6 min
Nove posplošene vrednosti nepremičnin: Slovenija vredna 298 milijard evrov
33 min
Ljubljanska borza: SBI TOP pridobil en odstotek
37 min
52. Praznik refoška in Slovenske Istre: praznik vina, ljudi in razgledov
48 min
Vipavska dolina vabi na dvodnevni festival vina in kulinarike
54 min
Goldman Sachs znižal verjetnost recesije v ZDA na 35 odstotkov
1 ura
Kako hrvaški evri poganjajo slovenski agrobiznis
1 ura
Evropske delnice danes začele z rastjo
1 ura
Podjetniki, iščete nove priložnosti? Izkoristite gospodarski potencial med Hrvaško in Slovenijo (PRO)
2 uri
Bayer z nižjim upadom dobička v prvem četrtletju od pričakovanega
2 uri
Kako pred nakupom stanovanja preveriti dejanske stroške ogrevanja in učinkovitost porabe energije v stavbi
2 uri
Carinska vojna: kakšen dogovor, to je 90-dnevna pavza, povzročila bo udarni val v oskrbovalnih verigah
2 uri
Koliko EU sredstev dobijo Muskova podjetja
3 ure
Bloomberg: Boeing lahko ponovno dostavlja letala kitajskim letalskim družbam
8 ur
Prisluhnite Frankloskopu: Kako volimo Slovenci in kdo bo naslednji premier? 4
8 ur
Državne dražbe: pisarne v Ljubljani, zemljišča na Obali, skladišče, stanovanja in hiše
13 ur
Carine: Dogovor Kitajske in ZDA tečaje delnic pognal navzgor
15 ur
Prijeten in odslej tudi ugoden vstop v Fordovo e-mobilnost 2
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kitajski CATL na borzi v Hongkongu nabira denar, največ za drugo fazo gradnje tovarne na Madžarskem 1
17 ur
Novi kadri za Trumpov načrt vrnitve ZDA med pomorske velesile 2

Strani: 1

lojze1 sporočil: 921
[#3017605] 13.03.23 11:09
Odgovori   +    3
Kot logist sem čakal na mnenje o početju politike v LKoper. S Stamatovićem se strinjam v celoti. In skrajni čas je, da LKoper ugotovi kam pelje svojo ladjo.
aljosalp sporočil: 185
[#3017739] 15.03.23 02:24
Odgovori   +    1
To se pogreva že 20 let. Razdeliti luko na komade in privatizirati dele ali ne. Glede na povedano, mislim, da je bolje kakor je. Mogoče optimizacija je definitivno potrebna. Vendar vse v enem je lahko prednost v organizaciji posla. Še posebej bi bilo bolje razmišljati o boljši informatizaciji in še boljše želežniške povezave. Drugi tir je en kos tega.. Prav bi bilo urediti povezavo do Ljubljane tako da se obvozi Ljubljano proti Kranju in naprej čez karavanke ter proti Zagrebu in Mariboru pa naprej Gradec oz Madžarska. Logist želi poceni hitro infrastrukturo in jeftin terminal za prazne kontejnerje. To v Kopru že ima. Če se gleda deponijo je daleč največja deponija za prazne kontejnerje v regiji. Luka Koper je tudi daleč najhitrejša v regiji po organizaciji posla. Kje se pa zašteka je v cestnem prevozu. Tu Italjani delajo precej na temu, da bi Trst imel direktno vezo z Beljakom po hitri železnici. Mi pa imamo kar obubožano želežniško infrastrukturo, drugi tir gor ali dol.

Strani: 1