Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj so fantomski zastoji in ali jih je mogoče odpraviti?
Strani: 1
sporočil: 6.097
Študije ne bodo rešile problemov in govorit da so vozniki problem
je tralalitralala zaspal ste na Darsu in ministrstvih ker je blo
preveč denarja ste se svaljkal in kupčkal nardil pa glih en k....
razen študuj in maket k bi lahko bilo že p obvoznice fertig ...
sporočil: 1.085
[slovenecnb1]Jaz si pa celo upam trditi, da so na prvem mestu vozniki (in voznice!), šele potem pride kaj drugega. P.S.: Nisem DARS-ovec, niti povezan z njimi.
Študije ne bodo rešile problemov in govorit da so vozniki problem je tralalitralala zaspal ste na Darsu in ministrstvih ker je blo preveč denarja ste se svaljkal in kupčkal nardil pa glih en k.... razen študuj in maket k bi lahko bilo že p obvoznice fertig ...
sporočil: 8
Ni problem samo gostota, ključni faktor v fantomskih zastojih so
tudi izvozi in uvozi v avtocesto (ker ti povzročijo zaviranja in
razvrščanja med pasovi), označeni merilniki hitrosti (ker vozniki
tam često zavirajo tudi daleč pod omejitev hitrosti), predvsem pa
to, da imamo na dvopasovni avtocesti promet treh hitrosti. Avti
130, kamioni 90, avtodomi, avtobusi, avtomobili s prikolicami in
podobno pa 100. Čim se vozilo s srednjo hitrostjo (100km/h) postavi
na prehitevalni pas, da bi prehitelo počasno vozilo (90km/h), bo
nastal fantomski zastoj. Enostavna rešitev bi bila predpisati vsem,
ki ne smejo voziti 130km/h, da morajo voziti 90km/h, saj bi tako
dobili le promet dveh hitrosti.
sporočil: 54
Hmm, kot redni uporabnik avtocest opažam največje tveganje strnjena
kolona na levem pasu, ki nastane zaradi prepočasnega voznika, desni
pas pa prazen, ker prehitevanje po desni velja za prekršek.
Tako bi dopolnil prometnega strokovnjaka iz drugega odstavka, da naj gradijo dodatni pas avtoceste na levo stran, ker desni pasovi bodo prazni, ker za tretji desni pas pa noben slovenc ni primeren, ker to pa je za polže, medtem ko so slovenci kleni vozniki, le kubatrura jim malo nagaja (primer vrhniški klanec).
Za gospo iz mariborske univerze pa same čestitke, za zastoje se tudi naprej ni bati, nove generacije bodo vsekakor ustrezno vzgojene.
Tako bi dopolnil prometnega strokovnjaka iz drugega odstavka, da naj gradijo dodatni pas avtoceste na levo stran, ker desni pasovi bodo prazni, ker za tretji desni pas pa noben slovenc ni primeren, ker to pa je za polže, medtem ko so slovenci kleni vozniki, le kubatrura jim malo nagaja (primer vrhniški klanec).
Za gospo iz mariborske univerze pa same čestitke, za zastoje se tudi naprej ni bati, nove generacije bodo vsekakor ustrezno vzgojene.
sporočil: 1.537
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 28.05.2024 14:59
Kako ukrepa Dars?Tako, da nič ne delajo. Že pred desetimi leti se je govorilo in dobro vedelo, da bo Slovenija doživela prometni kolaps na AC v roku desetih let, in vsem tem času so klovni uspeli postaviti par novih informacijskih panojev ter nova počivališča. V bistvu so naše avtoceste postale eno veliko počivališče, ker se itak nikamor nič več ne premakne. Norca se delajo iz vseh državljanov in države.
sporočil: 6.097
[alpha7B5sn]Če bi bila situacija na cestah normalna in vzdržavana vozniki ne bi bili toliko pod stresom vemo sto ljudo sto čudi za reakcije ampak je vedno slabše na cestah je to to.
> [slovenecnb1]
> Študije ne bodo rešile problemov in govorit da so vozniki problem je tralalitralala zaspal ste na Darsu in ministrstvih ker je blo preveč denarja ste se svaljkal in kupčkal nardil pa glih en k.... razen študuj in maket k bi lahko bilo že p obvoznice fertig ...
Jaz si pa celo upam trditi, da so na prvem mestu vozniki (in voznice!), šele potem pride kaj drugega. P.S.: Nisem DARS-ovec, niti povezan z njimi.
sporočil: 3.687
Ojej, kje so sedaj našli to teto, ki v tretjem pasu vidi začaran
krog ?
Vsakemu, ki ima vsaj malo kmečke logike je jasno, da v posodo, ki ima en kubični decimeter pač lahko spraviš en liter.
Vsaka cesta je projektirana za določeno število vozil in bolj, ko se ta številka prekorači, huje je.
Problem pa je tudi, ko AC pripelje do nekega večjega kraja in se začne delat zamašek, ker pač enostavno ne gre dalje.
Spomnim se na našem koncu, kjer je država "varčevala" in ni niti odstavnega pasu, da je bilo že takrat, ko se je cesta zgradila povedano, da je bilo bistveno manj prometa, ko so jo projektirali in se je med gradnjo že precej povečalo število vozil.
Noben ni projektiral še neko rezervo, kot bi AC delali za eno leto in ne za desetletja.
Še ena zanimivost iz devetdesetih prejšnjega stoletja.
Ko se je delal projekt so najeli študente in neko podjetje, da so 3 tedne šteli promet, predvsem tovornjake, da bi imeli vsaj nek okvir koliko jih dnevno pelje proti Madžarski.
