Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.814
[#3016403] 19.02.23 22:01
Odgovori   +    4
Torej se zaradi e-avtov, ki so pretežki...Kmalu pričakuje dvig do katere skupne mase lahko voziš z B kategorijo...s 3,5 na 4,25 ton
hostamox sporočil: 8.460
[#3016404] 19.02.23 22:14 · odgovor na: 0513ANITO (#3016403)
Odgovori   +    1
www.google.com/amp/s...udi-399652

Mogoče zaradi e avtov.
0513ANITO sporočil: 10.814
[#3016410] 20.02.23 08:51 · odgovor na: hostamox (#3016404)
Odgovori   +    4
[hostamox]
www.google.com/amp/s...udi-399652

Mogoče zaradi e avtov.
Pri 3,5 T max dovoljene skupne mase se ta elektro kombi z B kategorijo lahko samo prezen naokrog vozi!!!
comteo sporočil: 664
[#3016453] 20.02.23 17:40
Odgovori   +    0
Komaj čakamo naročila. Za dobave po srednji evropi izgleda je idealen.
Mi bi rabili cerado in platformo za dvih tovora zadaj.
comteo sporočil: 664
[#3016455] 20.02.23 18:00 · odgovor na: 0513ANITO (#3016410)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
> [hostamox]
> www.google.com/amp/s...udi-399652
>
> Mogoče zaradi e avtov.

Pri 3,5 T max dovoljene skupne mase se ta elektro kombi z B kategorijo lahko samo prezen naokrog vozi!!!

10 let se vozimo s kombijem Nissan eNV200, ki ima trenutno 202.000km in baterijo 92,5% začetne kapacitete. Težek je tolk, da smo v njemu peljali vse kar smo kdajkoli rabili. 15 različnih voznikov in veliko različnih potreb. 2 prometni nesreči.
Ker v njem ni dizel motorja, menjalnika, rezervoarja s 100 litri nafte, izpušnim sistemom s katalizatorji in addblue sistemom, ni nič težji od dizel verzije kombija. Tak da je nosilnost tudi tu nekje.

Strani: 1