1 ura
Slovenci bi kupovali nove avte, plačevali bi z gotovino 1
2 uri
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11
2 uri
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 5
3 ure
Najbolj brani članki danes
3 ure
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
3 ure
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
4 ure
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
4 ure
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA
5 ur
Vložila 1.500 evrov v delnico in dosegla 80 tisoč evrov dobička 1
6 ur
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover
7 ur
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
7 ur
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
7 ur
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic 2
7 ur
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
8 ur
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij
8 ur
Kronovšek o obvezni božičnici: Ni pravično, da se za vsak bombonček molze gospodarstvo 10
8 ur
Kaj o obvezni božičnici meni Golobov Žiga Debeljak, šef državnih podjetij?
8 ur
Bo hrvaška nuklearka stala v Istri? 3
8 ur
Kdo je v igri za prevzem poslovanja Tiktoka v ZDA?
9 ur
Velika Britanija in ZDA sklenili tehnološki sporazum v vrednosti 42 milijard dolarjev

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.962
[#3056216] 06.02.25 13:57
Odgovori   +    5
Vauuuu, koje face.

Kot štirje mušketirji.

Res nisem vedel, da prižigajo zelene luči.

V Sloveniji je pač vse na glavo postavljeno.

V DARS-u sploh ne bi smeli o tem odločat.

Lastnik je glavni.

DRŽAVA.

No, sicer pa gre za isto sranje.
FIN-379669 sporočil: 8.810
[#3056219] 06.02.25 14:05
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 06.02.2025 14:07
Bodo sezidali... nič ne zidajo, niti lastne bajte ne, celo velike večine projektne dokumentacije ne sestavi Dars, ampak le porabljajo davkoplačevalski denar in kaže, da zelo potratno. Učinkovitost izpod dopustnega nivoja. A kaj čmo, imamo vlado, kot si jo zaslužimo, zato bo tudi požegnala zapravljanje denarja.
odvisnik sporočil: 2.965
[#3056221] 06.02.25 14:37 · odgovor na: FIN-379669 (#3056219)
Odgovori   +    1
[]
Bodo sezidali... nič ne zidajo, niti lastne bajte ne, celo velike večine projektne dokumentacije ne sestavi Dars, ampak le porabljajo davkoplačevalski denar in kaže, da zelo potratno. Učinkovitost izpod dopustnega nivoja. A kaj čmo, imamo vlado, kot si jo zaslužimo, zato bo tudi požegnala zapravljanje denarja.
Dars ima svoj denar kot vem,odplačuje kredite za avtoceste in služi od cestnin.
Tako da neposrednih davkov ne vidim?
0522MANTE sporočil: 72
[#3056232] 06.02.25 17:39 · odgovor na: odvisnik (#3056221)
Odgovori   +    1
[odvisnik]
> []
> Bodo sezidali... nič ne zidajo, niti lastne bajte ne, celo velike večine projektne dokumentacije ne sestavi Dars, ampak le porabljajo davkoplačevalski denar in kaže, da zelo potratno. Učinkovitost izpod dopustnega nivoja. A kaj čmo, imamo vlado, kot si jo zaslužimo, zato bo tudi požegnala zapravljanje denarja.

