Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako je e-mobilnost slovenskega avtomobilista povezala s proizvajalci polnilnic, baterij in montažnih hiš
Strani: 1
Same aplikacij, ki nam bodo narekovale način življenja.
Ko nekaj ne bo šlo bo kriva aplikacija.
Za reševanje novih problemov nove aplikacije.
Hvala Bogu, da smo še taki na svetu, ki bomo živeli malo bolj po starem.
Mogoče še bolj "zeleno", kot tisti, ki bo imel vse digitalno, eno morje aplikacij in mu bo nek telefon diktiral kako mora živeti.
[Froc]
Saj je lepo, a edini pravi faktor uspešnosti EV bo samo uspešno veliko omrežje delujočih in dovolj močnih polnilnic na poteh, ne doma. Omrežje polnilnic bo določalo obseg vozil. Enako kot bencinske črpalke za ICE. Ko boš lahko polnil brez načrtovanja na primer vsaj na vsakih 20 kilometrov.
90% polnjenje bo vedno doma ali v službi. GEN_I je zdaj podražil, polnilnice so prazne.. ljudje se še naprej vozijo. PAč polnijo doma.
[Froc]Mi smo šli v Španijo in na Gibraltar brez načrtovanja glede polnjenja.
Saj je lepo, a edini pravi faktor uspešnosti EV bo samo uspešno veliko omrežje delujočih in dovolj močnih polnilnic na poteh, ne doma. Omrežje polnilnic bo določalo obseg vozil. Enako kot bencinske črpalke za ICE. Ko boš lahko polnil brez načrtovanja na primer vsaj na vsakih 20 kilometrov.
Pač med polnjejem poiščeš naslednjo Ionity na poti blizu lokacije, ki jo nameravaš odrobneje ogledati.
SKupaj 7400 km in cca 300€ za polnejnje vsega skupaj - s tem, da zaradi polnjenja v mestih nisi plačal parkirnino, ki eje bila tudi 5€ na uro (za naftne avte).
Na tako pot nikoli ne bi šel z naftnim avtom.
[comteo]
> [Froc]
> Saj je lepo, a edini pravi faktor uspešnosti EV bo samo uspešno veliko omrežje delujočih in dovolj močnih polnilnic na poteh, ne doma. Omrežje polnilnic bo določalo obseg vozil. Enako kot bencinske črpalke za ICE. Ko boš lahko polnil brez načrtovanja na primer vsaj na vsakih 20 kilometrov.
Mi smo šli v Španijo in na Gibraltar brez načrtovanja glede polnjenja.
Pač med polnjejem poiščeš naslednjo Ionity na poti blizu lokacije, ki jo nameravaš odrobneje ogledati.
SKupaj 7400 km in cca 300€ za polnejnje vsega skupaj - s tem, da zaradi polnjenja v mestih nisi plačal parkirnino, ki eje bila tudi 5€ na uro (za naftne avte).
Na tako pot nikoli ne bi šel z naftnim avtom.
A to pomeni, da je na Ionity tarifa ca. 0,20 EUR/kWh?
Ali to pomeni, da je poraba tvojega BEV le 6kWh/100km?
Strani: 1