Strani: 1

MatevzGroboljsek sporočil: 196
[#3021027] 19.05.23 22:47
Odgovori   +    2
Samo nekaj aktualnih JN in "super" strategija DRSI:
- drugi tir "Drugega tira", kjer je bilo "preveč" hkrati v prostor umestiti stvar, za katero veš da jo potrebuješ na srednji rok;
- umeščanje v prostor dvotirnosti gorenjske proge, ki razburi vaščane prve izmed tangiranih vasi - zakaj? Ker cilj dvotirnosti ni najprej jasna prometna zahteva (vozni red), pač pa da lahko vlaki vozijo 160km/h (pri tem da bodo vsi lokalni potniški vlaki tako ali tako ustavljali v Kranju in bodo mogoče do 100 pospešili);
- umeščanje v prostor primorske proge (oz. zaenkrat je bil le prvi odsek v javni obravnavi), kjer zopet ni bila prioriteta jasen vozni red, pač pa izbiranje "ekonomsko sprejemljive variante" (karkoli že to pomeni, če zapraviš na stotine miljonov za progo, ki ni konkurenčna avtomobilom ali avtobusom in ki gotovo ne ustreza ciljem sprejemljivega (taktnega) voznega reda);
- projektiranje regionalne proge do Celja v obstoječem koridorju, par let po tem, ko se je že skoraj sprojektiral cestni del tretje razvojne osi (in povsem omejil železnico);
- projektiranje izvennivojskih prehodov na regionalni progi do Maribora, po tem ko si eno leto pred tem oddal celotno projektiranje te iste proge z ohranitvijo nivojskih prehodov;
- umeščenje v prostor LŽV (poljudno tudi poglobitev tovorne proge v Ljubljani, omenjene v članku), ki ni usklajeno ne s projektiranjem postaje Ljubljana (tik pred izvedbo, s sredstvi po NOO), kot ne planirano oddajo projektiranja ŽOLP (ostalih ljubljanskih postaj, s sofinanciranjem EU),
- da ne omenjam manjka kakršnekoli dolgoročne tehnične strategije, ki bi se je dejansko držalo (signalna varnost, izločanje nivojskih prehodov, nosilnost in profili proge po NATO standardih itn.), ali projekte v izvedbi.


Smešno, če ne bi bilo žalostno, ker tudi sam financiram takšne projekte in "super" strategijo.

Strani: 1