Strani: 1

0124MARJA sporočil: 206
[#3009398] 20.10.22 04:49
Odgovori   +    10
"Cene baterij se ne nižajo, kot so pricakovali". Kdaj so pa cene še padale ob povečanem povpraševanju?
AndrejTribuson sporočil: 166
[#3009402] 20.10.22 07:33
Odgovori   +    32
No, a jih bo koncno srecala pamet? Ce ne prej, ko bodo/bomo trcili v realnost. 40+ jurjev za en usran mini Golf?! Japajade.
PKZ08 sporočil: 61
[#3009420] 20.10.22 09:39
Odgovori   +    14
Rabimo manjše in lažje avtomobile, ne nujno na elektriko.
Vozniki naj svoj ego prevažajo v strešnem kovčku, saj je sedanji način okoljsko nevzdržen.
kzupanc sporočil: 10.517
[#3009543] 21.10.22 15:02
Odgovori   +    5
Točno tako.
Postopno in predvsem z majhnimi avtomobili naprej v elektrifikacijo. Prehitevanje je nesmiselno.
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#3010111] 28.10.22 13:26 · odgovor na: 0124MARJA (#3009398)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 28.10.2022 13:28
[0124MARJA]
"Cene baterij se ne nižajo, kot so pricakovali". Kdaj so pa cene še padale ob povečanem povpraševanju?
Pri mobilni telefoniji? In drugih IKT tehnologijah?
Samo spomnimo se. Prvi mobitel je stal, koliko že, 8000 DEM?
Koliko so stali prvi računalniki?

Sicer sem pa jaz mislil, da sem pripadnik srednjega sloja.
Vozim pa EV kot prvi družinski avto. V kateri družbeni sloj pa potem sodim?
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3010113] 28.10.22 14:20 · odgovor na: 0430ABAKU (#3010111)
Odgovori   +    8
Ti si v Sloveniji višji sloj.
Čestitke, ker ti je uspelo.
Nekateri smo revnejši in vozimo dizle.
FIN-544124 sporočil: 2.780
[#3010183] 30.10.22 20:39
Odgovori   +    3
»Prepoved prodaje avtomobilov na fosilna goriva po letu 2035 lahko pripelje do nerešljivega položaja. Če srednjemu sloju vzamete pravico do svobodne mobilnosti, boste imeli resne socialne težave,« je Tavares opozoril zakonodajalce.
Bravo, gospod Tavares !!!

Saj gospodje iz avto industrije so pametni ljudje, ki imajo realen pogled na življenje.

Problem so politiki, ki pojma nimajo in postavljajo neke datume in meje, da bi bili všeč.

Enostavno gre za populizem pri politikih, ki kar tekmujejo, kdo bo kaj bolj zelenega in trajnostnega predlagal, ki pa po navadi nima st8ka z realnostjo.

To, kar je sedaj Tavares jasno in javno povedal, nam je enim pač jasno že zelo dolgo.

Že samo dejstvo, da so štromarji veliki, težki, z velikimi močmi, zelo dragi in še kaj ne gre skupaj z načelom zelenega.

Zeleno vozilo mora biti takšno, da porabi čimmanj energije.

To pa pomeni, da je majhen, lahek, enostaven in poceni.

Itak je že davno dokazano, da večina ljudi opravi 90 % prevozov v lokalnem okolju in v službo.

Vse večji je tudi problem s prostorom. Predvsem v večjih mestih.

Pri večini današnjih štromarjev gre za prestiž, preseravanje in tekmovanje kdo ima večjega in dražjega.

In seveda so tukaj še elektro omrežja, ki tako pri nas, kot v tujini še niso pripravljena na ta štos.

To so že davno nazaj povedali odgovorni za te stvari.

In omrežja še zelo dolgo ne bodo pripravljena, ker so to ogromni togi sistemi, ki so se gradili desetletja in jih je nemogoče v kratkem spremeniti.

No, če pač politiki ne bodo poslušali strokovnjakov iz avto industrije in elektro omrežij, bodo na koncu morali poslušati ljudi.

Če ne prej, ko bodo to prišli povedat na ulice.
comteo sporočil: 664
[#3014329] 13.01.23 12:22
Odgovori   +    0
Prepočasen prehod bo pa zagotovo povzročil odpuščanja in zapiranja proizvjalcev v stilu Kodaka in Nokie.
Drugi proizvajalci iz Amerika in Kitajske samo čakajo in so pripravljeni.
comteo sporočil: 664
[#3014330] 13.01.23 12:27 · odgovor na: Rokc5 (#3010113)
Odgovori   +    0
[Rokc5]
Ti si v Sloveniji višji sloj.
Čestitke, ker ti je uspelo.
Nekateri smo revnejši in vozimo dizle.

DIzele vozite bogati in, ki imate veliko časa.
Električne avte kupujem na kredit EKO sklada, ker nimam nikoli prihrankov za avto.
Polog je NULA.
ZA rabljenega dizla bi mogel imeti par tisoč evrov, vsaj za polog.


Obrok kredita mi je nižji od stroškov goriva. Recimo za Leafa 220€.

KAk bogat moraš biti, dalahko daš za avto 0€ in potem plačuješ 220€, a prej si plačeval za gorivo rabljenega dizla 300€?
In potem prode servis na 30.000 km in na elektriki te stane 29€.
Cestna taksa je nula €.

Polnimo seveda doma po ceni 85 centov za 100km a porabim za polnjenje vsakih par dni 10 sekund. Res mi se zdi frokanje časa za hodit na bencinske, za kar zgubiš s potjo vsaj 10 minut.

Strani: 1