Zasebnost

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.365
[#3045998] 12.08.24 12:16
Odgovori   +    7
Lahko ga dobiš zastonj, če si z njim ne moreš nic početi !

Lahko je elektrika zastonj, ga ogromno ljudi ne more polniti !
Dynisco sporočil: 418
[#3046002] 12.08.24 12:40
Odgovori   +    3
Dokler bosta bencin in nafta tako poceni, da se folk za vsak drek vozi z avtom, bo rajo težko prepričati na štrom.
Samo nažgati cene goriv pa, da ti vidiš zanimanja...
trocki sporočil: 1.445
[#3046003] 12.08.24 12:44
Odgovori   +    15
Le tako bodo lahko prepričali kupce, ki se e-mobilnosti ne priključujejo zaradi zelenega prehoda, okoljske zavesti, ampak zgolj zaradi golih stroškov mobilnosti.
Ti so pri električnih avtomobilih danes nižji kot pri bencinskih in dizelskih zaradi nižje cene energije in vzdrževanja.
Kaj pa vem... Sem gledal malo cene elektrike na polnilnicah Elektro Ljubljana, pa se mi ne zdi, da bi bili stroški energije kaj bistveno nižji. Glede stroškov vzdrževanja verjamem, da so nižji, a le dokler ni treba zamenjati baterije.
slovenecnb1 sporočil: 5.916
[#3046006] 12.08.24 13:22 · odgovor na: Dynisco (#3046002)
Odgovori   +    6
[Dynisco]
Dokler bosta bencin in nafta tako poceni, da se folk za vsak drek vozi z avtom, bo rajo težko prepričati na štrom.
Samo nažgati cene goriv pa, da ti vidiš zanimanja...
Ma Dunaju avta ne rabiš. Ampak tam gre denar namensko v javno dobro pri nas pa kam? Zato predlagana rešitev ni pravična do slo podjetij in davkoplačevalcev
GV-1113 sporočil: 526
[#3046008] 12.08.24 13:26
Odgovori   +    16
Od prodaje naftnih derivatov si evropske države s krepkimi trošarinami polnijo proračune. Če vi šli vsi na elektriko, bi bilo treba davke dvigniti drugje.

Glede cene avtov pa je tako, da se izenačujejo v glavnem zato, ker proizvajalci umetno nabijajo cene bencinskih in dieselskih, da si s tem financirajo investicije v električne avte. Ki pa jih večina kupcev itak noče.
trocki sporočil: 1.445
[#3046009] 12.08.24 13:29 · odgovor na: GV-1113 (#3046008)
Odgovori   +    5
Ja, to navijanje cen se že kaže v zmanjšani prodaji. Dobički so še rekordni, ker so cene dvignili bolj kot se jim je pordaja znižala, a vprašanje, če bo v prihodnje še tako.
FIN-205757 sporočil: 39
[#3046016] 12.08.24 15:06 · odgovor na: GV-1113 (#3046008)
Odgovori   +    28
Če bi vsi imeli električne avte, bi kilometer stal enako, kot stane danes z bencinskim. Namreč; ko gremo tankat ne plačamo nafte ampak državo. Ko (če) bomo vsi polnili baterije, bo prav tako treba plačati državo. Zelo preprosto, kajne?
FIN-467473 sporočil: 2.125
[#3046041] 13.08.24 03:20
Odgovori   +    4
20 let star Diesel bo prebrodil to krizo še vsaj do oldtaimerja,cca več kot 420 tisoč prevoženih kilometrov,po oceni še580 000 kilometrov do miljona pa smo zmagali.
AlojzFerluga sporočil: 56
[#3046049] 13.08.24 08:43 · odgovor na: GV-1113 (#3046008)
Odgovori   +    7
[GV-1113]
Od prodaje naftnih derivatov si evropske države s krepkimi trošarinami polnijo proračune. Če vi šli vsi na elektriko, bi bilo treba davke dvigniti drugje.
In ko bo manjša poraba naftnih derivatov se bo ta trošarina prelila v elektriko. Ne more biti drugače, države ta denar rabijo. Kdor tega ni predvidel je id...

Strani: 1