Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Povezanost Slovenije: kam se lahko pripeljemo iz Ljubljane v šestih urah – z vlakom?
Strani: 1
sporočil: 110
V 6h urah z vlakom v Sloveniji prideš do Zidanega mosta. Evo
preklikano iz potovalnega engina na spletni strani SŽ: potovanje od
Murske Sobote do Kopra na dan 19.5.23
vstopna postaja: Murska Sobota ob 09:45
Izstopna postaja: Koper ob 20:26
število prestopov 4 Potovalni čas 08:32
LETS GO
vstopna postaja: Murska Sobota ob 09:45
Izstopna postaja: Koper ob 20:26
število prestopov 4 Potovalni čas 08:32
LETS GO
sporočil: 28
Hmm...
Predlagam, da izračunate in objavite povprečno hitrost potniških vlakov na slovenskih železnicah v letu 1922 in v letu 2022.
Tako, za primerjavo...
In mogoče še poiščete razlog, da v tridesetih letih samostojne države še vedno ni elektrificirane polovice od vseh železniških prog v Sloveniji...
Še predlagam, da priložite kakšno fotografijo štiritirne (4) železniške povezave iz Italije....
Predlagam, da izračunate in objavite povprečno hitrost potniških vlakov na slovenskih železnicah v letu 1922 in v letu 2022.
Tako, za primerjavo...
In mogoče še poiščete razlog, da v tridesetih letih samostojne države še vedno ni elektrificirane polovice od vseh železniških prog v Sloveniji...
Še predlagam, da priložite kakšno fotografijo štiritirne (4) železniške povezave iz Italije....
sporočil: 1.177
[0114ZAVAR]Pa da ne pozabimo na naše "sposobne" managerje, ki so vodili to naše "podjetje".
Hmm...
Predlagam, da izračunate in objavite povprečno hitrost potniških vlakov na slovenskih železnicah v letu 1922 in v letu 2022.
Tako, za primerjavo...
In mogoče še poiščete razlog, da v tridesetih letih samostojne države še vedno ni elektrificirane polovice od vseh železniških prog v Sloveniji...
Še predlagam, da priložite kakšno fotografijo štiritirne (4) železniške povezave iz Italije....
Trenutno g. Mes & Company:
www.sz.si/o-nas/vodstvo/
sporočil: 674
Zadnja sprememba: Z1 19.05.2023 19:07
To sporočilo je izbrisal avtor (02.06.2023 11:14)
sporočil: 20
....ko bo država aka politika vsako aktivnost začela s prednostnim
umeščanjem javne infrastrukture, tudi vlakovnih povezav, bomo že
bližje cilju.
Pa tudi da končno preusmerimo tovorne prevoze v tranzitu skozi Slovenijo na vlake. Kaj nam pomaga npr. drugi tir, ko bo potem še vedno dnevno x tovornjakov šlo preko Črnega kala, vlaki pa bodo sopihali prazni.
Dokler pa smo pri vseh smereh želežniških povezavah na to-be projektih, pa bo tako.
Pa tudi da končno preusmerimo tovorne prevoze v tranzitu skozi Slovenijo na vlake. Kaj nam pomaga npr. drugi tir, ko bo potem še vedno dnevno x tovornjakov šlo preko Črnega kala, vlaki pa bodo sopihali prazni.
Dokler pa smo pri vseh smereh želežniških povezavah na to-be projektih, pa bo tako.
sporočil: 8.460
Najprej bi si morali razcistit ali hitre vlake sploh rabimo.
Za tistih par mestec po sloveniji.
Rabili bi jo mogoče za Trst Dunaj ali pa Zagreb Trst.
Sam nismo več v AO, da bi bilo to drzavnega pomena.:)
Bolj kot hitra železnica raje lobirajte za poceni stavbno zemljo v Ljubljani in okolici.
Za tistih par mestec po sloveniji.
Rabili bi jo mogoče za Trst Dunaj ali pa Zagreb Trst.
Sam nismo več v AO, da bi bilo to drzavnega pomena.:)
Bolj kot hitra železnica raje lobirajte za poceni stavbno zemljo v Ljubljani in okolici.
sporočil: 985
[Z1]In koliko bi stala povratna vozovnica? 500 eur?
Rabili bi vlak ki v pol ure pride iz MB v LJ.
sporočil: 31.941
Zadnja sprememba: najobj 21.05.2023 13:21
[hostamox]... OK, ker takšni hitri vlaki po svetu že vozijo, jih - če bi jih res rabili in bi imeli denar - ni problem nabavit, ampak vsaki vlak vozi po tirih in fizika zahteva, da morajo za takšno hitrost biti tiri speljani bolj ali manj naravnost ...
