Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Novi državni letalski prevoznik, za razvajene politike in profesorje
Strani: 1
sporočil: 18.363
Le zakaj me ne čudi, da je ta profesor po takšni izjavi še vedno
profesor na EF. V bistvu bi moral zaradi takšne izjave letet:-).
Razmišljam. Lep dan.
P.S.: Kritičen prispevek, ni kaj!
P.S.: Kritičen prispevek, ni kaj!
sporočil: 6
Zadnje misli, v smislu povezovanja s Hrvati (Croatia Airlines) so
več kot smiselne! Tudi lete do Zadra, Splita, Dubrovnika bi dobili!
Če bi bili vsaj poleti ti flajti še iz Maribora (kot je to bilo v
času Juge, in so tedensko ti leti bili polni!), sem takoj ZA. Ne
pozabimo, samo Teš 6 je stal 1600 milijonov EUR!
sporočil: 94
Dajte no... primerjati LJ z Gradcem. Lj je glavno mesto članice EU!
Samo v Bruselj, Frankfurt, Strassbourg se tedensko vozi vsaj tisoč
Slovencev na delo (redno delo, sestanki, odbori, komisije inp.). Če
kaj, bi bilo smiselno subvencionirati linijo LJ-Bruselj. Na koncu
vse te poti v ZG, Benetke inp. plačamo mi s povišanimi dnevnicami,
potnimi nalogi inp.
sporočil: 91
Odkar ni Adrije skoraj nikoli ne letim iz Brnika niti na
destinacije, ki so pokrite.
Zakaj? Ker je bil v času Adrije let zjutraj, zdaj pa sredi dopoldneva! Isti dan ne opraviš nič! 100€ razlike na potovanje se hitro porabi.
Katera letališča že so od Ljubljane oddaljena 1 uro? Gospa očitno hitro vozijo.
Ampak ja. Ker bi bila nova, ali pa stara družba, spet popolnoma državna, bi bil to spet en hlev za pitanje goveda, iz leve ali pa desne partije.
Zakaj? Ker je bil v času Adrije let zjutraj, zdaj pa sredi dopoldneva! Isti dan ne opraviš nič! 100€ razlike na potovanje se hitro porabi.
Katera letališča že so od Ljubljane oddaljena 1 uro? Gospa očitno hitro vozijo.
Ampak ja. Ker bi bila nova, ali pa stara družba, spet popolnoma državna, bi bil to spet en hlev za pitanje goveda, iz leve ali pa desne partije.
sporočil: 1
Popolnoma se strinjam z avtorico članka. Pričnimo raje z
izboljšavami železniškega potniškega prometa.
sporočil: 178
Članek gleda zelo površinsko to tematiko. Slovenija kot majhna
država si res ne more privoščiti lastne letalske družbe samo zato
da jo ima. Razen če bi to bilo res Falkon doo za voziti politiko.
Bi pa bilo zanimivo imeti celo državno sistemsko rešitev javnega
prevoza, tisto, katero bi železnico povezali na način da iz
KP,MB,NM,ZG,TS,KK,MS,GO vlak rabil manj kakor uro do LJ in Brnika.
To bi pol bil enabler, ki bi bila dodana vrednost. Dodatno v LJ bi
vse železniške prehode morali postaviti pod ali nad cesto, da to ne
bi oviralo promet. Na ta način bi lahko na Brniku lahko imeli tudi
domačega prevoznika ker bi z recimo dobro železnico promet uredili,
da se lahko z Avionom+Vlakom nekdo pripelje v Trst, Celovec ali
Zagreb prej kakor iz drugih destinacij. Na ta način bi Slovenija
bila zanimiva tudi za kongresni turizem. Tega imamo manj kakor
ostale države. Primarno zaradi povezljivosti.
sporočil: 959
Bolje, če bi vsi prenehali komentirat članke ,ker je vse na nivoju
gospe ki je ukinila slovensko letalstvo.Tudi avtorica članka bolje
,da se umakne iz te teme.Slovenija ne bo imela nikoli več
letalskega prevoznika ker je predrago in obenem Nemci in fraport
nasprotujejo ustanovitvi slovenskega prevoznika.
sporočil: 6.403
To je izrazito enostranski prispevek v smislu klasičnega
"libertarnega" ranta novinarjev Financ. Pravi prispevek z dodoano
vrednostjo bi analiziral, kaj je bilo narobe v originalnem Adriinem
poslovnem modelu in kako bi bilo treba reagirati, da se ne bi
zgodilo, kar se je zgodilo. Ampak to lahko dela nekdo iz branže.
Strani: 1