Strani: 1

0124MARJA sporočil: 208
[#3009398] 20.10.22 04:49
Odgovori   +    10
"Cene baterij se ne nižajo, kot so pricakovali". Kdaj so pa cene še padale ob povečanem povpraševanju?
AndrejTribuson sporočil: 169
[#3009402] 20.10.22 07:33
Odgovori   +    32
No, a jih bo koncno srecala pamet? Ce ne prej, ko bodo/bomo trcili v realnost. 40+ jurjev za en usran mini Golf?! Japajade.
PKZ08 sporočil: 61
[#3009420] 20.10.22 09:39
Odgovori   +    14
Rabimo manjše in lažje avtomobile, ne nujno na elektriko.
Vozniki naj svoj ego prevažajo v strešnem kovčku, saj je sedanji način okoljsko nevzdržen.
kzupanc sporočil: 10.519
[#3009543] 21.10.22 15:02
Odgovori   +    5
Točno tako.
Postopno in predvsem z majhnimi avtomobili naprej v elektrifikacijo. Prehitevanje je nesmiselno.
FIN-544124 sporočil: 2.879
[#3010183] 30.10.22 20:39
Odgovori   +    3
»Prepoved prodaje avtomobilov na fosilna goriva po letu 2035 lahko pripelje do nerešljivega položaja. Če srednjemu sloju vzamete pravico do svobodne mobilnosti, boste imeli resne socialne težave,« je Tavares opozoril zakonodajalce.
Bravo, gospod Tavares !!!

Saj gospodje iz avto industrije so pametni ljudje, ki imajo realen pogled na življenje.

Problem so politiki, ki pojma nimajo in postavljajo neke datume in meje, da bi bili všeč.

Enostavno gre za populizem pri politikih, ki kar tekmujejo, kdo bo kaj bolj zelenega in trajnostnega predlagal, ki pa po navadi nima st8ka z realnostjo.

To, kar je sedaj Tavares jasno in javno povedal, nam je enim pač jasno že zelo dolgo.

Že samo dejstvo, da so štromarji veliki, težki, z velikimi močmi, zelo dragi in še kaj ne gre skupaj z načelom zelenega.

Zeleno vozilo mora biti takšno, da porabi čimmanj energije.

To pa pomeni, da je majhen, lahek, enostaven in poceni.

Itak je že davno dokazano, da večina ljudi opravi 90 % prevozov v lokalnem okolju in v službo.

Vse večji je tudi problem s prostorom. Predvsem v večjih mestih.

Pri večini današnjih štromarjev gre za prestiž, preseravanje in tekmovanje kdo ima večjega in dražjega.

In seveda so tukaj še elektro omrežja, ki tako pri nas, kot v tujini še niso pripravljena na ta štos.

To so že davno nazaj povedali odgovorni za te stvari.

In omrežja še zelo dolgo ne bodo pripravljena, ker so to ogromni togi sistemi, ki so se gradili desetletja in jih je nemogoče v kratkem spremeniti.

No, če pač politiki ne bodo poslušali strokovnjakov iz avto industrije in elektro omrežij, bodo na koncu morali poslušati ljudi.

Če ne prej, ko bodo to prišli povedat na ulice.
comteo sporočil: 664
[#3014329] 13.01.23 12:22
Odgovori   +    0
Prepočasen prehod bo pa zagotovo povzročil odpuščanja in zapiranja proizvjalcev v stilu Kodaka in Nokie.
Drugi proizvajalci iz Amerika in Kitajske samo čakajo in so pripravljeni.

Strani: 1