Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Porazna statistika javnega potniškega prometa
Strani: 1
sporočil: 186
Zadnja sprememba: PAC89 23.11.2023 15:21
[Arkab]Jaz bi rekla, da je obratno: avto je zakon, ker je nezamisljivo, da bi se prebivalec Obale (dajem ta primer, ker mi je blizu) vozil na delo v Ljubljano z javnim prevozom. Dve uri in pol vožnje v eno smer (vlak), pet ur vožnje na dan. Leta 2023.
Pač posledica avto centričnega razvoja.
Ali da se nekdo iz Bovca z avtobusom vozi na delo v Novo Gorico. Good luck.
sporočil: 1.047
[PAC89]sodelavka je v ponedeljek z vlakom za pot iz Grosuplja do službe v centru Ljubljane porabila 1 (eno) uro - od vrat do vrat
> [Arkab]
> Pač posledica avto centričnega razvoja.
Jaz bi rekla, da je obratno: avto je zakon, ker je nezamisljivo, da bi se prebivalec Obale (dajem ta primer, ker mi je blizu) vozil na delo v Ljubljano z javnim prevozom. Dve uri in pol vožnje v eno smer (vlak), pet ur vožnje na dan. Leta 2023.
Ali da se nekdo iz Bovca z avtobusom vozi na delo v Novo Gorico. Good luck.
sporočil: 2.033
V Tokiju imajo podzemno železnico, ki se razteza na razdalji od
Radovljice do Celja. Najdaljša proga to razdaljo prevozi v eni uri.
S postajami.
sporočil: 1.225
[Froc]Tokio je velik za 50 Ljubljan. Ko bo Ljubljana zrasla na velikost Tokia, bomo gotovo imeli tudi podzemno do Radovljice in Celja.
V Tokiju imajo podzemno železnico, ki se razteza na razdalji od Radovljice do Celja. Najdaljša proga to razdaljo prevozi v eni uri. S postajami.
Dokler je Slovenija redko poseljena dežela z nekaj majhnimi mesti, je avto najboljša rešitev.
Strani: 1