Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj izvemo o zasebnem delu Emonike iz vloge za gradbeno dovoljenje
Strani: 1
sporočil: 1.675
Očitno je bila obnova železniške postaje le izgovor za gradnjo
poslovnih objektov in "nadstandardnih" stanovanj, v katera bodo
lahko Slovenci investirali akumuliran kapital. Komu in zakaj
trgovina? Okoliški prebivalci jo imajo gotovo bližje, nihče pa se
ne bo pripeljal z avtom tja, da bi šel v shopping. Prebivalcev teh
novih stanovanj nikoli ne bo, ker jih ni v nobenem novozgrajenem
"vilabloku". Lsstniki, ki so tista stanovanja kupili, pač živijo
drugje.
Iz Masarykove v Župančičevo jamo bo še vedno težko priti, ta železnica bo še vedno ostala nekakšna navidezna meja mesta. Če bi hoteli rešiti ta problem, bi morali železnico vkopati. Seveda pa bi to stalo milijarde in taka investicija ne bi zanimala nobenega zasebnika. Pa še Janković bi težje prišel do tistih svojih 15%.
Iz Masarykove v Župančičevo jamo bo še vedno težko priti, ta železnica bo še vedno ostala nekakšna navidezna meja mesta. Če bi hoteli rešiti ta problem, bi morali železnico vkopati. Seveda pa bi to stalo milijarde in taka investicija ne bi zanimala nobenega zasebnika. Pa še Janković bi težje prišel do tistih svojih 15%.
sporočil: 414
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 05.08.2023 14:16
[trocki]Zato pa rabimo nepremičninski davek. Naj kar nabijajo cene na 15 jurjev na m2. Nabit davek 2% letno za nadstandard, pa naj živijo v Dohi ali Moskvi. 2% od 15 jurjev na m2 letno bodo plačali Ljubljani.
Prebivalcev teh novih stanovanj nikoli ne bo, ker jih ni v nobenem novozgrajenem "vilabloku". Lsstniki, ki so tista stanovanja kupili, pač živijo drugje.
sporočil: 10.863
Prav ŽP je super lokacija za trgovino
Čez ta kompleks gre danes 70.000 ljudi. Vsak dan.
Čez ta kompleks gre danes 70.000 ljudi. Vsak dan.
sporočil: 32.630
Zadnja sprememba: najobj 05.08.2023 19:49
[Endimion]... čuj, v Mariboru sicer nimam pojma, kje poteka trasa in če je okolica "vaserdiht", ampak ker je v članku govora o gradbenem dovoljenju - ti si Ljubljančan in to bi te moralo zanimat - za megalomansko zgradbo Emoniko, me zanima, če je Zoki - zaradi birokratskih obvodov je traso menda razbil na več delov - za gradbena dovoljenja za tisti svoj megalomanski "drekovod" predvideval kaj podobnega - podnebne spremembe definitivno so in zna se ponoviti - kot se je v Sloveniji zgodilo te dni ... khmm, ker če bo voda "drekovod" odnesla ali zgolj premaknila za kakšen meter, za 300 tisoč ljudi v Ljubljani dobiti pitno vodo ne bo glih tako "preprosto" - itak je grozno - kot za nekaj od sveta odrezanih vaščanov na Koroškem ...
Prav ŽP je super lokacija za trgovino
Čez ta kompleks gre danes 70.000 ljudi. Vsak dan.
sporočil: 8.460
Sicer nisem šel že dolgo tam mimo, sam v podhodu na zeleznici se
ravno ne tepejo za prostore.
Pa kdo bo nosil vrečke na vlak ali iz njega.
Zanimvo edino za kaj na hitro pojest in tega imaš tam že trenutno veliko.
Če bi imeli dobre vlake, hitre povezave potem ja, trenutno pa ne vidim smisla trgovine za dnevne migrante.
Pa kdo bo nosil vrečke na vlak ali iz njega.
Zanimvo edino za kaj na hitro pojest in tega imaš tam že trenutno veliko.
Če bi imeli dobre vlake, hitre povezave potem ja, trenutno pa ne vidim smisla trgovine za dnevne migrante.
sporočil: 10.863
Čuj ti mariborčan :)
ibb.co/5Wnj1KZ
Z rdečo barvo je označen "drekovod" C0
Z Viola je obkroženo Vodno črpališče Kleče, od koder Ljubljana dobiva 85% vse vode
Z Modro, pa je označen ŽE OBSTOJEČI enako velik drekovod, ki gre ob trasi Ljubljanske severne obvoznice. Odkar je bila ta obvoznica zgrajena pred 50 leti.
