Zasebnost
30 min
Slovenski kralj betona prodal podjetje Avstrijcem. Kolikšna je vrednost posla?
58 min
Z odvečno toploto tudi do 90 % nižjih stroškov ogrevanja (Oglas)
2 uri
Na Financah zaposlimo vodjo administracije
2 uri
»Veselimo se testiranja različnih stranskih surovin in odkrivanja njihove vloge v prehrani«
2 uri
EU bo že drugič znižala carine za tesle in geelyje iz Kitajske 4
2 uri
Velika sprememba v trgovini na drobno: Spar prehitel Mercator, ki je spet le slovenski trgovec 1
3 ure
A1 nad AKOS: Telekom Slovenije je zelo ohlapno reguliran
3 ure
ZZZS vrgel rokavico politiki: šest točk za boljše zdravstvo 2
4 ure
Gemini: Maersk in Hapag Lloyd si bosta delila omrežje 300 ladij na glavnih trgovinskih poteh
4 ure
Renault, ki bo v Sloveniji premagal clia
5 ur
Morgan Stanley za Bloomberg: evro dolar do konca leta spet na pariteti 2
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Toyota je dobila zeleno luč za novo generacijo baterij
6 ur
FT: zaradi davčne amnestije Argentinci v banke prinašajo stotine milijonov dolarjev 4
6 ur
Nemčija neprodušno zapira vse svoje meje, medtem ko Draghi piše o konkurenčnosti 12
6 ur
Politico: Ursula von der Leyen jutri še ne bo razkrila nove komisije 1
6 ur
Konferenca Pametna mesta in mobilnost: Tuji in domači govorci, ki bodo predstavili globalne in lokalne trajnostne prakse (PRO)
7 ur
Google izgubil na Sodišču EU: kazen v višini 2,4 milijarde evrov ostaja
7 ur
Apple izgubil na sodišču EU zaradi 13 milijard evrov nedovoljenih davčnih olajšav
7 ur
Kako na 328 straneh povedati veliko ničesar 4

Strani: 1

avtoklepar sporočil: 1
[#3044618] 18.07.24 14:00
Odgovori   +    9
Spoštovani, ne želim kritizirati članek.
Ker sem tudi sam v tej avtoservisni branži, vam bi predstavil nekaj izhodiščnih točk, ki bi jih bilo potrebno preveriti, pred objavo, da bi lahko članek ocenil kot nepristranski.
Seveda stališč SDA niste upoštevali če vam niso odgovorili.
SDA združuje prvenstveno avtokleparje in ličarje, teh ni 3000 v Sloveniji.
Zavarovalnice predstavljajo problem večplastno:
Dvig stroškov popravila je prvenstveno zaradi dviga cen rezervnih delov in potrošnega materijala.
Dvig delovne ure v zadnjih 8. letih je bil pri ostalih zavarovalnicah okoli 6€, pri Generali pa 0€.To je moj primer.
Redno in partnersko usklajevanje v večini primerov ne obstaja.
Ekonomske totalke, s katerimi se straši zavarovance, bi bilo potrebno prevetriti. Tako nizke vrednosti, kjer se odločijo za ekonomsko totalko, v sosednjih državah ne poznajo.
Totalne škode, ki se obračunavajo in izplačujejo strankam, so namenjene sivemu trgu, ki ne plačuje davkov. Gotovina potuje na trg rabljenih rezervnih delov, popravilo pa izvedejo garažni mojstri. Samo sprašujem, kateri ekonomist bo izračunal, koliko davka je bilo plačanega iz popravil totalno obračunanih škod ?
Premije so se v zadnjem letu dvignile. Vendar ne zaradi dviga delovne ure.
Ker verjamem, da je ekipa v Financah sposobna temeljitega preverjanja dejstev, vas bi prosil, da predstavite še ostalim bralcem, kaj je všteto v delovni uri. Veliko jih je mnenja, da 80€/ 100€ , pomeni zaslužek. To ni isto !
Dajmo skupaj ekonomsko izračunati koliko je vrednost delovne ure. Glede na obremenitve plač, prispevkov, davkov , vzdrževanja opreme, amortizacije orodja, najemnin in stroškov ekologije, .... Obrtna zbornica in Gospodarsk zbornica, že nekaj časa opozarjata na nevzdržnost. Očitno so v SDA povsem enakega mnenja, vendar so se odločili, da je potrebno opozoriti tudi širšo javnost.
Kartelno dogovarjane je v tej zgodbi na strani zavarovalnic. Seveda močnejši v igri postavlja pravila. Matrica s katero se podpisujejo pogodbe je neverjetno usklajena in izenačena med zavarovalnicami. Zahtevki obrnikov pa so samo upoštevanje ekonomske ure. Verjamem, da niti 5 delavnic nima izračunanih enakih cen.
Da bo dvig delovne ure neposredno povzročil dvig zavarovalnih premij je dejstvo.
Kot vidim sam, sedaj to situacijo, so od vseh zavarovalnic, ravno pri Generali, prestopili zadnjo mejo pri odnosu usklajevanja na kritični masi avtoličarjev. Teh pa ni 3000. In ti so večji del dneva v delavnicah in pridno sanirajo poškodbe, ki jih dnevno zbiramo v prometu.
Slabo plačano delo = slabo izvedeno delo. To dejstvo je potrebno imeti v mislih. Enako velja za poceni zavarovalno polico.
Tisti, ki delajo za nizko ceno že vedo kako se da tudi nepošteno zaslužiti dovolj za preživetje.

Hvala vsem, ki ste se prebili do konca zapisa. In hvala moderatorju da dovoli komentiranje in osebno mnenje.
Verita sporočil: 40
[#3044636] 18.07.24 15:46
Odgovori   +    1
Zavarovalnice bi morale pričeti dosledno preverjati ali kleparji vgrajujejo originalne dele ali pa kopije in goljufom zaračunati visoke kazni.
Verita sporočil: 40
[#3044637] 18.07.24 15:53
Odgovori   +    0
Zakonodajalec mora nujno in takoj z visokimi kaznimi zaščiti državljane pred razširjeno prakso izdajanja dvojnih računov; enega z rabatom 30-40% za mehanika oz kleparja in drugim brez rabata za pogosto ogoljufanega potrošnika.Vsem,ki popravljate avto svetujem preverjanje realnih cen na spletnih straneh avtodoc com in ATP com.In klepar naj vam pokaže račun ali je zamenjane dele zares kupil na pooblaščenem servisu pa boste videli...

Strani: 1