Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek NLB v mrku pustila tisoče strank: mobilni Klik jim več ne dela
Strani: 1
sporočil: 17
Zdravo. Mene tudi. Leta 1968 mi je dedek odprl prvi varčevalni
račun v Mestni hranilnici na Čopovi 3. Leta 1994 sem odprl prvi
poslovni račun za podjetje v istih prostorih. Še vendno za vse
svoje bančne storitve in poslovanje več podjetij uporabljam
izkjučno račune NLB. Tokrat pa bom resno razmislil o prenosu vsega
na kakšno konkurenčno banko. Kakovost storitev očitno nazaduje na
račun dobičkov banke. Kar pa seveda ni v redu. Pomislite kaj bi
bilo, če bi farmacevtu padala kakovost zdravil na račun dobičkov?
sporočil: 1.675
Ah, če do sedaj v vseh teh desetletjih nisi odpikal NLB, jih ne boš
niti v bodoče ;)
sporočil: 635
Tudi sam sem bil vedno pri NLB. Leta 2017 pa sem na novo odprl en
doo in iz inata, ker so NLB kao najdražji, najslabši in samo lupijo
stranke..., sem račun odprl v Deželni banki.
Še pred koncem meseca sem bil na NLB in na misel mi več ne pride, da bi kdaj šel kam drugam!
Ja, za penzijo dvignt pa limit podaljšat je verjetno res vse en klinc, kje si. Za kaj malo bolj resnega pa, težko sicer rečem za ostale, ampak meni je pri NLB vrhunsko.
Še pred koncem meseca sem bil na NLB in na misel mi več ne pride, da bi kdaj šel kam drugam!
Ja, za penzijo dvignt pa limit podaljšat je verjetno res vse en klinc, kje si. Za kaj malo bolj resnega pa, težko sicer rečem za ostale, ampak meni je pri NLB vrhunsko.
sporočil: 152
[Dynisco]Tudi sam imam že desetletja račun pri NLB, že nekajkrat sem doživel zadeve v smislu "saj ni res pa je", vendar je ta banka v primerjavi z ostalimi (iz mojih in izkušenj nekaterih kolegov) še najmanj slaba (ostale so namreč še slabše).
Tudi sam sem bil vedno pri NLB. Leta 2017 pa sem na novo odprl en doo in iz inata, ker so NLB kao najdražji, najslabši in samo lupijo stranke..., sem račun odprl v Deželni banki.
Še pred koncem meseca sem bil na NLB in na misel mi več ne pride, da bi kdaj šel kam drugam!
Ja, za penzijo dvignt pa limit podaljšat je verjetno res vse en klinc, kje si. Za kaj malo bolj resnega pa, težko sicer rečem za ostale, ampak meni je pri NLB vrhunsko.
sporočil: 1.398
Če mene vprašaš, pa me najbrž nisi :), bi si želel neomejen kredit
z obretno mero 0%!
Evo, to bi bilo zame vrhunsko...
Evo, to bi bilo zame vrhunsko...
sporočil: 1.554
[odvisnik]A lahko jaz? :)
In kaj pogrešate pri bankah?
Kakšni so problemi?
Kaj so vaše želje?
Recimo, obrestovanje pozitivnih sredstev na računu
normalne provizije pri nakazilih tujih valut v EU in širše (ne pa ranga 100€ + ).
Manj papirologije (recimo za kredit in bančno garancijo potrebujem vedno sodelovanje računovodkinje, čeprav imamo letna poročila na ajpesu in smo stranka že 10+ let).
sporočil: 152
[odvisnik]Npr. da je banka res banka z vsemi storitvami, ne pa samo banka po nazivu, opravlja pa storitve kot kakšna manjša hranilnica. Da se uslužbenci na e-sporočilo odzovejo še isti dan, da včasih vrnejo kakšen klic (če telefona ne utegnejo dvigniti) in da če se dogovoriš za sestanek, da je oseba/uslužbenec ob dogovorjeni uri tam (ja, tudi to se mi je že zgodilo, da je tisti dan sploh ni bilo tam, o kakšen obvestilu (kaj šele opravičilu), da bi zadevo preložili, pa ni bilo ne duha ne sluha)
In kaj pogrešate pri bankah?
Kakšni so problemi?
