Strani: 1

XDONA1 sporočil: 1.166
[#3033985] 09.01.24 05:42
Odgovori   +    7
Ne razumem najbolje članka. A so glavni problem povečanega števila tovornih vozil na avtoceti parkirišča?
Ja, če bodo tovorna vozila ves čas parkirana, potem drugih problemov sploh ni :)

Problem je drugje in to je, da je, posebej na primorki, vozni pas kilometre in kilometre zaseden s tovornjaki. Tako je praktično za avtomobile na voljo samo en pas. Pa tudi ta ne, ker se najde avtobusar, ki začne prehitovati to kolono.....

Sprašujem, samo zato, da ne bo DARS potem spet presenečen in se jim bo mudilo, kot se sedaj za tretji pas, ki bi moral biti že zdavnaj narejen glede na projekcije rasti prometa.
ViljemIskra sporočil: 20
[#3036279] 09.02.24 18:18 · odgovor na: XDONA1 (#3033985)
Odgovori   +    1
nekaj trditev, bolj ali manj konkretnih, bolj ali manj naivnih:
- odločevalci DARS-a živijo v svojih "nebesih" od vedno, sploh me čudi, če se po DARS infrastrukturi pripeljejo v in odpeljejo iz službe - vsak kilometer na slovenskih avtocestah bi jim lahko dal kaj misliti
- od leta 001 se v Sloveniji pogovarjamo o preobremenjenih avtocestah, vrli DARS tovariši pa za ne storijo ničesar oz. še huje, kar storijo je narobe oz. ravno v napačni smeri,
primer1: na odcepu proti NG zgradijo hitro cesto namesto avtoceste, pa še zaščite proti burji ne vključijo, čeprav ptiči na veji čivkajo o njej
primer1: nekdanji župan Gornje Radgone je leta štel kamione skozi Gornjo Radgono, nosil podatke v Ljubljano in se trudil za svoj m2 asfalta in kaj je dobil - avtocesto, vendar brez odstavnega pasu
- slovenske avtoceste, postajališča in parkirišča so ujetniki tovornega prometa - kaj storijo DARS tovariši, nič kaj dosti, s polžjo brzino bodo v prostorske plane vnesli dodatna parkirišča zanje, ne upam si niti pomislili, kdaj bodo katerega zgradili

in tako naprej in tako naprej ... Alenka in prijatelji pa se veselijo družijo

Strani: 1