Strani: 1

0313EKINX sporočil: 557
[#3016854] 27.02.23 01:07
Odgovori   +    10
Nemska avtomobilska industrija bo cez 5 do 10 let v resnih tezavah. Pa ne samo Nemska. Tudi Italijanska in Francoska. Ni malo Slovenskih podjetij, ki so mocno vezana na Nemsko avtomobilsko industrijo ....
slovenecnb1 sporočil: 5.591
[#3016855] 27.02.23 04:34
Odgovori   +    8
Pri primankljaju proizvedene elektrike brez katere smo težje kot brez nafte bo to misija nemogoče 15 let gre kot bi mignil poleg tega zelena pol leta ne daje skoraj nič
0126Bacis sporočil: 3.010
[#3016857] 27.02.23 06:03
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: 0126Bacis 27.02.2023 06:05
Kitajci imajo še večji strateški monopol kot naftarji:

OPEC danes predstavlja "zgolj" 40 % svetovne proizvodnje nafte,
medtem ko Kitajska predstavlja tudi 95 % svetovne proizvodnje nekaterih zelo zaželenih redkih kovin.
Lahko bi torej rekli, da je Kitajska nekakšen OPEC na steroidih.
www.portalplus.si/51...rehoda-22/

Kopanje redkih kovin je še večje okoljsko sranje:
www.theguardian.com/...-pollution
smrk sporočil: 196
[#3016858] 27.02.23 07:42
Odgovori   +    7
Vsaj napišite, da je omenjeni portal NGO, ki je zlobiral to zakonodajo. Kitajci po napisanem niti niso imeli izbire, pristop k problemu je celosten (energetski viri, proizvodnja elektrike, surovine, trg) česar pa v EU manjka, zato se samo delna preslikava praks ne bo obnesla. Brez virov smo mrzli.
FIN-544124 sporočil: 2.780
[#3016875] 27.02.23 11:53
Odgovori   +    5
Hmmm, nč bat.

Tudi leta 2035 in še veliko dlje bomo vozili na benzin in diesel.

REVOLT ljudi in tudi določenih držav, kjer bodo politiki imeli jajca in se bodo hoteli obdržati na oblasti, bo prevelik, da bi ena skupinica 300 in še nekaj kvazi politikov krojila usodo pol milijarde Evropejcem !!!!!

Dvomim, da Evropski proizvajalci avtomobilov ne razvijajo več motorjev z notranjim izgorevanjem.

Samo tega ne smejo na glas povedati, ampak zadeva poteka v popolni tajnosti.

No, če so pa res tako neumni, pa si žagajo vejo na kateri sedijo.

Končno rabijo tudi klasične avtomobile, ker bodo še območja na svetu, kjer je vse drugo bolj pomembno, kot avti na štrom.

Sicer pa nič hudega, če pač Evropski proizvajalci ne bodo imeli klasičnih avtov.

Bodo hitro z veseljem vskočili Kitajci, Korejci, Japonci !!!!!

Mimogrede.

Kitajci že počasi kažejo smer, kako končati vojno v Ukrajini !!!!

Tega blesavi Evropejci niso bili sposobni do sedaj !!!!!

Še to.

Močno dvomim, da bi se naftni lobi po svetu kar tako odrekel milijardam, ki se sedaj vrtijo v svetu avtomobilov.

Sicer pa tudi elektro omrežje tega ne bo preneslo.

Ne samo Slovensko, ampak tudi v najbolj razvitih državah elektro strokovnjaki že en lep čas govorijo, da so za take norosti, kot jih hočejo 300 in nekaj kavzi politikov potrebna desetletja in še takrat je veliko vprašanje, kako bi bilo.

In na koncu tudi vsa zadeva hudo, hudo ogromno stane.

Pri denarju se pa vse začne in konča. To pa že vemo.
comteo sporočil: 664
[#3018582] 29.03.23 23:11 · odgovor na: slovenecnb1 (#3016855)
Odgovori   +    0
[slovenecnb1]
Pri primankljaju proizvedene elektrike brez katere smo težje kot brez nafte bo to misija nemogoče 15 let gre kot bi mignil poleg tega zelena pol leta ne daje skoraj nič

O kakšnem primakljaju električne energije govorimo?
V Sloveniji je 1,1 mio avtomobilov. Ko bodo vsi električni je to 37 km x poraba 16 kWh/100 km = 6,6 GWh dnevno.
Na srečo je to manj, kot zdaj imamo vsako noč presežkov proizvodnje energije. Kaj menite, zakaj je nočni tok cenejši? Kaj menite, zakaj čez noč hidroelektrarne spuščajo vodo čez lopute?

Torej, danes imamo dovolj električne energije za zamenjati vse avtomobile za električne. Kak primakljaj???
Vi ne razumete, da imamo primakljaj med 6 in 9 uro zjutraj in par ur zvečer. Ostalo imamo presežek.
In da je največja modrost sveta z omrežninami (denar) prepričati voznike, da se polnijo takrat, ko so presežki. Glej ga zlomka, od 1.1.2024 prihaja 5 stopenjska omrežnina z zelo velikimi (bojda tudi 10 kratnimi) razlikami med ceno po posameznimi urami.

