Zasebnost
23 min
Bolnišnica Celje kupuje opremo za nov srčni center, kirurga pa skriva ali ga še nima
23 min
Mobilno gostovanje: na kaj moramo biti pozorni in kako se znajti zunaj EU
55 min
Koliko bo Triglav plačal za dodatni kapital, za katerega še ne pove, zakaj ga potrebuje
1 ura
Slovenska podjetja še vedno izpuščajo priložnosti za inovacijske milijone
2 uri
Hrvati napovedujejo spremembe nepremičninskih davkov, ciljajo tudi na prazna stanovanja 2
3 ure
Skrivnosti je konec - novi ford capri bo električen SUV
3 ure
Šešokova Iskra dobila zeleno luč za širitev ladjedelnice v Šibeniku
3 ure
V gradbeništvu najmočnejša rast zaposlovanja do konca leta, a plače precej pod državnim povprečjem
4 ure
Vujnovac postal 94-odstotni lastnik Fortenove, lastnice Mercatorja
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Borzen: v dveh tednih oddanih že 578 vlog za subvencije pri nakupu e-koles
6 ur
Handelsblatt alarm: v Nemčiji več bankrotov od najhujših strahov 2
6 ur
Mercedes-Benzovi načrti z gradnjo tovarn baterij zelo vprašljivi
6 ur
Porsche v prvem polletju z upadom prodaje
6 ur
Land Rover je pripravil tekmeca razredu G AMG – defender octa s 635 konji
7 ur
KPK po naših člankih: Korupcijska tveganja pri prenosu javnih naročil bolnišnic k zunanjim izvajalcem
8 ur
Ničelno zaupanje – osnova sodobnega obvladovanja kibernetskih tveganj
9 ur
ACTUAL I. T. – en partner ne glede na kompleksnost rešitve (Oglas)
9 ur
Kaj so označevalci kozarcev in za kaj jih potrebujete?
12 ur
To je pripomoček, ki ga za boljše branje otrok v šolah uvaja ministrstvo 3

Strani: 1

AndrejTribuson sporočil: 176
[#3043887] 03.07.24 15:26
Odgovori   +    18
No shit, Sherlock.
FIN-544124 sporočil: 3.129
[#3043907] 03.07.24 21:02
Odgovori   +    13
Pričakovano, realno in normalno.
XDONA1 sporočil: 1.227
[#3043909] 03.07.24 21:57 · odgovor na: AndrejTribuson (#3043887)
Odgovori   +    6
[]
No shit, Sherlock.
Aja? Ni tako samoumevno, kot se bere. Vožnja v EV je veliko mirnejša, zvezna, bolj dinamična, kot v primeljivem vozilu na klasični pogon. Navora kadar hočeš, kolikor ga hočeš, nobenega prestavljanja, cukanja, servisov, itd. ali pa mečkanja pred semaforjem, speljevanja 20km/h naslednjih 500m....
Trenutno so cene še visoke, ampak zelo verjetno bodo v prihodnje padle pod ceno navadnih vozil. Za podjetja se trenutno že splača, za fizične osebe sicer malo manj.
Doseg se že sedaj dobi 400km realno brez problema, kar je dovolj za vsakodnevno vožnjo. V prihodnje pa gotovo še več.

"Električni avto lahko prodate s pihanjem na dušo, da moramo otrokom pustiti boljši, čistejši, manj vroč planet, ne pa s tem, da bodo kupci hitreje, ceneje, udobneje in bolj učinkovito prišli na poslovni sestanek ali pa na smučanje."

To niti približno ne drži. Pred kratkim recimo vožnja v Frankfurt (ne na EP :), vsi postanki skupaj za polnjenje 1,5 ure (hitre polnilnice). Strošek cca 55-60€, pa je šlo tudi okrog 200+ po Nemčiji. Pač izkoristiš čas za kosilo, kavo, itd... tudi z navadnim avtom ne moreš 8h sedeti brez postanka.