Dars ima svoj denar kot vem,odplačuje kredite za avtoceste in služi od cestnin.
Tako da neposrednih davkov ne vidim?
Poudarek na 'neposrednih'...cestnine doloca trg, a ne?
FIN-379669 sporočil: 8.810
[#3056233] 06.02.25 17:44 · odgovor na: odvisnik (#3056221)
Odgovori   +    1
Dars je javno podjetje, ustanovljeno z zakonom neposedno s strani Države. Davkoplačevalec je mišljeno državljan. Gre za javno dobro... tisto, kar kasirajo in trošijo oz. ustvarjajo na Darsu. Ni potrebe, da se obnašajo negospodarno.
Endimion sporočil: 11.026
[#3056235] 06.02.25 18:33 · odgovor na: 0522MANTE (#3056232)
Odgovori   +    0
Dars je ne le upravljavec AC omrežja ampak njegov lastnik. Skupaj z zemljo pod cestami.
Korazijan sporočil: 427
[#3056236] 06.02.25 18:46 · odgovor na: 0522MANTE (#3056232)
Odgovori   +    0
Cestnine določa ministrstvo in potrjuje vlada.
0522MANTE sporočil: 72
[#3056237] 06.02.25 19:42 · odgovor na: Korazijan (#3056236)
Odgovori   +    1
[Korazijan]
Cestnine določa ministrstvo in potrjuje vlada.
Drugic bom dodal /s....
odvisnik sporočil: 2.965
[#3056238] 06.02.25 19:52 · odgovor na: FIN-379669 (#3056233)
Odgovori   +    0
Glede na velikost podjetja in promet, bi si uprava komot izplačevala milijonske plače, ali pa lastniki dobičke.

Tako da če so tule nekaj preplacali delajo s svojim denarjem.
Vsekakor bi šlo najbrž ceneje.

Dars ima 600miljonov prometa in 150 milijonov dobička.
Pri tem dobičku je firma lahko vredna vsaj 1,5 milijarde:)
lukapi sporočil: 11
[#3056240] 06.02.25 21:55
Odgovori   +    0
vilharia se gradi shell and core in tako, da je primerjava popolnoma ne relavantna. realna cena gradnje bo krepko čez 4000€/m2.
FIN-379669 sporočil: 8.810
[#3056249] 07.02.25 07:24 · odgovor na: odvisnik (#3056238)
Odgovori   +    1
Furs ima več kot 10 mlrd eur prihodkov... in vreden je 200 mlrd, se pravi, da bi dal direktorju Fursa narmanj 10 mio eur letne plače.
Pa za svojo rezidenco si lahko privoščijo karkoli, tudi še 5 mio sebi v žep... saj je itak denar njihov, ne naš.
Ej, ej, ejej, moj odvisnik. Res, pravi nickname... :)
mimoidoci sporočil: 6.346
[#3056270] 07.02.25 10:02 · odgovor na: Endimion (#3056235)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Dars je ne le upravljavec AC omrežja ampak njegov lastnik. Skupaj z zemljo pod cestami.

Koncesionar ni ravno lastnik.
Endimion sporočil: 11.026
[#3056275] 07.02.25 10:25 · odgovor na: mimoidoci (#3056270)
Odgovori   +    0
Prav pri DARSu so naredili kolobocijo, ko so mislim, da leta 2002 ali 2003 preneslii lastništvo AC omrežja na DARS, ker DARS ni imel sredstev za dokončanje AC križa.

Iz tega naslova ima DARS tudi bolano visoko amortizacijo.

Evo iz Letnega poročila:
ibb.co/G4M4PZ2y

Zato se na LJ AC križu tabla "Ljubljana" pojavi šele skorajda na zaključku Izvoza ali uvoza.
odvisnik sporočil: 2.965
[#3056280] 07.02.25 10:58 · odgovor na: FIN-379669 (#3056249)
Odgovori   +    1
[]
Furs ima več kot 10 mlrd eur prihodkov... in vreden je 200 mlrd, se pravi, da bi dal direktorju Fursa narmanj 10 mio eur letne plače.
Pa za svojo rezidenco si lahko privoščijo karkoli, tudi še 5 mio sebi v žep... saj je itak denar njihov, ne naš.
Ej, ej, ejej, moj odvisnik. Res, pravi nickname... :)
No pobiranje davkov ni ravno tržna dejavnost, vsaj na načelni ravni ;).

Medtem ko upravljanje cest, zaračunavanje cestnin je in zato lahko delam neko primerjalno vrednotenje.

Furs je bolj podoben centralni banki npr, tudi CB čeprav je banka ne moreš ravno primerjat z ostalimi bankami.

Strani: 1