Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#3008998] 14.10.22 08:03
Odgovori   +    5
Propad evropske avto industrije je iza ovinka.
Froc sporočil: 2.028
[#3009004] 14.10.22 08:59
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: Froc 14.10.2022 09:08
To je drugi največji svetovni proizvajalec električnih vozil takoj za Teslo. To niso postali kar tako po sreči, ampak s pravilnim načrtovanjem in izvedbo. So tudi edini za Teslo, ki poslujejo na EV segmentu pozitivno, ravno še, a vendarle. Vsem ostaklim proizvajalcem to ne uspeva.Ta dva bosta prevzela ta svetovni trg, ostalim pa zaenkrat ne kaže kaj več kot na ostanke.
Froc sporočil: 2.028
[#3009006] 14.10.22 09:29 · odgovor na: Froc (#3009004)
Odgovori   +    5
Evropa bo v prihodnosti prevladovana z naprednimi pocenimi modeli Kitajskih proizvajalcev, na čelu bo BYD. To je napovedal že Diess, ki je tudi usmerjal VW v smer bitke z njimi, pa so ga lastniki odstranili. Električni trg je tako za Evropo že določen za kar nekaj časa vnaprej.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3009015] 14.10.22 11:29 · odgovor na: Froc (#3009006)
Odgovori   +    3
Froc: Se ti ne zdi, da je elektrifikacija preveč intenzivna, vsi so se zagnali v to? Pred čsom smo brali o alternativnem pristopu Mazde, ki vztraja na alternativnem pristopu in ohranja ICE.
Froc sporočil: 2.028
[#3009019] 14.10.22 11:51 · odgovor na: Rokc5 (#3009015)
Odgovori   +    2
Zagotovo tudi po moje električni še dolgo ne bodo predstavljali niti polovice voznega parka, če kdaj sploh. Do takrat ko bi se to lahko zgodilo, pa bodo tudi druge tehnologije razvite do mere, ko bodo lahko nadomestile sedanje ICE in njihove hibride. Vodik, plini ... V članku in komentarjih je govora le o razmerah znotraj EV področja. Na celoten trg pa za nekaj let, morda desetletje pomeni samo postopno pot do kakih 20% do 30% tržne pogače.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3009020] 14.10.22 12:09 · odgovor na: Froc (#3009019)
Odgovori   +    2
Ja po mojem mnenju bo elektrika masovno razširjena kot hibridna verzija za mestno vožnjo.
Vodik pa vprašanje če ima opcije za večjo uporabo (eksplozivnost, težave s poroznostjo uporabljenih materialov zaradi miniaturnih vodikovih molekul kar vodi v uhajanje vodika, tudi samo pridobivanje vodika, ki je energetsko intenzivno). Mogoče kdaj za tovornjake ter avtobuse, vprašanje.

Strani: 1