Še ceneje se pa da voziti, če polniš doma ali na javnih počasnih polnilnicah, cca 1/3 stroška varčnega 2.0 dizla. Če pa primerjam bencinsko gnan avto s cca toliko KM kot električni, pa je to razmerje še mnogo, mnogo boljše.
Ima pač svoje specifike, načrtovati je sicer treba v določeni meri, ampak ti danes že avto vse izračuna, do kam prideš, koliko je tam prostih polnilnic in s katero močjo. Vsaj pri določeni znani znamki EV (brez EPP :)
0313EKINX sporočil: 615
[#3043911] 03.07.24 23:54 · odgovor na: XDONA1 (#3043909)
Odgovori   +    19
Ravnokar kupil zeni EV. Pac, drug avto. Za voznjo v sluzbo, trgovino, okoli hise. Super. Uporabniska izkusna je super. Definitivno pa danes ne kupim EV kot 1. avto v druzini. In EV niso za vsakogar. Ce imas hiso, ga polnis ponoci na pocen strom...je cool. Polnjenja niti ne opaziss. Ce pa stanujes v bloku, ga polnis na hitrih polnilnicah, ali se slabse, na pocasnih polnilnicah... NO GO.
XDONA1 sporočil: 1.227
[#3043914] 04.07.24 06:19 · odgovor na: 0313EKINX (#3043911)
Odgovori   +    4
[0313EKINX]
Ravnokar kupil zeni EV. Pac, drug avto. Za voznjo v sluzbo, trgovino, okoli hise. Super. Uporabniska izkusna je super. Definitivno pa danes ne kupim EV kot 1. avto v druzini. In EV niso za vsakogar. Ce imas hiso, ga polnis ponoci na pocen strom...je cool. Polnjenja niti ne opaziss. Ce pa stanujes v bloku, ga polnis na hitrih polnilnicah, ali se slabse, na pocasnih polnilnicah... NO GO.
No, če smo realni 90% ljudi rabi avto do 100km/dan, malo do obale in 2x letno na morje na Krk:)
Pač odvisno od situacije, jaz imam polnilnico 2min peš, cena je pa zelo ugodna.
To pa drži, izkušnja je pač odvisna od polnilne infrastrukture, ki zaenkrat ni še na 100%.
08082015 sporočil: 7
[#3043916] 04.07.24 07:23
Odgovori   +    7
Po petih letih voznje z EV se takim analizam samo še nasmejim.
Da bi šel nazaj na dizel/bencin, niti slučajno.
1212virtu sporočil: 11
[#3043918] 04.07.24 07:50 · odgovor na: AndrejTribuson (#3043887)
Odgovori   +    4
Škoda, da analiza ni razdelana po avtomobilskih znamkah. Prepričan sem, da za Tesline uporabnike številke ne veljajo. Izkušnja pri polnenju in načrtovanju poti pri Tesli in pri drugih je popolnoma drugačna.
luk33 sporočil: 131
[#3043919] 04.07.24 07:56 · odgovor na: 08082015 (#3043916)
Odgovori   +    6
čestitke, da ti je baterija zdržala 5 let. Koliko km si pa naredil z njim, če lahko vprašam? Vsak dizel zlahka naredi 400- 500 tisoč km
AndrejTribuson sporočil: 176
[#3043920] 04.07.24 08:23 · odgovor na: XDONA1 (#3043914)
Odgovori   +    13
Kot sem enkrat že zapisal, električni avto je krasen nišni izdelek za lokalno uporabo. Mestna in primestna vožnja, uporaba tam, kjer je zrak zaradi prometa že itak preveč svinjski. Pa seveda doma hiša in lastna polnilnica. Vse ostalo je prisila. Seveda se vedno najdejo uporabniki, ki na vsak način "branijo" in upravičujejo svoj nakup, tako kot za vsak izdelek, in za živo glavo ne bodo priznali, da so se "zajebali". Ne vem, zakaj bi bilo pri električnih avtih drugače.
XDONA1 sporočil: 1.227
[#3043921] 04.07.24 08:34 · odgovor na: AndrejTribuson (#3043920)
Odgovori   +    0
[]
Kot sem enkrat že zapisal, električni avto je krasen nišni izdelek za lokalno uporabo. Mestna in primestna vožnja, uporaba tam, kjer je zrak zaradi prometa že itak preveč svinjski. Pa seveda doma hiša in lastna polnilnica. Vse ostalo je prisila. Seveda se vedno najdejo uporabniki, ki na vsak način "branijo" in upravičujejo svoj nakup, tako kot za vsak izdelek, in za živo glavo ne bodo priznali, da so se "zajebali". Ne vem, zakaj bi bilo pri električnih avtih drugače.
A si sploh prebral moje pisanje? Mi lahko namignes, kako in kje sem se "zajebal" ?
Ker meni ni jasno namreč...
0126Bacis sporočil: 3.093
[#3043922] 04.07.24 08:39
Odgovori   +    3
Kateri avti so vam bolj všeč?
Z notranjim izgorevanjem ali zunanjim izgorevanjem:

www.google.com/searc...2W0Yvikzro
FIN-379669 sporočil: 8.085
[#3043925] 04.07.24 09:02
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 04.07.2024 09:03
Komentatorji so kakor spregledali, da raziskava jasno kaže na spremenjene življenjske navade med mlajšo in starejšo generacijo.

Če se je starejša gen. komot vozila na delo 150 km stran, mlajša ne želi več kot 20 km stran od doma. Za daljše razdalje, tudi na dopsut, omenjajo letalo, vlak, tudi car shareing...torej razne krame ne mislijo vleči. (To tudi pomeni, da ne mislijo imeti več kot dva otroka, morda kvečjemu enega... če sploh. Mene bolj ta vidik minimalne komoditete skrbi, nova generacija samozadostnih osebkov s čim manj sredstvi okoli sebe... vrta tudi ne...tudi družinskega življenja skoroda nočejo. Malo otrok - veliki družbeni problemi.)

Mlajši ne želijo zapravljati dosti denarja za avto. Torej, raziskava samo potrjuje, kar že vemo načitani. Manjši in cenejši električni avti bodo za generacijo, staro 40 let ali manj, zelo cool. Lastniško ali delno lastniško ali kot izposojeni.