Kaj so vaše želje?
sporočil: 2
Stari operacijski sistemi nimajo zagotovljenih varnostnih
popravkov, zato so tvegani za izvajanje finančnih storitev. Če bi
bilo vse odvisno od bank, kot je napisano v članku, potem bi banke
najverjetneje zahtevale, da telefoni niso starejši od enega ali
dveh let oz. v povezavi s proizvajalci telefonov in nadgradnjami
operacijskih sistemov. Pa temu ni tako! Da imam star telefon in
operacijski sistem pa samo kaže, da ga bo potrebno zamenjat z
novejšim, ki bo bolj varen. Pri tem pa banke res nimajo kaj
dosti...
sporočil: 1.047
glej, Video klic lahko opraviš ob polnoči, ne boš čakal več kot pol
minute
sem pred mesecem opravil transakcijo na mobnilnem NLB kliku ob pol dveh ponoči, so me klicali za avtorizacijo, ker je bil znesek visok in se jim je zdela transakcija sumljiva, pa so prevrjali, če sem res jaz
me zanima pri kateri hranilnica pa tudi pri neo banki si deležen take storitve
da pa finance pišejo tako tendenciozne naslove pa tud i ne vem, kaj je NLB kriva, če ima folk prastare telefone
sem pred mesecem opravil transakcijo na mobnilnem NLB kliku ob pol dveh ponoči, so me klicali za avtorizacijo, ker je bil znesek visok in se jim je zdela transakcija sumljiva, pa so prevrjali, če sem res jaz
me zanima pri kateri hranilnica pa tudi pri neo banki si deležen take storitve
da pa finance pišejo tako tendenciozne naslove pa tud i ne vem, kaj je NLB kriva, če ima folk prastare telefone
sporočil: 2.241
Zadnja sprememba: simona2 09.05.2025 15:33
Če bi katera banka za to, da zagotavi varne finančne storitve,
zahtevala, da telefoni niso starejši od enega ali dveh let, potem
zelo hitro ne bi bilo take banketole lahko kaže na velik razkorak, kaj stranke mislijo, da je banka in kaj je dolžnost banke, in kaj banka misli, da je njena dolžnost -- to me spominja na neke druge dolžnosti bank, kjer je bil tudi velik razkorak med enimi in drugimi in vemo, kako se je končalo - ne dobro za banke
plus, tale današnji primer me hudo spomni, kako nlb ni vedela, da je Hrvaška v evru, pa je zaračunavala provizije, kot da ni - in jih potem vračala... pa se en mesec nikomur v banki ni posvetilo, da je kaj narobe...www.finance.si/nlb-n.../a/9009006
sporočil: 152
Zadnja sprememba: Poletje3 09.05.2025 15:53
[Nollem]Da ne bo nesporazuma - zadeve, ki sem jih opisal (dogovorjen sestanek - pa uslužbenca sploh ni bilo, nedosegljivost po telefonu...), so se mi dogajale že pred leti in na drugih bankah, ne na NLB. Tudi zaradi tega še vedno vztrajam pri NLB.
glej, Video klic lahko opraviš ob polnoči, ne boš čakal več kot pol minute
sem pred mesecem opravil transakcijo na mobnilnem NLB kliku ob pol dveh ponoči, so me klicali za avtorizacijo, ker je bil znesek visok in se jim je zdela transakcija sumljiva, pa so prevrjali, če sem res jaz
me zanima pri kateri hranilnica pa tudi pri neo banki si deležen take storitve
da pa finance pišejo tako tendenciozne naslove pa tud i ne vem, kaj je NLB kriva, če ima folk prastare telefone
sporočil: 69
Enako, kar se tiče online dostopa, preklica napačno plačanega
računa in ostalih zadev jih lahko res pohvalim. Digitalno so kar
napredovali, dostopnost komitenta do podpore pa se mi je v zadnjih
letih že večkrat izkazala za neprecenljivo. Sicer pa, odprt račun
še iz otroških let, ko sem s starši nosil drobiž v hranilniku :-)
sporočil: 2.285
[velikipok]Ajde, to je kot zastonj hrana v Mercatorju.
Če mene vprašaš, pa me najbrž nisi :), bi si želel neomejen kredit z obretno mero 0%!
Evo, to bi bilo zame vrhunsko...
Dajo ti to komot, ti njim le zakladne menice ali kaj podobnega.:)
Ni še čisto čas za to, lahko pa bo.
sporočil: 19
[odvisnik]
In kaj pogrešate pri bankah?
Kakšni so problemi?
Kaj so vaše želje?
1. Bistveno manjše provizije
2. Urejanje vseh zadev preko elektronskih komunikacij, brez brezveznega obiskovanja banke (npr. dostaviti osebi dokument, podpis izjave, ...)
3. Priznavanje elektronskega podpisa in digitalne komunikacije za urejanje vseh zadev z banko
4. Določene brezplačne storitve (podobno, kot jih imajo na voljo neo banke), npr. sprememba omejitev na karticah, transakcijah z računa, itd.
