21 min
Šef nemške opozicije za brexit krivi Angelo Merkel
22 min
Večinski delež Panvite prevzeli Hrvati
57 min
Hrvaški PPD lani s 30,4 milijona evri dobička, dobro petino manj kot leto prej
1 ura
Marca v Nemčiji upad novih naročil, a po panogah so razlike
1 ura
Jasen in bolj sistematičen pristop k obravnavi varnostnih tveganj
2 uri
Gregor Adler, Adria Mobil: Napovedi kažejo še večje ohlajanje trga
2 uri
Danes avkcija zakladnih menic
3 ure
Bančni dobički še vedno letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
3 ure
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
4 ure
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
4 ure
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
4 ure
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
4 ure
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
5 ur
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
6 ur
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
7 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1
7 ur
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
9 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
9 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
16 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Sodobna lada niva v novih oblačilih

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.892
[#3011526] 22.11.22 23:23
Odgovori   +    3
Hmmmm, ko sem prebral naslov sem res mislil, da bo kaj okrog kakšne Lade
Nive.

Vso spoštovanje do Suzukija.

Ampak vsi ti šminkerski avtomobili so daleč od pravega terenca, kot je bila Lada Niva.

Pred več kot 30 leti sem spoznal vse čare in zmogljivosti Lade Nive.

Res je bil ful špartanski in niti malo podoben današnjim igračkam.

Ni pa bilo terena, ki ga ne bi premagal.

Vozili smo se tudi čez manjše reke in ko smo res obstali v enem gozdu v blatu je pa vitlo pomagalo, da smo se spet peljali dalje.

Nekaj let pozneje sem imel tudi dobre izkušnje s terencem NISAN PATROL, ki so bili uvoženi ob osamosvajanju.
Froc sporočil: 2.033
[#3011548] 23.11.22 08:53 · odgovor na: FIN-544124 (#3011526)
Odgovori   +    2
Drži, tudi v gore, ko so obstali tudi vojaški terenci, je Niva pognala še naprej. Pozimi smo iz snega z njeno pomočjo izvlekli obtičali tovornjak. Za to pa je popila ogromne količine bencina, a nikoli ni pomišljala crkniti niti v najhujšem mrazu. Tole v članku je v primerjavi z uporabno vsebino originalne Nive le bolj šminka.
ogo sporočil: 3.087
[#3011555] 23.11.22 09:14 · odgovor na: Froc (#3011548)
Odgovori   +    0
[Froc]
Drži, tudi v gore, ko so obstali tudi vojaški terenci, je Niva pognala še naprej. Pozimi smo iz snega z njeno pomočjo izvlekli obtičali tovornjak. Za to pa je popila ogromne količine bencina, a nikoli ni pomišljala crkniti niti v najhujšem mrazu. Tole v članku je v primerjavi z uporabno vsebino originalne Nive le bolj šminka.
No, se je pa zato relativno hitro razpadla od rje.
0513ANITO sporočil: 10.826
[#3011559] 23.11.22 09:36 · odgovor na: ogo (#3011555)
Odgovori   +    0
[ogo]
> [Froc]
> Drži, tudi v gore, ko so obstali tudi vojaški terenci, je Niva pognala še naprej. Pozimi smo iz snega z njeno pomočjo izvlekli obtičali tovornjak. Za to pa je popila ogromne količine bencina, a nikoli ni pomišljala crkniti niti v najhujšem mrazu. Tole v članku je v primerjavi z uporabno vsebino originalne Nive le bolj šminka.

No, se je pa zato relativno hitro razpadla od rje.
Lada niva ima obliko XL Bolhce....
PKZ08 sporočil: 61
[#3011569] 23.11.22 10:26
Odgovori   +    8
Tale S cross ni sodobna Lada Niva, ampak sodobni Subaru za pol cene. Praktičen, zelo terenski, robusten in NEUNIČLJIV - samo, da a pol cene. To velja sploh za večino vozil suzuki, ki so verjetno zadnji cenovno obvladljivi (tekom lastništva) avtomobili. En del recepta je vrhunska kvaliteta in natančnost, drugi del je elementarna preprostost, in tretji relativno majhna teža, ki poskrbi za tisti del zmanjšane porabe, ki ga drugi dosežejo s super kompliciranimi sistemi, ki bodo lastniku v prihodnjost predstavljaji "nothing, but pain", v startu pa predstavljajo cenovni zalogaj.
Suizuki je dokaz za reklo LESS is MORE.
Kar se tiče sodobne lade Nive, pa je to prej model Jimny.
PKZ08 sporočil: 61
[#3011570] 23.11.22 10:31 · odgovor na: 0513ANITO (#3011559)
Odgovori   +    3
[0513ANITO]
> [ogo]
> > [Froc]
> > Drži, tudi v gore, ko so obstali tudi vojaški terenci, je Niva pognala še naprej. Pozimi smo iz snega z njeno pomočjo izvlekli obtičali tovornjak. Za to pa je popila ogromne količine bencina, a nikoli ni pomišljala crkniti niti v najhujšem mrazu. Tole v članku je v primerjavi z uporabno vsebino originalne Nive le bolj šminka.
>
> No, se je pa zato relativno hitro razpadla od rje.

