Strani: 1

alpha7B5sn sporočil: 951
[#3019658] 19.04.23 10:53
Odgovori   +    0
Fajn, informativen in zelo optimističen članek, posel pa zgleda prav tako! Predvidevam, da se jim(-a) je vsaj začetni vloženi kapital že povrnil, v teh desetih letih, kajne?
hostamox sporočil: 8.460
[#3019661] 19.04.23 11:22
Odgovori   +    3
Mene bolj zanima kdo so lastniki, kdo pusi kes po domače :).
Ce prav razumem je bilo zaenkrat vloženega 10 miljonov, kaka je vrednost podjetja. 20 let oz 15 in brez dobička.
Ajde res mogoče niso finančne številke merilo za sekcijo prevozi :).
FIN-267544 sporočil: 94
[#3019666] 19.04.23 12:20 · odgovor na: hostamox (#3019661)
Odgovori   +    3
Imaš tam Berločnika s 5%. Preden so ga zamenjali na Petrolu, je baje že bilo vse dogovorjeno, da jih Petrol kupi. Potem je udaril Covid. Če se spustiš v njihove bilance, so zelo problematične. CCa. 23 mio€ dolga... Dobiček 0.
hostamox sporočil: 8.460
[#3019675] 19.04.23 14:12 · odgovor na: FIN-267544 (#3019666)
Odgovori   +    0
Aha torej igre dolocenih igralcev z vezami :).
10 miljonov glih ni malo za slovenske razmere. Za tujce pa model poslovanja ni nic novega.
23miljonov dolga, ajde tu je verjetno veliko leasinga, a ti tudi tega ne dajo kar na lepe oči.
Če poznaš prave ljudi je verjetno laže :).
FIN-267544 sporočil: 94
[#3019684] 19.04.23 15:23 · odgovor na: hostamox (#3019675)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: FIN-267544 19.04.2023 15:25
Seveda cela flota je na kredo, so se pa prebili zadnje dve leti s subvencijami države za zaposlene, Eu denarjem inp. Glede na bilanco nujno potrebujejo vsaj 5-10 mio€ dokapitalizacije. Tako, da v bistvu so že sedaj v rokah bank in lizing hiš. Ne vem pa koliko jih lahko zakolje dvig OM in Euriborja. Dokler plačujejo obresti, bo šlo (1% gor od 20mio je 200k). Pa ne vem kakšen deal imajo z MOL-om glede najemnin, če sploh kaj plačuejo. Poslovni model bolj na robu za Slo razmere. Tu je samo odvisno od marže, ki jo dosegajo pri obsegu nakupa avtov. Kupijo 200-300 avtov na leto, dobijo popust 10-20%?, to naprej rentajo podjetjim z maržo, nase pa prevzamejo stroške vzdrževanja avtov. Drugi del pa je rentanje avtov za direkten urni, dnevni najem končnim uporabnikom. Tu so stroški polnilnic, najem parkirnih mest, stroški 200 zaposlenih, stroški obresti za najem, cash flow za odplačilo glavnice...Zdaj pije vodo, če dobijo res super popuste in to naprej preprodajo po dovolj visoki ceni, da lahko pokrijejo vse stroške in naredijo še profit. Do sedaj ga ne delajo...
advance1974 sporočil: 24
[#3019685] 19.04.23 16:17
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: advance1974 19.04.2023 16:20
To sporočilo je izbrisal avtor (19.04.2023 16:22)
FIN-544124 sporočil: 2.872
[#3019700] 20.04.23 00:37
Odgovori   +    0
Še eni, ki živijo v oblakih in mislijo, da se Slovenija konča pri Vrhniki na eni strani in pri Domžalah na drugi.

Takšen posel se greš v velikem mestu, kjer imaš podjetja, ki najemajo avtomobile.

Električne pa zato, ker je pač moderno in se lahko ven mečejo.

Na podeželju in manjših krajih je povsem drugačen način življenja.

Zato bi se električni avtomobili morali osredotočiti na večja mesta.

Morali bi biti majhni in poceni.

In ne neke drage mrcine s stotinami kilovatov in hudimi pospeški.

100 % vozni park na elektriko pa je iluzija !!!

Strani: 1