Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bencinski avti po predlogu evropske komisije tudi po letu 2035, kakšne so omejitve?
Strani: 1
sporočil: 4.245
Kaj o njih meni glavni poročevalec evropskega parlamenta"Sintetična goriva so narejena s pomočjo elektrike. Številni zato že opozarjajo na to, da je elektrika predraga, veliko pa je je na drugi strani treba zagotoviti za delovanje električnih avtomobilov, zaradi česar ni prav smiselno, da jo uporabljamo tudi za proizvodnjo sintetičnih goriv. Za proizvodnjo ene enote sintetičnega goriva potrebujemo pet enot električne energije. Ob tem tudi nima smisla, da bi elektriko proizvajali s pomočjo plina ali premoga. Hkrati ni težko izdelati električnih avtomobilov in jih priključiti na omrežje. Sintetična goriva je zato smiselno uporabljati v letalih, ki ne morejo s seboj prevažati dovolj velikih baterij," je v našem intervjuju komentiral glavni poročevalec evropskega parlamenta Jan Huitema.
Skupaj s svojim očetom je Jan Huitema lastnik mlečne kmetije s 130 kravami v Makkingi.
Kampanjo za volitve v Evropski parlament leta 2014 je vodil s turnejo s traktorjem Fordson Dexta iz leta 1954. Njegov slogan za vstop v Evropski parlament je bil: »Bruslju bi lahko koristila nekaj kmečke modrosti«.
Hmmmm, in kje je sedaj ta kmečka modrost ???
Ko poslušam tega Jana Huitema, nikjer !!!
sporočil: 8.460
Eu kmete s subvencijami čedalje bolj zapušča kmečka pamet in
postajajo javna uprava....
sporočil: 84
Vsa ta prisilna eliktrifikacija je čista norost. Namesto da
subvencionirajo ceno plina, elektrike in menda celo bencina, naj
lepo podražijo dizel in bencin. Potem bo vsak zase videl, da je ima
svoje prednosti tako elektrika, kot majhni varčni avtomobili, ali
pa pač luxuzni ali športni, če komu odgovarja plačevati za tak
luksuz. Vsi bi pa plačevali natančno toliko, kolikor bi se vozili,
torej kolikor co2 bi spustili v ozračje. Ker bi se masa preusmerila
na varčno ali električno, bi bilia dosežena dovoljšna zmanjšanja
co2 emisij za to kategorijo - pri čemer pa čakam, da se lotijo tudi
ltalskih prevozov (največji problem so nizkocenovniki), kamionov
(en pas vseh evropskih avtocest je permanentno zaseden z
neprekinjenimi kolonami šleperjev) in ladijskega prevoza.
Tako pa en problem rešujejo z ustvarjanjem nekaj novih, tudi okoljskih (baterijo so vse, samo čiste ne - so eden najbolj toksičnih odpadkov, reciklaža so pa je domena znanstvene fantastike). Obenem silijo ljudi, da si kupijo avto za min 25Keur, namesto, da bi lepo varčno uporabljali avto, ki ga imajo. Kajti tudi vsakršna proizvodnja je skrajno ekološko obremenjujoča.
Sploh bi morali delo in trošenje omejiti (tudi z zakonom), ljudje pa naj se končno posvetijo čemu bolj pametnemu, kot zdravljenju svoje obsesivnosti z delom.
Kot rečeno v nadaljevanki "Beli Lotus" - za to težavo obstojajo tudi tablete;)
Tako pa en problem rešujejo z ustvarjanjem nekaj novih, tudi okoljskih (baterijo so vse, samo čiste ne - so eden najbolj toksičnih odpadkov, reciklaža so pa je domena znanstvene fantastike). Obenem silijo ljudi, da si kupijo avto za min 25Keur, namesto, da bi lepo varčno uporabljali avto, ki ga imajo. Kajti tudi vsakršna proizvodnja je skrajno ekološko obremenjujoča.
Sploh bi morali delo in trošenje omejiti (tudi z zakonom), ljudje pa naj se končno posvetijo čemu bolj pametnemu, kot zdravljenju svoje obsesivnosti z delom.
Kot rečeno v nadaljevanki "Beli Lotus" - za to težavo obstojajo tudi tablete;)
Strani: 1