Med rdečo in viola pa je poleg njiv (Ki se gnojijo, in škropijo) in hiš, še strnjeno blokovsko naselje, se Pravi Bratovževa in Glinškova Ploščad, ki imata skupaj nekje okoli 9.000 prebivalcev.
Med novim "drekovodom" in črpališčem je razdalja 2km. med starim drekovodom in črpališčem pa 50m...
A lahko razumeš, da se v Ljubljani nihče ne pizdi okli tega drekovoda, razen nekaj salonskih ljubiteljev Nutrij, ter 5 kmetov, ki so čez noč ugotovili, da bodo njihove njive za vekomaj ostale njive, in ne bodo mogle postati zazidljive parcele za butično sosesko "Savski Razgledi"... #sarcasmOff
ibb.co/5Wnj1KZ
Z rdečo barvo je označen "drekovod" C0
Z Viola je obkroženo Vodno črpališče Kleče, od koder Ljubljana dobiva 85% vse vode
Z Modro, pa je označen ŽE OBSTOJEČI enako velik drekovod, ki gre ob trasi Ljubljanske severne obvoznice. Odkar je bila ta obvoznica zgrajena pred 50 leti.
Med rdečo in viola pa je poleg njiv (Ki se gnojijo, in škropijo) in hiš, še strnjeno blokovsko naselje, se Pravi Bratovževa in Glinškova Ploščad, ki imata skupaj nekje okoli 9.000 prebivalcev.
Med novim "drekovodom" in črpališčem je razdalja 2km. med starim drekovodom in črpališčem pa 50m...
A lahko razumeš, da se v Ljubljani nihče ne pizdi okli tega drekovoda, razen nekaj salonskih ljubiteljev Nutrij, ter 5 kmetov, ki so čez noč ugotovili, da bodo njihove njive za vekomaj ostale njive, in ne bodo mogle postati zazidljive parcele za butično sosesko "Savski Razgledi"... #sarcasmOff
sporočil: 10.863
Nekje v prazgopdovini je bil za ta podhod načrt, da bi se ga
podzemno povezalo z Linhartovim podhodom pri Plavi Laguni. Ostalo
je pri načrtih.
Trenutno je vsa prodajna in druga infrastruktura na ŽP in AP na drugi, južni strani štreke. In tudi 90% ljudi, ki pride v LJ z vlakom, ali avtobusom, (in seveda odpotuje ven iz Ljubljane tako) niti ne gre skoz celoten prehod. Z vlaka dol, pa desno proti centru. Na sever, proti vilharjevi, se obrnejo le redki (Šolarji, ki hodijo za Bežigrad v šolo, teh nje največ).
Po novem bo pa kompletna avtobusna postaja na severnem delu Ž. proge, in tudi prodajni del ŽP bo tam. Se pravi, del, ki je sedaj ekonomsko mrtev, bo postal bistveno bolj živ.
Trenutno je vsa prodajna in druga infrastruktura na ŽP in AP na drugi, južni strani štreke. In tudi 90% ljudi, ki pride v LJ z vlakom, ali avtobusom, (in seveda odpotuje ven iz Ljubljane tako) niti ne gre skoz celoten prehod. Z vlaka dol, pa desno proti centru. Na sever, proti vilharjevi, se obrnejo le redki (Šolarji, ki hodijo za Bežigrad v šolo, teh nje največ).
Po novem bo pa kompletna avtobusna postaja na severnem delu Ž. proge, in tudi prodajni del ŽP bo tam. Se pravi, del, ki je sedaj ekonomsko mrtev, bo postal bistveno bolj živ.
sporočil: 32.630
Zadnja sprememba: najobj 06.08.2023 11:56
[Endimion]... OK, glede na nalimano sliko je novi "drekovod" sicer nevarno blizu Savi, ampak če je "vaserdiht" in ga narasla Sava ne more premaknit, potem v Ljubljani ob morebitnih poplavah ne bo preveč smrdelo, pitne vode - "močvirje" je ravno in ni nevarnosti plazov za vodovod - pa bo očitno dovolj ...
