Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Norija rekordov v Luki Koper: kje so glavna tveganja
Strani: 1
sporočil: 580
Pot za Ljubljano je obupna... Plačujemo vinjete pa stojimo na
avtocesti.... Žalost da ne načrtujejo tretjega pasa....
sporočil: 1.675
Kdaj pa bi bil zgrajen, če bi ga sedaj začeli načrtovati? In si
predstavljaš, kako bi bilo v času gradnje? Bolje, da ne... ;)
sporočil: 14
Za firmo, ki dela borih 300 mio € prihodkov (čez par let jih bo
prehitel še Akrapovič, da o Krki in ostalih resnih firmah sploh ne
govorimo) državljani desetletja plačujemo ogromne negativne
eksternalije. Stojimo v kolonah ob konvojih tovotnjakov, ki
sesuvajo AC infrastrukturo (na 100 tisoče izgubljenih delovnih ur,
da izpuste sploh ne omenjam), mečemo milijarde v dele železniške
infrastrukture, namenjene samo temu podjetju, da se
bomo...Kaj?...cela nacija veselili, ko bo pridelala dodatnih 50 mio
€ prihodkov?
sporočil: 1.554
[]Lahko bi privarčevali, če bi to delali skupaj s protihrupnimi ograjami. Ampak sedaj bo vse skupaj še dražje, ker bodo morali tudi te prestaviti. Skratka, pozna se, da so na čelu DARS sami nesposobneži od politikov.
Tretji pas so mlijarde eur....
Oni operirajo z vsemi številkami in dobro se ve, kdaj štiripasovnica zadostuje, in kdaj ne. Obstajajo študije in projekcije, ampak seveda lažje je ne delati nič in greti fotelj v dobro plačani in zasluženi službi.
sporočil: 1.000
ti pricakujes 50% povecano pretocnost s tretjim pasom? ti lepo
povem, kaj bo s tretjim pasom: sleperji bojo smeli prehitevati po
voznem pasu, na prehitevalnem pa bojo budale s 95km/h prehitevale
sleperje, kateri bojo s 92km/h prehitevali sleperje na tretjem
pasu, ki morjo vozit 90km/h. Ne trdim, da bo isto, kot zdaj, prav
velike razlike pa ne bo, edino DARS se bo s se vecjo slastjo
pasel.
Sterat bi blo treba ves tovorni promet na zeleznice, ce ne sfolga, jebiga, bremzaj Luko. Ker je najbrz vecina tovornega cestnega prometa itak iz goriske smeri, lahko nabijemo cestnino za tovorna vozila na x10 (al pa zarad mene x100, itak se prevaza vecinoma samo sranje), itak ceste placujemo vecinoma mi (gradili smo jih, z odrekanjem, zase, ce se prav spomnim trdih casov komunizma).
Kar se tice problematike centralizacije, dnevni migranti, vsi v LJ, pa naj urbanisti, logisti, prometniki, ponudniki prevozov,... staknejo buce in nardijo neko optimizacijo okol tega, glede na to, da na prostem trgu nima smisla prostorsko regulirat podjetniske iniciative.
Sterat bi blo treba ves tovorni promet na zeleznice, ce ne sfolga, jebiga, bremzaj Luko. Ker je najbrz vecina tovornega cestnega prometa itak iz goriske smeri, lahko nabijemo cestnino za tovorna vozila na x10 (al pa zarad mene x100, itak se prevaza vecinoma samo sranje), itak ceste placujemo vecinoma mi (gradili smo jih, z odrekanjem, zase, ce se prav spomnim trdih casov komunizma).
Kar se tice problematike centralizacije, dnevni migranti, vsi v LJ, pa naj urbanisti, logisti, prometniki, ponudniki prevozov,... staknejo buce in nardijo neko optimizacijo okol tega, glede na to, da na prostem trgu nima smisla prostorsko regulirat podjetniske iniciative.
Strani: 1