Vsi komentarji 55 plus letnikov tu na tem forumu so torej pristranski, ker želijo nekaj pumpati ne meneč se za poglede mlajših.

(Sam ostajam pri preverjenem dizlu kot prvem avtu v družini - dokler imam še otroka najstnika (še malo pa ne več, hmm) - drugi avto kot električni pa je stvar bližnje prihodnosti - ko bodo cene še padle. Hja, vsak ima svojo zgodbo.)
AlojzFerluga sporočil: 21
[#3043926] 04.07.24 09:57 · odgovor na: XDONA1 (#3043909)
Odgovori   +    2
Aja? Ni tako samoumevno, kot se bere. Vožnja v EV je veliko mirnejša, zvezna, bolj dinamična, kot v primeljivem vozilu na klasični pogon. Navora kadar hočeš, kolikor ga hočeš, nobenega prestavljanja, cukanja, servisov, itd. ali pa mečkanja pred semaforjem, speljevanja 20km/h naslednjih 500m....
Trenutno so cene še visoke, ampak zelo verjetno bodo v prihodnje padle pod ceno navadnih vozil. Za podjetja se trenutno že splača, za fizične osebe sicer malo manj.
Doseg se že sedaj dobi 400km realno brez problema, kar je dovolj za vsakodnevno vožnjo. V prihodnje pa gotovo še več.

"Električni avto lahko prodate s pihanjem na dušo, da moramo otrokom pustiti boljši, čistejši, manj vroč planet, ne pa s tem, da bodo kupci hitreje, ceneje, udobneje in bolj učinkovito prišli na poslovni sestanek ali pa na smučanje."

To niti približno ne drži. Pred kratkim recimo vožnja v Frankfurt (ne na EP :), vsi postanki skupaj za polnjenje 1,5 ure (hitre polnilnice). Strošek cca 55-60€, pa je šlo tudi okrog 200+ po Nemčiji. Pač izkoristiš čas za kosilo, kavo, itd... tudi z navadnim avtom ne moreš 8h sedeti brez postanka.
Še ceneje se pa da voziti, če polniš doma ali na javnih počasnih polnilnicah, cca 1/3 stroška varčnega 2.0 dizla. Če pa primerjam bencinsko gnan avto s cca toliko KM kot električni, pa je to razmerje še mnogo, mnogo boljše.
Ima pač svoje specifike, načrtovati je sicer treba v določeni meri, ampak ti danes že avto vse izračuna, do kam prideš, koliko je tam prostih polnilnic in s katero močjo. Vsaj pri določeni znani znamki EV (brez EPP :)

Električni avti bodo zmagoviti ko:
- bo baterija močnejša (ene 100KWh za majhne avte in vsaj 150KWh, raje 200KWh za velike); poraba 15KW/100km je zelo teoretična, stres free poraba je nekje 20-22KWh/100km
- ko bo energijska gostora baterija ene 4x večja da bo teža baterije manjša
- ko bodo baterije bistveno manjši okoljski problem kot sedaj (redke kovine, stroški izdelave, razgradnja..)
- ko bo ene 2-10x več polnilnih postaj kot sedaj (odvisno od deleža alektričnih avtov)
- ko bo cena baterije bistveno nižja (cenejši avto, manjši strošek zamenjave)
To ne bo tako zelo hitro, ko bo, če bo, pa bo tole čista zmaga.

Ko bo avta ranga ID7 imel 120KWh baterijo in s ceno 50K eur, bo zelo uporaben.

Če bi VW ID7 karavan imel 120KWh baterijo in bi stal 50K eur, bi ga takoj kupil.

Je pa že danes tak avto ok za drugi avto v hiši
XDONA1 sporočil: 1.227
[#3043930] 04.07.24 10:32 · odgovor na: AlojzFerluga (#3043926)
Odgovori   +    0

Električni avti bodo zmagoviti ko:
- bo baterija močnejša (ene 100KWh za majhne avte in vsaj 150KWh, raje 200KWh za velike); poraba 15KW/100km je zelo teoretična, stres free poraba je nekje 20-22KWh/100km
- ko bo energijska gostora baterija ene 4x večja da bo teža baterije manjša
- ko bodo baterije bistveno manjši okoljski problem kot sedaj (redke kovine, stroški izdelave, razgradnja..)
- ko bo ene 2-10x več polnilnih postaj kot sedaj (odvisno od deleža alektričnih avtov)
- ko bo cena baterije bistveno nižja (cenejši avto, manjši strošek zamenjave)
To ne bo tako zelo hitro, ko bo, če bo, pa bo tole čista zmaga.

Ko bo avta ranga ID7 imel 120KWh baterijo in s ceno 50K eur, bo zelo uporaben.
Če bi VW ID7 karavan imel 120KWh baterijo in bi stal 50K eur, bi ga takoj kupil.
Je pa že danes tak avto ok za drugi avto v hiši

Strani: 1