17 min
Najslabši oktober v 22 letih: v ZDA bi odpustili 150 tisoč zaposlenih
17 min
Fotoutrinki s finančne šole: kaj smo počeli med jesenskimi počitnicami?
32 min
Prihaja državna pomoč za energetsko intenzivna podjetja
39 min
Trumpovi so razširili seznam, kateri materiali so kritični za ekonomijo in nacionalno varnost
1 ura
Poslovna konferenca Portorož: Outfit7 o tem, kako ohranjati vizijo v času sprememb
1 ura
Vlada želi odpraviti koncesije za vodotoke – gradbinci opozarjajo na podržavljenje (PRO)
1 ura
Kitajski izvoz prvič po uvedbi carin upadel
2 uri
Prodaja Lukoilovih družb Švedu odpovedana: ZDA trdijo, da je Putinova lutka 2
2 uri
Kako ob osemurnem delovniku najti čas za dodatni zaslužek?
2 uri
95 odstotkov vlaganj v UI ne prinese vrednosti: priložnost za pristop, ki preseže konkurenco (Oglas)
3 ure
Borze v rdečem: navzdol jih potiskajo upadi tehnoloških delnic
4 ure
Uradno: v Revozu bodo poleg twinga izdelovali tudi nissane in dacie 2
4 ure
V Impolu imajo podatki ključno vlogo pri razvoju in nadzoru proizvodnje
5 ur
Delničarji Tesle potrdili plačni paket za Muska: Tisoč milijard dolarjev
5 ur
Sam Altman, OpenAI: Ni nam cilj, da bi bili preveliki, da bi nas lahko pustili propasti
8 ur
Digitalizacija in umetna inteligenca v slovenski proizvodnji (PRO)
8 ur
OpenAI bi bil rad Inštitut 8. marec in NLB v enem
8 ur
Baloni nad poljem s kaktusi
8 ur
Podjetji iz škandalov na Železnicah in v Dobrunjah bi odpisali 26 milijonov evrov dolga 3
8 ur
Tečejo vode in teče denar

Strani: 1

najobj sporočil: 32.982
[#3042996] 14.06.24 13:53
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: najobj 14.06.2024 13:58
... Na novo sta bila zgrajena nova bočna perona v skupni dolžini 160 metrov z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo in informacijsko tablo. ...

... OK, sicer so Rače od Maribora oddaljene kakšnih 10 (deset) kilometrov in je pot iz Maribora domov res predolga, pa vendar bi rad vedel, koliko Račanov - ne vem, kako prebivalci Rač imenujejo semi sebe - vsaki dan nakajkrat na dan vstopa in izstopa na lokalni železniški postaji, da za prehod do perona rabijo 22,32 metra dolg podhod z dvema dvigaloma, stopnišči in nova bočna perona v skupni dolžini 160 metrov z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo skupaj z informacijsko tablo v vrednosti 5 milijonov evrov ...

P.S.: z vlakom se res nisem vozil skoraj "sto" let, tako da se ne spomnim, kako so Račani trpeli na dežju in snegu, ko so čakali na vedno zamujajoči vlak ...
StajercvLJ sporočil: 465
[#3042998] 14.06.24 14:09 · odgovor na: najobj (#3042996)
Odgovori   +    4
[najobj]
... Na novo sta bila zgrajena nova bočna perona v skupni dolžini 160 metrov z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo in informacijsko tablo. ...

... OK, sicer so Rače od Maribora oddaljene kakšnih 10 (deset) kilometrov in je pot iz Maribora domov res predolga, pa vendar bi rad vedel, koliko Račanov - ne vem, kako prebivalci Rač imenujejo semi sebe - vsaki dan nakajkrat na dan vstopa in izstopa na lokalni železniški postaji, da za prehod do perona rabijo 22,32 metra dolg podhod z dvema dvigaloma, stopnišči in nova bočna perona v skupni dolžini 160 metrov z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo skupaj z informacijsko tablo v vrednosti 5 milijonov evrov ...

