Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Delež dizelskih avtov februarja v Evropi na najnižji ravni doslej
Strani: 1
sporočil: 4.077
Normalen človek z normalnimi potrebami si kupi majhen, lahek in
cenovno ugoden avtomobil za vsakdanjo rabo.
Taki avtomobili imajo danes zelo majhno kubaturo motorja in bencinski pogon.
Taki avtomobili imajo danes zelo majhno kubaturo motorja in bencinski pogon.
sporočil: 200
[]
Normalen človek z normalnimi potrebami si kupi majhen, lahek in cenovno ugoden avtomobil za vsakdanjo rabo.
Taki avtomobili imajo danes zelo majhno kubaturo motorja in bencinski pogon.
Hhmm?...odvisno kako definiraš "normalne potrebe" in kaj si predstavljaš po "vsakdanjo rabo".
Jaz bi te dopolnil:
1) Uporabnik z dnevnimi potrebami od 20- 40 km si kupi majhen, lahek in cenovno ugoden avtomobil zelo majhno kubaturo motorja in bencinski pogon.
2) Uporabnik z dnevnimi potrebami od 20- 40 km, ki živi v lastni nepremičnini, opremljeni z fotovoltaiko, si kupi majhen, lahek in cenovno ugoden električni avtomobil.
3) Racionalen uporabnik z dnevnimi potrebami od 150+ km ali tedenskimi potrebami 2000+ km, kjer v kabini v povprečju sedijo 4 potniki in se rad vozi v vseh vremenskih neprilikah, si kupi dieselski agregat okrog 2000 cm3 in 150+ konjskih moči.
4) Trendovski in z cashem nafilan uporabnik z dnevnimi potrebami od 150+ km ali tedenskimi potrebami 2000+ km, po možnosti s fotovaltaiko na strehi hiše, ob kateri počiva tudi 30+ m2 velik pool, si kupi električarja z ceno 80k+ EUR.
Potem imaš še opcije, ko se križajo interesi pod raličnimi opcijami in je potrebno sklepat neke kompromise. Ne me prosim lovit za te meje...ker sem jih nametal kar tako, čez palec.
sporočil: 4.077
[wesko]Odlično si povedal in lepo nadaljeval mojo misel.
> []
> Normalen človek z normalnimi potrebami si kupi majhen, lahek in cenovno ugoden avtomobil za vsakdanjo rabo.
>
> Taki avtomobili imajo danes zelo majhno kubaturo motorja in bencinski pogon.
Hhmm?...odvisno kako definiraš "normalne potrebe" in kaj si predstavljaš po "vsakdanjo rabo".
Jaz bi te dopolnil:
1) Uporabnik z dnevnimi potrebami od 20- 40 km si kupi majhen, lahek in cenovno ugoden avtomobil zelo majhno kubaturo motorja in bencinski pogon.
2) Uporabnik z dnevnimi potrebami od 20- 40 km, ki živi v lastni nepremičnini, opremljeni z fotovoltaiko, si kupi majhen, lahek in cenovno ugoden električni avtomobil.
3) Racionalen uporabnik z dnevnimi potrebami od 150+ km ali tedenskimi potrebami 2000+ km, kjer v kabini v povprečju sedijo 4 potniki in se rad vozi v vseh vremenskih neprilikah, si kupi dieselski agregat okrog 2000 cm3 in 150+ konjskih moči.
4) Trendovski in z cashem nafilan uporabnik z dnevnimi potrebami od 150+ km ali tedenskimi potrebami 2000+ km, po možnosti s fotovaltaiko na strehi hiše, ob kateri počiva tudi 30+ m2 velik pool, si kupi električarja z ceno 80k+ EUR.
Potem imaš še opcije, ko se križajo interesi pod raličnimi opcijami in je potrebno sklepat neke kompromise. Ne me prosim lovit za te meje...ker sem jih nametal kar tako, čez palec.
Iz teh ugotovitev izhaja, da naj se izdelujejo vsi trije pogoni za vsak okus in potrebo.
Najbolj narobe je prisiljevati, da bodo vsi obvezno imeli elektriko, ker tudi praktično tehnično ne gre skozi.
Tudi ne vidim potrebe, da ima vsaka znamka 30, 40 modelov in verzij vozil.
Vsi po vrsti imajo velike finančne težave, avtomobili pa dragi.
sporočil: 255
Razen če se dnevno ne voziš po avtocestah na velike razdalje, je
bencin v pednosti. Cenejši, enostavnejši, lažji. Elektrika je za
blokarje, se pravi za večino mestnih prebivalcev, neuporabna, enako
za podeželje, če se ne vozijo dnevno v Ljubljano, ali drugo večje
mesto v službo. Ostanejo samo v hišah stanujoči mestni
avtomobilisti za vožnjo po mestu in tisti ki jim firma na lizing
najame avto za nekaj let. Privat je po nekaj letih najtežje prodati
električnega.
Strani: 1