Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ali je čas za nakup delnice Volkswagna?
Strani: 1
sporočil: 27.852
Zadnja sprememba: crt 21.08.2024 16:38
potem je tu se porsche automobil holding (PAH3), ki ima v lasti
maso delnic tako vw kot porscheja ( www.porsche-se.com/e...nvestments
) in kotira z brutalnim diskontom napram trzni vrednosti portfelja.
vendar to po drugi strani ni ravno redkost pri holdingih, stanje ni
ravno od vceraj in tudi ni videti, da bi kaj poceli za zmanjsanje
diskonta (drugace kot recimo exor, ki rad kupuje lastne delnice).
sporočil: 702
NE, delnica VW bo še naprej tonila kot kamen v vodi. Včasih so oni
prodajali na Kitajsko, v času EV pa bodo Kitajci v Nemčijo. Ker
imajo tokrat oni "Vorsprung durch Technik", pa še surovine in
poceni energijo.
Nemčija se je ustrelila v koleno in njeno nazadovanje se šele začenja.
Nemčija se je ustrelila v koleno in njeno nazadovanje se šele začenja.
sporočil: 333
[GV-1113]Tole bo pristalo v stečaju.
NE, delnica VW bo še naprej tonila kot kamen v vodi. Včasih so oni prodajali na Kitajsko, v času EV pa bodo Kitajci v Nemčijo. Ker imajo tokrat oni "Vorsprung durch Technik", pa še surovine in poceni energijo.
Nemčija se je ustrelila v koleno in njeno nazadovanje se šele začenja.
Majstri imajo za €92.3 milijard dolga (stanje konec lanskega leta). In to povečini za zastarelo tehniko in fabrike. Nekdo bo postrižen. Samo stvar časa.
sporočil: 342
super, ker si tako zelo preprican v stečaj upam da na polno shortaš
VW. Put your money where your mouth is.
sporočil: 1.388
Zadnjič sem nekaj gledal in toyota ter ford imata nek podoben
dolg.
Čeprav bi šel v stečaj, ga država ne bo spustila oz ga bojo nacionalizirali ali kako drugače reševali.
Mogoče bo njihov dolg servisirala direkt CB :).
Čeprav bi šel v stečaj, ga država ne bo spustila oz ga bojo nacionalizirali ali kako drugače reševali.
Mogoče bo njihov dolg servisirala direkt CB :).
sporočil: 5
imajo kar vse stare avtomobilske družbe tak dolg po večini
Problem vseh avtomobilskih družb v evropi je dejansko način razvoja in izdelave avtomobilov. Način z Tier 1, 2 dobavitelji etc. in ko gledaš da imajo vsi njihovi dobavitelji 20% ebitda maržo v tier 1 in potem še 20% v tier 2 in proizvajalec 20% pomeni smo eksponentno preplačali njihov produkt za 72% (po delu avtomobila). Če konkurent npr. Kitajec, Tesla dela vse sam in vloži 25% ebitda marže v razvoj in je 30% cenejši pri novem vozilu, je končna njihova marža še vedno 17% višja. Na dolgi rok to pomeni da je tako podjetje nekonkurenčno, ker ima zastarelo tehnologijo in višje cene.
Problem vseh avtomobilskih družb v evropi je dejansko način razvoja in izdelave avtomobilov. Način z Tier 1, 2 dobavitelji etc. in ko gledaš da imajo vsi njihovi dobavitelji 20% ebitda maržo v tier 1 in potem še 20% v tier 2 in proizvajalec 20% pomeni smo eksponentno preplačali njihov produkt za 72% (po delu avtomobila). Če konkurent npr. Kitajec, Tesla dela vse sam in vloži 25% ebitda marže v razvoj in je 30% cenejši pri novem vozilu, je končna njihova marža še vedno 17% višja. Na dolgi rok to pomeni da je tako podjetje nekonkurenčno, ker ima zastarelo tehnologijo in višje cene.