Čuj ti mariborčan :)
ibb.co/5Wnj1KZ
Z rdečo barvo je označen "drekovod" C0
Z Viola je obkroženo Vodno črpališče Kleče, od koder Ljubljana dobiva 85% vse vode
Z Modro, pa je označen ŽE OBSTOJEČI enako velik drekovod, ki gre ob trasi Ljubljanske severne obvoznice. Odkar je bila ta obvoznica zgrajena pred 50 leti.
Med rdečo in viola pa je poleg njiv (Ki se gnojijo, in škropijo) in hiš, še strnjeno blokovsko naselje, se Pravi Bratovževa in Glinškova Ploščad, ki imata skupaj nekje okoli 9.000 prebivalcev.
Med novim "drekovodom" in črpališčem je razdalja 2km. med starim drekovodom in črpališčem pa 50m...
A lahko razumeš, da se v Ljubljani nihče ne pizdi okli tega drekovoda, razen nekaj salonskih ljubiteljev Nutrij, ter 5 kmetov, ki so čez noč ugotovili, da bodo njihove njive za vekomaj ostale njive, in ne bodo mogle postati zazidljive parcele za butično sosesko "Savski Razgledi"... #sarcasmOff
P.S.: ob pogledu na razdejanje po Sloveniji sem se spomnil na famozni "drekovod" in sem post nalimal tebi, ker si pred časom nekaj že pisal in zadevo poznaš ... aja, itak pa je Maribor dovolj daleč, tako da ...
sporočil: 1.675
[Endimion]No, morda pa. Meni se zdi, da potniki običajno nimajo navade na poti hoditi v shopping. Ok, morda kakšne spominke ali razglednice, a sicer imajo že tako svojo prtljago, poleg te tovoriti še nakupovalne vrečke ne doprinese k udobnosti potovanja.
Prav ŽP je super lokacija za trgovino
Čez ta kompleks gre danes 70.000 ljudi. Vsak dan.
Jaz kot Ljubljančan gotovo ne bom hodil tja v trgovino. Za količino, primerno za dostavo s kolesom, imam trgovine bližje, večje nakupe pa opravim z avtom, največkrat na Rudniku. Tudi če zgradijo garaže za parkiranje, je na Tivolski in Masarykovi vedno taka gužva, da gotovo prej pridem do Rudnika, čeprav je kak kilometer ali dva dlje.
sporočil: 10.863
Poskusi imet malo manj pokroviteljski odnos. Imamo ta moment ob
nabrežje Save nekoliko bolj akutni problem:
www.24ur.com/novice/...trofa.html
To odpizdi, in ma problem pol Slovenije. Ne le Ljubljana.
Kako močno pa je ta betonski plašč poškodovan, pa ta moment nihče ne ve.
www.24ur.com/novice/...trofa.html
To odpizdi, in ma problem pol Slovenije. Ne le Ljubljana.
Kako močno pa je ta betonski plašč poškodovan, pa ta moment nihče ne ve.
sporočil: 32.630
[Endimion]... eh, pa saj sem napisal, da sem se zaskrbljen ob pogledu na razdejanje po Sloveniji spomnil na famozni "drekovod" in sem svoj post nalimal tebi, ker si pred časom nekaj že pisal in zadevo poznaš, tako da res ne vem, kje si v mojem postu - OK, na koncu sem se res malo pohecal - prepoznal pokroviteljski odnos do tebe, kaj šele do problema, ki so ga danes odkrili v Kranju ...
Poskusi imet malo manj pokroviteljski odnos. Imamo ta moment ob nabrežje Save nekoliko bolj akutni problem:
www.24ur.com/novice/...trofa.html
To odpizdi, in ma problem pol Slovenije. Ne le Ljubljana.
Kako močno pa je ta betonski plašč poškodovan, pa ta moment nihče ne ve.
P.S.: nočem klicat vraga, ampak če malo pomislim, si mi mojo zaskrbljenost pravzaprav potrdil, ker je glede na nekaj kilometrov dolžine in ne glih velike višinske razlike do bližnje Save v primeru - ob vedno intenzivnejših vremenskh pojavih ni tako nemogoće - podobne katastrofe novi "drekovod" precej večja ekološka grožnja kot pa nekaj deset metrov širok most čez Savo ...
Strani: 1