Najprej bi si morali razcistit ali hitre vlake sploh rabimo.
Za tistih par mestec po sloveniji.
Rabili bi jo mogoče za Trst Dunaj ali pa Zagreb Trst.
Sam nismo več v AO, da bi bilo to drzavnega pomena.:)
Bolj kot hitra železnica raje lobirajte za poceni stavbno zemljo v Ljubljani in okolici.
P.S.: če pomislim na število predorov na kratkem "drugem tiru", kdor v Sloveniji sanja o hitrih vlakih, tega zalozba.zrc-sazu.si/...relief.jpg ne pozna, ker je v osnovni šoli zemljepis prešprical, srednje šole pa od znotraj ni videl ... aja, to sicer ne leti na tebe, čeprav bi tudi ti lahko malo premislil, preden si kljub smeškotu resno komentiral ono glupost "Rabili bi vlak ki v pol ure pride iz MB v LJ." tam zgoraj ...
sporočil: 8.460
Ne poznam toliko geografije. Hočem povedat, da je bolj problem st
ljudi. Vsekakor se je pri enostavnih gradnjah lažje za odlocit. Na
prvem mestu verjetno politika, denar, potlej gostota poselitve in
šele potlej geografija.
Japonska tudi ni ravno ravninska država :).
Drugi tir se mi ne zdi tako zahtevna gradnja, bolj smiselnost, rentabilnost, ki pa pri drzavnih odločitvah ne sme bit vedno na prvem mestu. Ajde ziher bi bilo bolje da bi za ta denar že naredili nek2 npr.
Japonska tudi ni ravno ravninska država :).
Drugi tir se mi ne zdi tako zahtevna gradnja, bolj smiselnost, rentabilnost, ki pa pri drzavnih odločitvah ne sme bit vedno na prvem mestu. Ajde ziher bi bilo bolje da bi za ta denar že naredili nek2 npr.
sporočil: 31.941
Zadnja sprememba: najobj 22.05.2023 13:06
[hostamox]... ja, se strinjam, ker v normalnem svetu je za vsako stvar najbolj pomembna smiselnost in v Sloveniji glede na velikost in število ljudi hitri vlaki nimajo nobenega smisla, kar pa ne pomeni, da je potovalna hitrost naših vlakov podobna vlakom v času Marije Terezije ... khmm, ali kaj je že bila tista cesarica, ki jo pri nas tako radi omenjamo, ko je kaj narobe ...
Ne poznam toliko geografije. Hočem povedat, da je bolj problem st ljudi. Vsekakor se je pri enostavnih gradnjah lažje za odlocit. Na prvem mestu verjetno politika, denar, potlej gostota poselitve in šele potlej geografija.
Japonska tudi ni ravno ravninska država :).
Drugi tir se mi ne zdi tako zahtevna gradnja, bolj smiselnost, rentabilnost, ki pa pri drzavnih odločitvah ne sme bit vedno na prvem mestu. Ajde ziher bi bilo bolje da bi za ta denar že naredili nek2 npr.
P.S.: famozni drugi tir sem omenil zaradi števila tunelov, viaduktov in podobnih zahtevnih (= dragih) gradbenih objektov, ki so nujni pri geografsko tako razgibanem terenu, kot je za razliko od velike Japonske v majhni Sloveniji ...
sporočil: 2.906
Zadnjič sem nekje prebral zanimiv zapis.
Pride Japonec v Maribor na železniško postajo in želi potovati v Koper.
Vpraša, koliko časa traja potovanje.
Dobi odgovor, da približno 6 ur.
In potem ves začuden pravi: " Ooooo, Slovenija pa je veliko večja od Japonske " !
Pride Japonec v Maribor na železniško postajo in želi potovati v Koper.
Vpraša, koliko časa traja potovanje.
Dobi odgovor, da približno 6 ur.
In potem ves začuden pravi: " Ooooo, Slovenija pa je veliko večja od Japonske " !
sporočil: 8.460
Ne, čisto v smislu cost benifit, če v 3 letih investiramo 100
miljonov v javni transport, to prinese 150 do 200 miljonov
prihrankov v npr 5 letih .
Po moje sicer javnega transporta ne rabimo pretirano zaradi velike razprsenosti gradenj,poseljenosti
Po moje sicer javnega transporta ne rabimo pretirano zaradi velike razprsenosti gradenj,poseljenosti
Strani: 1