Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#3015314] 31.01.23 15:59
Odgovori   +    16
Le zakaj me ne čudi, da je ta profesor po takšni izjavi še vedno profesor na EF. V bistvu bi moral zaradi takšne izjave letet:-). Razmišljam. Lep dan.

P.S.: Kritičen prispevek, ni kaj!
O18-05461 sporočil: 6
[#3015316] 31.01.23 16:07
Odgovori   +    6
Zadnje misli, v smislu povezovanja s Hrvati (Croatia Airlines) so več kot smiselne! Tudi lete do Zadra, Splita, Dubrovnika bi dobili! Če bi bili vsaj poleti ti flajti še iz Maribora (kot je to bilo v času Juge, in so tedensko ti leti bili polni!), sem takoj ZA. Ne pozabimo, samo Teš 6 je stal 1600 milijonov EUR!
FIN-267544 sporočil: 94
[#3015330] 31.01.23 20:50
Odgovori   +    6
Dajte no... primerjati LJ z Gradcem. Lj je glavno mesto članice EU! Samo v Bruselj, Frankfurt, Strassbourg se tedensko vozi vsaj tisoč Slovencev na delo (redno delo, sestanki, odbori, komisije inp.). Če kaj, bi bilo smiselno subvencionirati linijo LJ-Bruselj. Na koncu vse te poti v ZG, Benetke inp. plačamo mi s povišanimi dnevnicami, potnimi nalogi inp.
FIN-206348 sporočil: 3
[#3015333] 01.02.23 05:46
Odgovori   +    6
Tako razmišlja lahko samo nekdo kateri je doma v Zabačenem.
Mojkej sporočil: 2
[#3015334] 01.02.23 05:52
Odgovori   +    14
Odličen prispevek. In ja, gnojilo za koruptivno leglo.
Čestitke za članek
0220Agrok sporočil: 91
[#3015348] 01.02.23 09:11
Odgovori   +    10
Odkar ni Adrije skoraj nikoli ne letim iz Brnika niti na destinacije, ki so pokrite.
Zakaj? Ker je bil v času Adrije let zjutraj, zdaj pa sredi dopoldneva! Isti dan ne opraviš nič! 100€ razlike na potovanje se hitro porabi.
Katera letališča že so od Ljubljane oddaljena 1 uro? Gospa očitno hitro vozijo.
Ampak ja. Ker bi bila nova, ali pa stara družba, spet popolnoma državna, bi bil to spet en hlev za pitanje goveda, iz leve ali pa desne partije.
ALot sporočil: 1
[#3015368] 01.02.23 11:58
Odgovori   +    5
Popolnoma se strinjam z avtorico članka. Pričnimo raje z izboljšavami železniškega potniškega prometa.
aljosalp sporočil: 178
[#3015371] 01.02.23 12:39
Odgovori   +    6
Članek gleda zelo površinsko to tematiko. Slovenija kot majhna država si res ne more privoščiti lastne letalske družbe samo zato da jo ima. Razen če bi to bilo res Falkon doo za voziti politiko. Bi pa bilo zanimivo imeti celo državno sistemsko rešitev javnega prevoza, tisto, katero bi železnico povezali na način da iz KP,MB,NM,ZG,TS,KK,MS,GO vlak rabil manj kakor uro do LJ in Brnika. To bi pol bil enabler, ki bi bila dodana vrednost. Dodatno v LJ bi vse železniške prehode morali postaviti pod ali nad cesto, da to ne bi oviralo promet. Na ta način bi lahko na Brniku lahko imeli tudi domačega prevoznika ker bi z recimo dobro železnico promet uredili, da se lahko z Avionom+Vlakom nekdo pripelje v Trst, Celovec ali Zagreb prej kakor iz drugih destinacij. Na ta način bi Slovenija bila zanimiva tudi za kongresni turizem. Tega imamo manj kakor ostale države. Primarno zaradi povezljivosti.
rame sporočil: 959
[#3015426] 02.02.23 10:24
Odgovori   +    1
Bolje, če bi vsi prenehali komentirat članke ,ker je vse na nivoju gospe ki je ukinila slovensko letalstvo.Tudi avtorica članka bolje ,da se umakne iz te teme.Slovenija ne bo imela nikoli več letalskega prevoznika ker je predrago in obenem Nemci in fraport nasprotujejo ustanovitvi slovenskega prevoznika.
rx170 sporočil: 6.403
[#3015429] 02.02.23 11:01
Odgovori   +    3
To je izrazito enostranski prispevek v smislu klasičnega "libertarnega" ranta novinarjev Financ. Pravi prispevek z dodoano vrednostjo bi analiziral, kaj je bilo narobe v originalnem Adriinem poslovnem modelu in kako bi bilo treba reagirati, da se ne bi zgodilo, kar se je zgodilo. Ampak to lahko dela nekdo iz branže.

Strani: 1