sporočil: 1.531
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 22.08.2024 08:39
Vse drugo kot shortanje VW-ja je stran vržen denar. Nobeno
podjetje, ki s svojo cenovno politiko izrine svoje dosedanje zveste
kupce, ter mu istočasno še pada tržni delež na najbolj pomembnem
trgu(Kitajska), ne more preživeti na dolgi rok. VW je naslednja
Nokia
sporočil: 333
[MAN-354355]Ne shortam jaz nič. Povem pa dejstva.
super, ker si tako zelo preprican v stečaj upam da na polno shortaš VW. Put your money where your mouth is.
sporočil: 333
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 22.08.2024 11:17
[odvisnik]Toyota je v podobnem zosu kot VW.
Zadnjič sem nekaj gledal in toyota ter ford imata nek podoben dolg.
Čeprav bi šel v stečaj, ga država ne bo spustila oz ga bojo nacionalizirali ali kako drugače reševali.
Mogoče bo njihov dolg servisirala direkt CB :).
Petrolheada, ki je bil več kot desetletje za krmilom koncerna so prepozno umaknili.
V ZDA so se napredni kupci iz Priusev preselili na Tesle, v Aziji pa prehajajo na Kitajce.
Na Kitajskem pa Toyota zapira fabrike in da bo udarec hujši, naslednja generacija Toyotinih hibridov za zahodne trge naj bi imela BYD-evo hibridno tehnologijo. Pa tudi to jih ne bo kaj dosti rešilo. Vera v naftno industrijo jih bo pokopala.
Tekom 1990ih so imeli vodstvo, ki je imelo jajca razvijat povsem nove tehnologije. Tako se je rodil Prius hibrid, pa Toyota RAV EV baterijski električar, pa HFCEV hibrid na vodikovo gorivno celico.
Teh vodstvenih ljudi in inženirjev na firmi ni več. So v penziji že desetletje. Tudi lastniškemu deležu v Tesli so se že davno odrekli.
Ford se vsaj nekaj trudi. A bodo prevagale stare slabe odločitve, bo pa za videt.
Drugače pa lahko ves BDP nekateri vržejo v svojo avto industrijo, pa ne vidim, da bi lahko kaj rešili. Če mora Toyota po novem licencirat kitajsko BYD tehnologijo, da bo "up to date", se ve v katero smer zadeve gredo. Reševanje nerešljivega. Moraš najprej pustit crknit, da odmre kar mora odmreti, potem morda kaj lahko narediš. Največji problemi so v glavah ljudi. Dokler se ti ne zamenjajo, na boljše ne more iti.
sporočil: 1.956
Jaz se že dlje časa držim stran od avtomobilističnega okolja. To je
čisto svoj svet s svojimi parametri.
Nizki P/E, visoke dividende, sicer tudi veliki pufi. Pri normalnih delnicah bi šli tečaji gor, pri avtomobilistih pa kar vztrajajo v nižinah. Ford je tudi en tak kljukec.
Sem pa v preteklosti veliko služil s proizvajalci rezervnih delov.
Nizki P/E, visoke dividende, sicer tudi veliki pufi. Pri normalnih delnicah bi šli tečaji gor, pri avtomobilistih pa kar vztrajajo v nižinah. Ford je tudi en tak kljukec.
Sem pa v preteklosti veliko služil s proizvajalci rezervnih delov.
sporočil: 361
Glede na blesavo gospodarsko politiko Bruslja - prepoved avtov na
diesel/bencin od 2035 dalje; nizke uvozne carine na kitajske avte,
ni perspektive za evropsko avtoindustrijo. Bi bilo bolje kako
delnico ameriških avtoproizvajalcev kupit - ZDA so uvedle čez noč
100 % carino na kitajske avte in 70 % na kitajske avtobaterije;
proizvodnja avtov na diesel/bencin nima časovnih omejitev... čisto
neka druga gospodarska politika, a ne? Torej, jaz delnic evropskih
avto-tovarn pri taki politiki Bruslja niti pod razno ne kupim!
Strani: 1