Strani: 1

lojze1 sporočil: 783
[#3017605] 13.03.23 11:09
Odgovori   +    3
Kot logist sem čakal na mnenje o početju politike v LKoper. S Stamatovićem se strinjam v celoti. In skrajni čas je, da LKoper ugotovi kam pelje svojo ladjo.
aljosalp sporočil: 178
[#3017739] 15.03.23 02:24
Odgovori   +    1
To se pogreva že 20 let. Razdeliti luko na komade in privatizirati dele ali ne. Glede na povedano, mislim, da je bolje kakor je. Mogoče optimizacija je definitivno potrebna. Vendar vse v enem je lahko prednost v organizaciji posla. Še posebej bi bilo bolje razmišljati o boljši informatizaciji in še boljše želežniške povezave. Drugi tir je en kos tega.. Prav bi bilo urediti povezavo do Ljubljane tako da se obvozi Ljubljano proti Kranju in naprej čez karavanke ter proti Zagrebu in Mariboru pa naprej Gradec oz Madžarska. Logist želi poceni hitro infrastrukturo in jeftin terminal za prazne kontejnerje. To v Kopru že ima. Če se gleda deponijo je daleč največja deponija za prazne kontejnerje v regiji. Luka Koper je tudi daleč najhitrejša v regiji po organizaciji posla. Kje se pa zašteka je v cestnem prevozu. Tu Italjani delajo precej na temu, da bi Trst imel direktno vezo z Beljakom po hitri železnici. Mi pa imamo kar obubožano želežniško infrastrukturo, drugi tir gor ali dol.

Strani: 1