5. Obresti pozitivnega stanja na računih, ki so najmanj enake obrestim centralnih bank dotičnih valut
6. Odzivnost na sporočila, vprašanja,..., online ali vsaj v kratkem času (minute, ura), brez tistega odzivnika, da ste xxx v čakalni vrsti
7. Obresti za kreditiranja, na limite, itd., ki niso višje za več kot napr. 2% nad obrestmi na vezave, pozitivna stanja, itd.
8. Bistveno manjša nadomestila za vodenje računov, kreditne kartice - bolj primerljivo z neo bankami ne poa oderuško (tudi po več deset eur na mesec)
9. Pa še kaj bi se lahko našlo
Ničudno, da toliko oseb odpira račune pri raznih tujih bankah...
sporočil: 2.285
[FIN-156054]
> [odvisnik]
> In kaj pogrešate pri bankah?
>
> Kakšni so problemi?
> Kaj so vaše želje?
1. Bistveno manjše provizije
2. Urejanje vseh zadev preko elektronskih komunikacij, brez brezveznega obiskovanja banke (npr. dostaviti osebi dokument, podpis izjave, ...)
3. Priznavanje elektronskega podpisa in digitalne komunikacije za urejanje vseh zadev z banko
4. Določene brezplačne storitve (podobno, kot jih imajo na voljo neo banke), npr. sprememba omejitev na karticah, transakcijah z računa, itd.
5. Obresti pozitivnega stanja na računih, ki so najmanj enake obrestim centralnih bank dotičnih valut
6. Odzivnost na sporočila, vprašanja,..., online ali vsaj v kratkem času (minute, ura), brez tistega odzivnika, da ste xxx v čakalni vrsti
7. Obresti za kreditiranja, na limite, itd., ki niso višje za več kot napr. 2% nad obrestmi na vezave, pozitivna stanja, itd.
8. Bistveno manjša nadomestila za vodenje računov, kreditne kartice - bolj primerljivo z neo bankami ne poa oderuško (tudi po več deset eur na mesec)
9. Pa še kaj bi se lahko našlo
Ničudno, da toliko oseb odpira račune pri raznih tujih bankah...
Men je čudno zakaj jih vsi ne odprete drugje.sam sem zaprl račun pri NLB ene deset let nazaj.
Tole niso neke hude zahteve in mislim, da ste premalo aktivna stranka.
Dejstvo je da je bančništvo posel,ki si ga ne more it vsak . Zaslužek po stranki pa relativno majhen.
Ajde razen tisto z obrestno mero.
Sam imam en račun v Sloveniji in drug pri n26 kjer so boljše obresti.
Proces je sila preprost in ne vem zakaj tega nima več ljudi.
Edina ovira je nezaupanje oz varnost in zato vas NLB lupi.
Mislim, da podjetje komot plačuje iz tujih računov.
Je pa res, da NLB, vsaj kolikor sem imel sam opravka, vse kar je pod 100k na računu tretira z levo roko.
In si zanje resna stranka šele nad tem zneskom, danes verjetno že 300k in naprej.
Za moje pojme se je škoda ukvarjat z NLB če si pod tem zneskom ali imaš manj kot miljon evrov letno transakcij.
Zanje si enostavno premajhen.
sporočil: 2.285
[XDONA1]
> [odvisnik]
> In kaj pogrešate pri bankah?
>
> Kakšni so problemi?
> Kaj so vaše želje?
A lahko jaz? :)
Recimo, obrestovanje pozitivnih sredstev na računu
normalne provizije pri nakazilih tujih valut v EU in širše (ne pa ranga 100€ + ).
Manj papirologije (recimo za kredit in bančno garancijo potrebujem vedno sodelovanje računovodkinje, čeprav imamo letna poročila na ajpesu in smo stranka že 10+ let).
Sam bi pogledal po drugih bankah, ki imajo pe po vsem svetu, če gre za tuje valute.
Pri NLB je ta segment mogoče slabše pokrit.
Znanec dela z vzhodno Evropo in je zadovoljen z otp npr.
NLB je po moje dobra izbira, če ti je posel na Balkanu in emu.
Drugo jim je najbrž eksotika.
Če imaš dovolj dobra zavarovanja verjetno ne bi rabil preveč birokracije ali pa dobrega osebnega svetovalca na kreditnem oddelku.
Tule v naši lokalni NLB to ni bil nikoli prevelik problem za manjše stvari do 50k npr.
Sem imel dosti več dela pridobit kasneje podoben kredit v ugodnejši banki , razlika v om pa je bila cca 1,5, ampak je šlo več časa.
Trenutno mi je še najljubši unicredit, ampak spet, če si manjša stranka, se moraš ti obrnit oni se ne bojo ;).
Strani: 1