Zasebnost
32 min
Junija na zavodu manj brezposelnih, manj tudi prostih delovnih mest
46 min
Lufthansa lahko kupi delež v ITA Airways, a s konkurenčnimi pogoji
47 min
Od danes obvezni pritrjeni zamaški na plastenkah. Industrija opozarja, da gre za ideologijo, in ne za resno skrb za okolje 2
55 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Vodikovi projekti v Sloveniji: načrti za proizvodnjo, hrambo, prenos in uporabo
2 uri
EPP: Ohraniti je treba nove avte na bencin 4
2 uri
Anketa Ifo: Nemški ekonomisti razdeljeni glede dodatnih carin za e-avte iz Kitajske
2 uri
Fiskalni svet: Preglednost javnih financ je slabša kot pred epidemijo
3 ure
Triglavu potrdili boniteto
5 ur
Batič: Klasičen vipavski merlot z nabojem za daljše zorenje v steklenici
6 ur
Managerski pregledi so pomembni za pravočasno odkrivanje obolenj (Oglas)
6 ur
Združeno kraljestvo in njegov načrt za rast
8 ur
Evropski EIF je z Natovim inovacijskim skladom sklenil partnerstvo za financiranje obrambnih naložb
8 ur
Sunak Ramps Up the Fear Factor in Frantic Final UK Election Push
8 ur
Labour Slips But Stays Way Ahead of Conservatives, Poll of Polls Shows
10 ur
Zakaj potrebuje Triglav dodaten kapital? Bo prevzemal ali slabo posluje? 1
10 ur
Rekordi NLB in Krke prekosili ameriško tehnološko borzo. Kako vroče je že? 4
14 ur
Najmočnejši golf je namenjen za cesto, a optimiziran za dirkališče
15 ur
Pet milijonov evrov za namakalne in oroševalne sisteme
16 ur
Mercedes do kupcev električnih tovornjakov tudi s posebnim centrom doživetij

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 350
[#3042077] 30.05.24 16:43
Odgovori   +    0
Zaenkrat so zaključili vohunsko misijo. Kar sune en Kitajec, je potem na voljo itak vsem kitajskim tovarnam, ki so v lasti komunistične partije.
FIN-454644 sporočil: 11.019
[#3042080] 30.05.24 16:44
Odgovori   +    0
Kupis avto. Kaj pa servis? V Pekingu?
0313EKINX sporočil: 613
[#3042095] 30.05.24 17:48 · odgovor na: FIN-454644 (#3042080)
Odgovori   +    2
[FIN-454644]
Kupis avto. Kaj pa servis? V Pekingu?
Sam sem se zelo cudil strahu, ki so ga imeli EU proizvajalci avtomobilov, pred Kitajsko konkurenco.
Sam nikoli ne bi kupil avta, ki ima v Slo salon, brez dobro organizirane servisne mreze. Ni pogojev. Pa ce je 1/2 cenejsi...naj ga imajo. Ce pa Kitajci pridejo sem s saloni, servisno mrezo in vsem ostalim, kar pase zraven.... potem pa je to druga zadeva.

Strani: 1