2 uri
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
2 uri
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
3 ure
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
4 ure
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
4 ure
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
5 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
5 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
5 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
5 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
6 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 1
7 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
8 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
8 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
11 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
11 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
11 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
11 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
13 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let

Strani: 1

londra sporočil: 382
[#3038954] 29.03.24 08:33
Odgovori   +    2
Kljucno vprasanje je, koliko se bo smela siriti luka Koper. Ce gremo po vzoru Rotterdama (potem pozabimo na turizem), potem bo vlakov res lahko 393, sicer pa bosta dva tira vec kot dovolj!
lazarand64 sporočil: 14
[#3038968] 29.03.24 11:18
Odgovori   +    3
Skratka na temo novih železnic ne bo nič novega še 50 let oziroma do konca tega stoletja. Načrtovalci infrastrukture so vse napore vložili v ceste in tudi tam se ne premika več nikamor. Posledično se nas bodo glavni tranzitni tokovi počasi ognili in če gledamo z druge perspektive to niti ne bo slabo. Bomo pač oaza s staro infrastrukturo - zanimivi za vse, ki si bodo zaželeli malo nostalgije in pot v preteklost - turistična niša za butično državo... Svet in razvoj drvita mimo nas, mi pa se največ časa ukvarjamo le sami s sabo.
Froc sporočil: 2.033
[#3038985] 29.03.24 12:55
Odgovori   +    1
Nikoli, železnice vodijo sindikati in tako bo ostalo. Zgleda da se dobro ujemajo tudi z Bratovškovo.
0531Zavar sporočil: 1.298
[#3039030] 30.03.24 14:15
Odgovori   +    1
Moja teorija je , da so železnice v SLO nova gazela :)
Samo bo treba malo manj krast, oziroma omejit korupcijo, (vsaj kolikor je možno).
Sicer pa je to dober infrastrukturni projekt, sanjam o vlakih po slovenskem križu, ki peljejo po 200 km/h. In to bo razbremenilo tudi vedno (pre)natrpane avtoceste.
Pomoje se da, samo če se hoče :)

Strani: 1