P.S.: z vlakom se res nisem vozil skoraj "sto" let, tako da se ne spomnim, kako so Račani trpeli na dežju in snegu, ko so čakali na vedno zamujajoči vlak ...
Ta postaja ni ravno najbolj prometna s potniki. V MB se jih ne glede na ugodno povezavo še vedno veliko vozi z avti. Z vlakom se pogosteje vozijo srednješolci, pa še tu jih veliko kombinira s starši, ki delajo v MB in se vozijo skupaj z njimi z avti.
Za pot proti LJ je pa ta postaja spet neprimerna, ker tu ne stojijo hitri vlaki (IC itd.). Le-ti stojijo eno postajo naprej po Račah (gledano v smeri LJ), tj. na Pragerskem. Lahko greš z vlakom sicer do Pragerskega in tam prestopiš na vlak za LJ, ampak je malo zamudno vse skupaj. Večina, ki gre za LJ se jih na Pragersko pelje z avtom, ker je tam sedaj ob obnovljeni postaji tudi zelo veliko brezplačno parkirišče.

Drugače pa Račani je čisto v redu izraz. Pogosto pa prebivalce Rač kličejo tudi kar Račke :-)
najobj sporočil: 32.982
[#3043006] 14.06.24 16:11 · odgovor na: StajercvLJ (#3042998)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: najobj 14.06.2024 16:12
[StajercvLJ]
> [najobj]
> ... Na novo sta bila zgrajena nova bočna perona v skupni dolžini 160 metrov z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo in informacijsko tablo. ...
>
> ... OK, sicer so Rače od Maribora oddaljene kakšnih 10 (deset) kilometrov in je pot iz Maribora domov res predolga, pa vendar bi rad vedel, koliko Račanov - ne vem, kako prebivalci Rač imenujejo semi sebe - vsaki dan nakajkrat na dan vstopa in izstopa na lokalni železniški postaji, da za prehod do perona rabijo 22,32 metra dolg podhod z dvema dvigaloma, stopnišči in nova bočna perona v skupni dolžini 160 metrov z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo skupaj z informacijsko tablo v vrednosti 5 milijonov evrov ...
>
> P.S.: z vlakom se res nisem vozil skoraj "sto" let, tako da se ne spomnim, kako so Račani trpeli na dežju in snegu, ko so čakali na vedno zamujajoči vlak ...
Ta postaja ni ravno najbolj prometna s potniki. V MB se jih ne glede na ugodno povezavo še vedno veliko vozi z avti. Z vlakom se pogosteje vozijo srednješolci, pa še tu jih veliko kombinira s starši, ki delajo v MB in se vozijo skupaj z njimi z avti.
Za pot proti LJ je pa ta postaja spet neprimerna, ker tu ne stojijo hitri vlaki (IC itd.). Le-ti stojijo eno postajo naprej po Račah (gledano v smeri LJ), tj. na Pragerskem. Lahko greš z vlakom sicer do Pragerskega in tam prestopiš na vlak za LJ, ampak je malo zamudno vse skupaj. Večina, ki gre za LJ se jih na Pragersko pelje z avtom, ker je tam sedaj ob obnovljeni postaji tudi zelo veliko brezplačno parkirišče.

Drugače pa Račani je čisto v redu izraz. Pogosto pa prebivalce Rač kličejo tudi kar Račke :-)
... ja, saj glih to sem s svojim (premalo) sarkastičnim komentarjem hotel povedat ...

P.S.: če sem še malo ciničen, je vsekakor dosti boljše, da Slovenci 5 milijonov evrov potrošimo v Račah za novo ne preveč uporabljeno železniško postajo, kot pa da jih skupaj s stotinami milijradami na novo naštancanih evrov v ukrajinski "peči" skurimo za orožje in z njim za ameriške interese - Evropa ima s proxy vojno vsestransko izgubo - pomagamo pobijat še več slovanskih bratov Ukrajincev in Rusov v nepotrebni vojni, ki ji ob vojnih hujskačih na "demokratičnem" zahodu še dolgo ni videti konca ...

Strani: 1