Zakaj moram bedarije brati med komentarji v Financah. Ajde nek portal teoretikov zarot. Ampak tukaj?
comteo sporočil: 664
[#3018583] 29.03.23 23:14 · odgovor na: FIN-544124 (#3016875)
Odgovori   +    1
[]
Hmmm, nč bat.

Tudi leta 2035 in še veliko dlje bomo vozili na benzin in diesel.

REVOLT ljudi in tudi določenih držav, kjer bodo politiki imeli jajca in se bodo hoteli obdržati na oblasti, bo prevelik, da bi ena skupinica 300 in še nekaj kvazi politikov krojila usodo pol milijarde Evropejcem !!!!!

Dvomim, da Evropski proizvajalci avtomobilov ne razvijajo več motorjev z notranjim izgorevanjem.

Samo tega ne smejo na glas povedati, ampak zadeva poteka v popolni tajnosti.

No, če so pa res tako neumni, pa si žagajo vejo na kateri sedijo.

Končno rabijo tudi klasične avtomobile, ker bodo še območja na svetu, kjer je vse drugo bolj pomembno, kot avti na štrom.

Sicer pa nič hudega, če pač Evropski proizvajalci ne bodo imeli klasičnih avtov.

Bodo hitro z veseljem vskočili Kitajci, Korejci, Japonci !!!!!

Mimogrede.

Kitajci že počasi kažejo smer, kako končati vojno v Ukrajini !!!!

Tega blesavi Evropejci niso bili sposobni do sedaj !!!!!

Še to.

Močno dvomim, da bi se naftni lobi po svetu kar tako odrekel milijardam, ki se sedaj vrtijo v svetu avtomobilov.

Sicer pa tudi elektro omrežje tega ne bo preneslo.

Ne samo Slovensko, ampak tudi v najbolj razvitih državah elektro strokovnjaki že en lep čas govorijo, da so za take norosti, kot jih hočejo 300 in nekaj kavzi politikov potrebna desetletja in še takrat je veliko vprašanje, kako bi bilo.

In na koncu tudi vsa zadeva hudo, hudo ogromno stane.

Pri denarju se pa vse začne in konča. To pa že vemo.


Ko vas berem, se spomnim Nokie. In Kodaka.
Vi ne razumete, da leta 2030 ne bo kupcev za naftne avtomobile. Ljudje niso nori, da bi ta klump kupovali še naprej
A Kitajci bodo imeli volumen proizvodnje in cene, da bodo popolnili povpraševanje. Na račun Evropske industrije, ki predolgo ni zastopila, da su nafti šteti dnevi. PA ni vlagala v surovine, baterije in tehnologije.

Kitajci nas bodo preplavili s poceni in odličnimi elektro avtomobili, ki bodo takoj na zalogi in bodo naredili pomor v Evropski avto industriji. Žal.
hostamox sporočil: 8.460
[#3018595] 30.03.23 07:32 · odgovor na: comteo (#3018582)
Odgovori   +    0
Tisto z omrezninami je že bilo nekje napisano in kolikor vem niso n kratniki.
Drugače pa folk se bo že prilagodil, poraba plina se je hiter zmanjsala sirom eu.
Problem bo mogoče prisel z zamikom v obliki manjsega bdp :).
comteo sporočil: 664
[#3018649] 30.03.23 19:10 · odgovor na: hostamox (#3018595)
Odgovori   +    0
[hostamox]
Tisto z omrezninami je že bilo nekje napisano in kolikor vem niso n kratniki.
Drugače pa folk se bo že prilagodil, poraba plina se je hiter zmanjsala sirom eu.
Problem bo mogoče prisel z zamikom v obliki manjsega bdp :).
Od 24.00 do 04.00 bo 10 krat ceneje kot v pik urah.
Omrežnina in cena energije je enkratno orodje za prepričevanje uporabnikov, "kdaj naj porabljajo energijo".
Kupite kokice in opazujte.
1.1.2024.
hostamox sporočil: 8.460
[#3018653] 30.03.23 19:55 · odgovor na: comteo (#3018649)
Odgovori   +    0
Vir,? ali je to le zelje z zeljnika ;)
comteo sporočil: 664
[#3018662] 30.03.23 22:44 · odgovor na: hostamox (#3018653)
Odgovori   +    0
[hostamox]
Vir,? ali je to le zelje z zeljnika ;)

Vir je osebni pogled v uredbo.
Seveda še ni javno objavljeno.
Lahko pa vprašate strokovnjake na tem področju.

ZAto sem povedal: "kupite kokice in opazujte"
hostamox sporočil: 8.460
[#3018666] 31.03.23 00:31 · odgovor na: comteo (#3018662)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: hostamox 31.03.2023 00:33
www.agen-rs.si/javna...rect=false

Tole je javno.
Dvomim, da so tebi dali kaj drugega.
No mogoče kake številke, namesto formul :)
Če bo 4 cente čez dan in o,4 ponoči, ne vem če se bo kdo sekiral.

Btw vi
comteo sporočil: 664
[#3019553] 17.04.23 18:35 · odgovor na: hostamox (#3018666)
Odgovori   +    0
Dvomiti je OK...
Cene pa bodo 10 centov in 1 cent.
Zelo močn se bo zarezalo v časvno razporejenost porabe energije. Upravičeno.

Strani: 1