5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.846
[#3018445] 28.03.23 17:51
Odgovori   +    5
Kaj o njih meni glavni poročevalec evropskega parlamenta
"Sintetična goriva so narejena s pomočjo elektrike. Številni zato že opozarjajo na to, da je elektrika predraga, veliko pa je je na drugi strani treba zagotoviti za delovanje električnih avtomobilov, zaradi česar ni prav smiselno, da jo uporabljamo tudi za proizvodnjo sintetičnih goriv. Za proizvodnjo ene enote sintetičnega goriva potrebujemo pet enot električne energije. Ob tem tudi nima smisla, da bi elektriko proizvajali s pomočjo plina ali premoga. Hkrati ni težko izdelati električnih avtomobilov in jih priključiti na omrežje. Sintetična goriva je zato smiselno uporabljati v letalih, ki ne morejo s seboj prevažati dovolj velikih baterij," je v našem intervjuju komentiral glavni poročevalec evropskega parlamenta Jan Huitema.

Skupaj s svojim očetom je Jan Huitema lastnik mlečne kmetije s 130 kravami v Makkingi.

Kampanjo za volitve v Evropski parlament leta 2014 je vodil s turnejo s traktorjem Fordson Dexta iz leta 1954. Njegov slogan za vstop v Evropski parlament je bil: »Bruslju bi lahko koristila nekaj kmečke modrosti«.

Hmmmm, in kje je sedaj ta kmečka modrost ???

Ko poslušam tega Jana Huitema, nikjer !!!
hostamox sporočil: 8.460
[#3018465] 29.03.23 06:40 · odgovor na: FIN-544124 (#3018445)
Odgovori   +    2
Eu kmete s subvencijami čedalje bolj zapušča kmečka pamet in postajajo javna uprava....
PKZ08 sporočil: 61
[#3019726] 20.04.23 09:48
Odgovori   +    2
Vsa ta prisilna eliktrifikacija je čista norost. Namesto da subvencionirajo ceno plina, elektrike in menda celo bencina, naj lepo podražijo dizel in bencin. Potem bo vsak zase videl, da je ima svoje prednosti tako elektrika, kot majhni varčni avtomobili, ali pa pač luxuzni ali športni, če komu odgovarja plačevati za tak luksuz. Vsi bi pa plačevali natančno toliko, kolikor bi se vozili, torej kolikor co2 bi spustili v ozračje. Ker bi se masa preusmerila na varčno ali električno, bi bilia dosežena dovoljšna zmanjšanja co2 emisij za to kategorijo - pri čemer pa čakam, da se lotijo tudi ltalskih prevozov (največji problem so nizkocenovniki), kamionov (en pas vseh evropskih avtocest je permanentno zaseden z neprekinjenimi kolonami šleperjev) in ladijskega prevoza.
Tako pa en problem rešujejo z ustvarjanjem nekaj novih, tudi okoljskih (baterijo so vse, samo čiste ne - so eden najbolj toksičnih odpadkov, reciklaža so pa je domena znanstvene fantastike). Obenem silijo ljudi, da si kupijo avto za min 25Keur, namesto, da bi lepo varčno uporabljali avto, ki ga imajo. Kajti tudi vsakršna proizvodnja je skrajno ekološko obremenjujoča.
Sploh bi morali delo in trošenje omejiti (tudi z zakonom), ljudje pa naj se končno posvetijo čemu bolj pametnemu, kot zdravljenju svoje obsesivnosti z delom.
Kot rečeno v nadaljevanki "Beli Lotus" - za to težavo obstojajo tudi tablete;)

Strani: 1