničem nerazumljivo in nepojmljivo.
sporočil: 1.208
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 21.05.2025 12:08
[]Zame ga še vedno ni prek analognih merilcev, vsaj glavnih. Sploh v avtih iz višjih razredov. (...)
Hmmmm, Porsche zna izdelati armaturo in displeje integrirati .
Drugi pa kar neko tablico pritisnejo gor, kot šalabajzarji.
Naj se gredo učit k Porscheju.
Mimogrede.
Večini ljudi info-zabavni sistem dol visi.
Tovarne bi ga naj dale za doplačilo.
Glede vsebine članka - pred kratkim sem prek nekega 'družbenega omrežja' naletel na (najbrž) Indijca (nisem ga spreaševal po narodnosti, mi je pa tako deloval po svojem avatarju in še čem), ki je zaposlen ravno v Stuttgartu v Porsche-ju dobesedno na proizvodni liniji. In mi je imel marsikaj za napisati, ko sva se zapletla v malce bolj osebno debato ... Ena od zadev, ki mi jo je omenil in mi je nekako najbolj ostala v spominu, je, da kakovost izdelave (vedno bolj) pada, da hudo gledajo na stroške, tudi zmanjšujejo število zaposlenih, poslal pa mi je tudi nekaj fotk - primerov ne ravno vrhunske izdelave s same proizvodne linije.
P.S.: Tale moj zapis sem začel pisati že včeraj, vendar ga potem nisem utegnil zaključiti.
Strani: 1