Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.625
[#3038800] 26.03.24 17:53
Odgovori   +    6
Vse kar je še ostalo v večinski državni lasti je kot dat podlasci kure čuvat in vse slabše je..
FIN-544124 sporočil: 2.873
[#3038807] 26.03.24 21:57
Odgovori   +    5
DARS mora ostati 100 % v državni lasti.

In vsa kritična infrastruktura mora biti 100 % v lasti države !

Finančniki, tace stran od državne lastnine !
FIN-467473 sporočil: 1.747
[#3038814] 27.03.24 00:24
Odgovori   +    2
Žal DARS ni sposoben narediti treh povezav s Hrvaško-V Slovenski Istri vsaj dve,(Dragonja;Sečovlje ,Ilirska Bistrica,pa še iz Bele krajine,mogoče kočevja in še kje do Madžarske meje.
lojze1 sporočil: 783
[#3038826] 27.03.24 07:28 · odgovor na: FIN-544124 (#3038807)
Odgovori   +    3
Kaj pa je, čigava je, kdo upravlja državno lastnino? Narod, gospodarstveniki, ekonomisti???
Muki sporočil: 1.083
[#3038846] 27.03.24 10:43 · odgovor na: lojze1 (#3038826)
Odgovori   +    0
Ni mu jasno.
primvla sporočil: 703
[#3038849] 27.03.24 11:31 · odgovor na: Muki (#3038846)
Odgovori   +    1
noben na svetu nima avtocestne infrastrukture na borzi, halo? celo zda, kanada in avstralija ne. tudi v franciji in spaniji imas privat firme, ki skrbijo za avtoceste in pobirajo cestnino, ampak to je javno privatno partnerstvo in nima z borzo nobenih kontaktov. a ste norca pojedl? jao, ej...
GV-1113 sporočil: 224
[#3038851] 27.03.24 12:29 · odgovor na: FIN-467473 (#3038814)
Odgovori   +    0
Še večja sramota je, kako DARS že vrsto let "gradi" hitro cesto na Koroško...

Dve delovišči po 800 m, da se lahko kakšen politik slika z lopato v roki, sicer pa se niti tam nič ne dela.

Ostop uprave DARSa in odstop Bratuškove!
GV-1113 sporočil: 224
[#3038852] 27.03.24 12:32
Odgovori   +    0
Za slovenske blue chipe in tudi za slovenske vlagatelje bi bilo najboljše, da se ljubljanska borza pripoji frankfurtski oz. se ukine.

Predraga, preveč samopašna, pod vplivom politike in plenilskih lobijev, neracionalna in itak tam nekje na brdovitom Balkanu...
crt sporočil: 27.194
[#3038853] 27.03.24 12:44 · odgovor na: primvla (#3038849)
Odgovori   +    1
[primvla]
noben na svetu nima avtocestne infrastrukture na borzi, halo? celo zda, kanada in avstralija ne.
v kaksnem smislu? ... evo en avstralc www.atlasarteria.com/ (nekoc izslo ven iz macquarie, verjetno je tako prislo do te zgodbe, da sedi v avstraliji, ceste pa so v eu in usa)

se en avstralc - www.transurban.com/
primvla sporočil: 703
[#3038859] 27.03.24 13:12 · odgovor na: crt (#3038853)
Odgovori   +    0
avstralija, zda in kanada imajo veliko avtocestnih podjetij, ki so sama seveda tudi na borzi, same infrasktrukture pa nimajo v lasti, ampak gre za javno privatne projekte. nekatera podjetja nekatere ceste zgradijo in jih imajo nekaj casa lahko v najemu, da pobirajo cestnino, nekatere imajo dolgorocne vzdrzevalne pogodbe itd. v sloveniji se jit tako debilano z monopolom in borzo je trceno. dars ima kolkor vem AC v lasti. drzava pa ima v lasti DARS. drzavljani imamo v lasti drzavo. z vstopom na borzo, se bo ta last sprivatizirala. a je treba res vsako faking rec na tem svetu podrejati zakonom ozkega financnega profita ozkih skupin?
crt sporočil: 27.194
[#3038861] 27.03.24 13:35 · odgovor na: primvla (#3038859)
Odgovori   +    2
ni ravno zelo veliko listed firm, ki furajo avtoceste (upravljajo, kasirajo, so zgradile). ne vem za podrobnosti, kaksne aranzmaje imata ta dva avstralca, samo prinesel sem na hitro, da mogoce lazje kristalizira, kaj si ti hotel povedati.

ja, v sloveniji se it to zahteva vsekakor bolj odpuljeno naivna pricakovanja kot pa ze tkoaltko kje drugje.

ne strinjam se z delom, da imamo drzavo v lasti drzavljani, drzavljani smo samo v vlogi davcnih kokosi v prosti reji, hipnotizerji kokosi pobirajo jajca, travnik pa je tu samo zaradi zaokrozenosti slike in zemljisko lastnistvo niti ni faktor :)
Nollem sporočil: 967
[#3038862] 27.03.24 15:09 · odgovor na: crt (#3038861)
Odgovori   +    2
sej so tudi v Italiji v privat lasti - Autostrade Merid je na borzi, Autostrade per l'Italia je tudi delniška družba,
most Morandi, ki se je zrušil v Genovi je upravljala skupina Benetton,...
odvisnik sporočil: 379
[#3038863] 27.03.24 15:10 · odgovor na: crt (#3038853)
Odgovori   +    0
Kaj nimaji tudi Hrvatje neko koncesijo za svoje avtoceste.

Za primvlo pa poglej si oni youtube filmček o Chichagu.
Tam so prodali celo parkplace v Dubaj in jih potlej kupujejo nazaj če rabijo širit pločnik npr. :)
Nazadnje sem ga linkal gustlu.
primvla sporočil: 703
[#3038869] 27.03.24 17:06 · odgovor na: odvisnik (#3038863)
Odgovori   +    0
ja, koncesijo. darsu bi bilo najprej treba vzet AC, prepisat lastnistvo na drzavo, jim dat koncesijo, potem pa komot na borzo, if we feel olympic... ne pa da privatiziramo infrastrukturo.
odvisnik sporočil: 379
[#3038878] 27.03.24 20:48 · odgovor na: primvla (#3038869)
Odgovori   +    0
Infrastruktura ima ponavadi rok trajanja, kot vsaka druga materija.
Če je ne obnavljas redno gre v maloro.
Če računamo na leteče avtomobile ceste komot prodamo :).
Ne bi se pa šel tega vsaj pri nas ne:).
Mogoče za kake večje države ali pa revne, ki tega ne zmorejo same sfinancirat.
FIN-467473 sporočil: 1.747
[#3038885] 27.03.24 23:51
Odgovori   +    0
Dars še vsaj 10 let ne bo sposoben narediti treh prepotrebnih avtocest povezovalnih s hrvaško,žal ni interesa,najboljše bi bilo,da zapremo mejo s Hrvaško za vsaj 2 leti,ker ne upoštevajo arbitraže,katera je kar izginila iz Sloveninskih novic in iz neznanih razlogov iz vseh Medijev.

Strani: 1