Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#3037997] 13.03.24 20:07
Odgovori   +    7
Največ, bi naredili, če bi Euro 7 standard, kar v ta okrogel fascikel vrgli...

Ni potrebe po EKO pretiravanju....
FiskalnaFinta sporočil: 106
[#3038017] 14.03.24 07:26 · odgovor na: 0513ANITO (#3037997)
Odgovori   +    12
Klasično gnani osebni avtomobili in lahki dostavniki bodo lahko v zrak izpustili tri miligrame teh delcev na prevožen kilometer, izključno električni avtomobili pa sedem miligramov.
Še en dokaz, da če si elektrificiran, lahko bolj onesnažuješ. S kakšno pravico?
jSujica sporočil: 21
[#3038020] 14.03.24 07:36 · odgovor na: FiskalnaFinta (#3038017)
Odgovori   +    0
Kot je v kasnejšem intervjuju, ki ga bomo objavili v prihodnjih dneh, pojasnil poročevalec, g. Vondra, je razlog za to višja masa električnih vozil. Res pa je, da v praksi električna vozila z zavorami okolje obremenjujejo bistveno manj, saj dovoljujejo zaviranje z rekuperacijo, kar pomeni, da delo prevzamejo elektromotorji.
FIN-544124 sporočil: 2.878
[#3038021] 14.03.24 07:49
Odgovori   +    9
Do 2035 se bodo v EU parlamentu poslanci še 3 X zamenjali.

Vmes se bodo letnice in druge številke še večkrat spreminjale.

Politiki itak nimajo pojma kakšno je realno stanje.

Mogoče bo do takrat že EU razpadla.

V glavnem bodo bencinarji in dizli še doooooolgo vozili.
Froc sporočil: 2.031
[#3038031] 14.03.24 08:42 · odgovor na: jSujica (#3038020)
Odgovori   +    1
[jSujica]
Kot je v kasnejšem intervjuju, ki ga bomo objavili v prihodnjih dneh, pojasnil poročevalec, g. Vondra, je razlog za to višja masa električnih vozil. Res pa je, da v praksi električna vozila z zavorami okolje obremenjujejo bistveno manj, saj dovoljujejo zaviranje z rekuperacijo, kar pomeni, da delo prevzamejo elektromotorji.
Kar bi pravzaprav lahko prevzeli tudi hibridi. Vprašanje je verjetno bolj cenovne ustreznosti, morda kapacitete baterij in podobno.
FiskalnaFinta sporočil: 106
[#3038034] 14.03.24 09:00 · odgovor na: jSujica (#3038020)
Odgovori   +    6
Se pravi, bencinarji in dizlaši so si sami krivi, ker so lažji? Ta argument res ne vzdrži.

Od kod torej pridobitev pravice za večji izpust PM10 od klasičnih vozil?
crt sporočil: 27.196
[#3038035] 14.03.24 09:07 · odgovor na: jSujica (#3038020)
Odgovori   +    14
[jSujica]
Kot je v kasnejšem intervjuju, ki ga bomo objavili v prihodnjih dneh, pojasnil poročevalec, g. Vondra, je razlog za to višja masa električnih vozil.
se pravi ce naredimo tezji avto, potem se mu oprostijo vecji izpusti, tako enostavno je?
Res pa je, da v praksi električna vozila z zavorami okolje obremenjujejo bistveno manj, saj dovoljujejo zaviranje z rekuperacijo, kar pomeni, da delo prevzamejo elektromotorji.
ja ce res tkoaltko obremenjujejo manj, potem ni razloga, da bi zanje dvignili prag.
jSujica sporočil: 21
[#3038042] 14.03.24 09:21 · odgovor na: Froc (#3038031)
Odgovori   +    1
Nekateri so že
Nollem sporočil: 967
[#3038044] 14.03.24 09:27 · odgovor na: Froc (#3038031)
Odgovori   +    1
[Froc]
> [jSujica]
> Kot je v kasnejšem intervjuju, ki ga bomo objavili v prihodnjih dneh, pojasnil poročevalec, g. Vondra, je razlog za to višja masa električnih vozil. Res pa je, da v praksi električna vozila z zavorami okolje obremenjujejo bistveno manj, saj dovoljujejo zaviranje z rekuperacijo, kar pomeni, da delo prevzamejo elektromotorji.

Kar bi pravzaprav lahko prevzeli tudi hibridi. Vprašanje je verjetno bolj cenovne ustreznosti, morda kapacitete baterij in podobno.
hibridi na odprti cesti kurijo +10l goriva, na AC raje ne gledaš trenutne porabe
Froc sporočil: 2.031
[#3038063] 14.03.24 14:01 · odgovor na: Nollem (#3038044)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Froc 14.03.2024 14:05
Ja, dilema z voznim profilom. Ali bo opravljal bolj kratke in mestne vožnje, nižje hitrosti, ali pa bo namenjen daljšim relacijam. Od tega bo veliko odvisno kakšen pogon izbrati. Povsod pa bo kakšen kompromis. Pomembno je predvsem vedeti kaj iščeš in zakaj. Fino bi bilo, če bi se tega zavedal tudi zakonodajalec in tehnološkim kompromisom prilagodil tudi zakonodajo namesto navijal za eno.
0126Bacis sporočil: 3.031
[#3038122] 15.03.24 10:20
Odgovori   +    0
Klasično gnani osebni avtomobili in lahki dostavniki bodo lahko v zrak izpustili tri miligrame teh delcev na prevožen kilometer,
izključno električni avtomobili pa sedem miligramov.
Torej so električarji 2x bolj umazani od bencinarjev!

Električni avtomobili: so umazani in ničvredni

Electric cars pollute 1,850 times more than fuel-based vehicles, study finds
twitter.com/robinmon...6538227032

Rabljeni električni avtomobili: V treh letih niso vredni niti polovice
twitter.com/ivanvaup...9122059281

Hud udarec za Magno: Fisker naj bi se pripravljal na morebiten stečaj
twitter.com/ivanvaup...5739488399

Strani: 1