Lada niva ima obliko XL Bolhce....
Aaah Bolhca - še en legendarno preprost in učinkovit avtomobilček. Avto, ki si ga kupil novega za 5.000 deutch mark, kar je danes - jebiga - 5 ali 7K €. In si se lahko vozil npr. v službo, kar se danes dela z 20+ k avtomobili.
Froc sporočil: 2.033
[#3011593] 23.11.22 16:38 · odgovor na: ogo (#3011555)
Odgovori   +    0
[ogo]
> [Froc]

No, se je pa zato relativno hitro razpadla od rje.
:)
FIN-475492 sporočil: 137
[#3011597] 23.11.22 17:42 · odgovor na: PKZ08 (#3011570)
Odgovori   +    0
Bil(a) pa tudi smrtno nevaren. Pred voznikom ni bilo _nič_.
0531Zavar sporočil: 1.298
[#3011600] 23.11.22 18:49 · odgovor na: FIN-475492 (#3011597)
Odgovori   +    0
[FIN-475492]
Bil(a) pa tudi smrtno nevaren. Pred voznikom ni bilo _nič_.
Bil je avtoraio, čigar knofi so se ti zabili v kolena :)
FIN-226865 sporočil: 4
[#3020928] 17.05.23 13:12 · odgovor na: 0531Zavar (#3011600)
Odgovori   +    2
Malo pozno, a ne prepozno!
Kupil sem staro Lado od jagra tako, da sem v njej našel še en cel šrot patron.
Zaščitititi votle dele in dno sem dal poznanemu mojstru iz Mengša nato pa še prebarvati. Rja po mnogih letih na zunaj ni bila vidna!
Potreboval sem jo za Pokljuko kjer sem se lepo vozil po strmi drči navzdol in navzgor - po navadi sam, ker so se sopotniki peljali samo enkrat in nato raje hodili peš, ker jih je bilo preveč strah.
Enkrat pa sem preslabo zategnil ročico za vklop reduktorja in na strmem ovinku nisem več obvladal vozila. Lada se je zvrnila na bok in po parih obratih pristala s kolesi prislonjena na smreko. Ugasnil sem motor in pri prednji šipi, ki je izpadla med prevračanjem zlezel iz vozila. Naslednji den sem Lado s "flašenzugom" zvlekel na kolesa, vžal motor in skozi gozd odslalomiral na spodnjo gozdno cesto. Streha je bila potlačena do naslonov sedeža, prtlažnik sem odprl s krampom - meni pa ni bilo nič. S tem vozilom se novi lastnik prevaža po pohorskih gozdovih. Rezervni deli za Lado so zastonj!!!
0531Zavar sporočil: 1.298
[#3021043] 20.05.23 12:08 · odgovor na: FIN-226865 (#3020928)
Odgovori   +    0
[]
Malo pozno, a ne prepozno!
Kupil sem staro Lado od jagra tako, da sem v njej našel še en cel šrot patron.
Zaščitititi votle dele in dno sem dal poznanemu mojstru iz Mengša nato pa še prebarvati. Rja po mnogih letih na zunaj ni bila vidna!
Potreboval sem jo za Pokljuko kjer sem se lepo vozil po strmi drči navzdol in navzgor - po navadi sam, ker so se sopotniki peljali samo enkrat in nato raje hodili peš, ker jih je bilo preveč strah.
Enkrat pa sem preslabo zategnil ročico za vklop reduktorja in na strmem ovinku nisem več obvladal vozila. Lada se je zvrnila na bok in po parih obratih pristala s kolesi prislonjena na smreko. Ugasnil sem motor in pri prednji šipi, ki je izpadla med prevračanjem zlezel iz vozila. Naslednji den sem Lado s "flašenzugom" zvlekel na kolesa, vžal motor in skozi gozd odslalomiral na spodnjo gozdno cesto. Streha je bila potlačena do naslonov sedeža, prtlažnik sem odprl s krampom - meni pa ni bilo nič. S tem vozilom se novi lastnik prevaža po pohorskih gozdovih. Rezervni deli za Lado so zastonj!!!
Beseda je tekla o poljskem Fiatu 125 tki. bolhi :)

Strani: 1