No, zanec policaj, ki je delal na mejnem prehodu Dolga vas mi je povedal, da so oni imeli vsak dan točno število vseh vozil, tovornjakov in osebnih in bi lahko brez štetja jih vprašali.
Pri projektiranju tudi očitno nikogar ni zanimalo, za koliko se promet povečuje.
Brez smisla pisat dalje.
Bistvo je, da imamo v Sloveniji povsem napačno zastavljeno prometno infrastrukturo.
Mimogrede. Pred 50 leti so tovorni vlaki vozili skozi Ljubljano in seveda tudi skozi nekatera druga večja mesta.
Očitno odločevalcem ni jasno, da bi tranzitni promet moral mimo.
Podobno je z AC, ko se pri Ljubljani vse zabaše.
Spomnim se ene 2 leti nazaj, ko sem se po Ljubljanski obvoznici vozli skoraj dlje časa, kot iz Pomurja do LJ in dlje, kot sem potem potreboval do Kopra.
Škoda besed.
Vsakemu, ki ima vsaj malo kmečke logike je jasno, da v posodo, ki ima en kubični decimeter pač lahko spraviš en liter.
Vsaka cesta je projektirana za določeno število vozil in bolj, ko se ta številka prekorači, huje je.
Problem pa je tudi, ko AC pripelje do nekega večjega kraja in se začne delat zamašek, ker pač enostavno ne gre dalje.
Spomnim se na našem koncu, kjer je država "varčevala" in ni niti odstavnega pasu, da je bilo že takrat, ko se je cesta zgradila povedano, da je bilo bistveno manj prometa, ko so jo projektirali in se je med gradnjo že precej povečalo število vozil.
Noben ni projektiral še neko rezervo, kot bi AC delali za eno leto in ne za desetletja.
Še ena zanimivost iz devetdesetih prejšnjega stoletja.
Ko se je delal projekt so najeli študente in neko podjetje, da so 3 tedne šteli promet, predvsem tovornjake, da bi imeli vsaj nek okvir koliko jih dnevno pelje proti Madžarski.
No, zanec policaj, ki je delal na mejnem prehodu Dolga vas mi je povedal, da so oni imeli vsak dan točno število vseh vozil, tovornjakov in osebnih in bi lahko brez štetja jih vprašali.
Pri projektiranju tudi očitno nikogar ni zanimalo, za koliko se promet povečuje.
Brez smisla pisat dalje.
Bistvo je, da imamo v Sloveniji povsem napačno zastavljeno prometno infrastrukturo.
Mimogrede. Pred 50 leti so tovorni vlaki vozili skozi Ljubljano in seveda tudi skozi nekatera druga večja mesta.
Očitno odločevalcem ni jasno, da bi tranzitni promet moral mimo.
Podobno je z AC, ko se pri Ljubljani vse zabaše.
Spomnim se ene 2 leti nazaj, ko sem se po Ljubljanski obvoznici vozli skoraj dlje časa, kot iz Pomurja do LJ in dlje, kot sem potem potreboval do Kopra.
Škoda besed.
sporočil: 698
Pri nas imamo kulturo nestrpnosti do varnostne razdalje.
Strokovnjaki pa ne znajo enostavno razlozit problema. Celi romani,
noben pa enostavno ne pove. 50m razdalje vsak pa bo slo tekoce. Ce
pa direkt za ritjo vsi, tako pa pac ne gre. Varnostna razdalja ne
pomeni da morate zadaj vozniku blendati in se vrivati pred njega.
Na zalost to vecina dela. Ce bi imeli vsinrazdaljo binse vozili,
tako pa stojimo.
sporočil: 6
Zadnja sprememba: rihard.fek 29.05.2024 09:35
Razumljivo je, da gradbinci hočejo tretji in nato najbrž še četrti
pas... Rešitve za tistih nekaj ur dnevno, ob jutranji in
popoldanski špici so povsem preproste, a jih pohlepni in pogoltni
ljudje nočejo videti. Pa jih tule zapišem: na razdaljah trideset
kilometrov okoli Ljubljane omejitev na 80km/h, brez izjeme. V temu
območju namestiti kup radarjev, da nihče ne bo hitel, ampak se bo
promet premikal kot ribja jata. Vsi v isto smer, vsi z enako
hitrostjo, nobenih norosti. Absolutno pa je nujno vrniti nazaj
(DARS to ve, ker je že preiskusil, vendar je hitro tudi umaknil, da
gradbincem drži hrbet v težnjah po novih pasovih) ograjo, ki
vožnikom onemogoča takojšnjo vključitev na vozni pas, namesto da bi
vozniki izkoristili pospeševalni pas v celoti in bi se priključili
šele, ko je hitrost ustrezna. Evo, €100.000 in je problem rešen.
ČLe pa smo bili dovolj modri in smo tovoren promet ob vikendih
omejili, bi ga lahko omejili tudi v jutranjih in popoldanskih
konicah. Le neresni ljudje z omejitvami v glavah nas prepričujejo,
da se nečesa ne da storiti.
sporočil: 1.085
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 29.05.2024 14:05
Ja, s tem se strinjam, ampak kljub temu bi rekel, da velika ljudi
večina pod stresom že pride na vozišče. (Mimogrede, pri 'stresu'
gre lahko tudi za premočna 'pozitivna razpoloženja'!) Z manj stresa
in bolj umirjen kot nekdo pripelje na vozišče, bistveno drugačni
(lahko in običajno tudi) so njegovi/njeni odzivi na dodatna stresna
stanja in doživetja med vožnjo. (Če pa vsemu dodamo še prirojeno in
pridobljeno domačo oziroma lokalno kulturo, pa pridemo že
precej blizu obstoječemu dogajanju na cestah.)Strani: 1