Strani: 1

0219Ma6 sporočil: 414
[#3006235] 12.09.22 21:24
Odgovori   +    8
Bravo ...
FIN-544124 sporočil: 3.660
[#3006239] 12.09.22 22:17
Odgovori   +    14
ODLIČNO NAPISANO !!!!!!

Samo EU politiki so tako blesavi, da hočejo ljudi posiljevati z električnimi avtomobili.

Pri Mazdai dobro vedo, kot je rekel, da bodo v določenih delih sveta še dolgo vouili na bencin in dizel.

In to nekateri tukaj tudi že ves čas razlagamo.

Sicer naj politiki kar svoje gonijo.

Realnost je drugačna in jih bo postavila na trdna tla.

Nekaj mesecev nazaj sem na TV poslušal človeka iz elektro sistema na Japonskem.

Povedal je, da tudi Japonska nima električne infrastrukture prilagojene za e-vozila v masovnem obsegu in še dolgo ne bo, ker so potrebne milijarde in leta.

No, pa še veliko politikov se bo medtem zamenjalo.

Tudi v Evropi.

Saj tudi Evropejci razvijajo še dalje motorje na bencin in dizel.

Če ne za drugo, da bodo lahko avtomobile prodajali po svetu, kjer ni elektrike.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3006253] 13.09.22 07:49
Odgovori   +    4
Odlično napisano. Morda pa bo to tržna poteza, ki bo Mazdo izstrelila med velike?
P.S. - moja teza je, da bo politika pri t.i. 100% elektrifikaciji definitivno morala popustiti in dovoliti predvsem hibridizacijo. LP
rame sporočil: 974
[#3006254] 13.09.22 08:01
Odgovori   +    4
Težava je ker gredo politiki z glavo skozi zid.Ne moreš na hitro vse spremeniti.Mogoče politiki razmišljajo ,da se bomo v vmesnem času vozili s kolesi.Če bi politiki razmišljali bi sedaj kurilno olje spustili na evro in obenem bi se vsi energenti pocenili razen plina.Dovolj bi bila pocenitev za dva meseca.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3006255] 13.09.22 08:14 · odgovor na: rame (#3006254)
Odgovori   +    7
rame: Napaka je bila, ker smo pri mobilnosti šli preveč agresivno. Recimo prva stopnja je bil tržno zelo uspešen Toyotin hibridni Prius, ki se je uveljavil na trgu. Potem je tržno nišo odprl Elon Musk s Teslo.
Ampak potem je bila napaka, ker so (v bistvu že nekaj let pred Muskom/Teslo) politiki umetno (!) izsilili popolno elekritikacijo s točno določenim datumom (!). To pa je popolna norost.
Če bi pustili normalno tržno pot, potem recimo bi verjetno v vsakem primeru npr. Norveška dobila visok delež EV-jev, ker ji to omogoča infrastruktura zanesljivih HE, ter finančno zaledje, da se okrepi omrežje. Ampak pri ostalih državah bi zadeve šle bistveno počasi in ne bi bil problem, če bi bila ostala Evropa bolj hibridizirana, mogoče bi kombinirali različne tehnologije. Politika pa je odločila, gremo 100% v EV do leta 2030 (verjetno so bili postavljeni še bolj nori predhidni datumi 2024/2025).
Na koncu se bo norija umirila, trg bo oddelal svoje, ampak bila je narejena velika škoda, ker se politiki preveč vmešujejo v regulacijo, kjer to ne bi bilo treba.
Poletje3 sporočil: 120
[#3006264] 13.09.22 09:47
Odgovori   +    12
Bravo, ko poslušam razmišljanja o novih avtomobilih večine drugih znamk in potem vidim nekatere nove avtomobile, mi je kar slabo. Cena električnih je absurdna, doseg pozimi slab, servis izjemno drag (diagnostika...), sedeži iz smeti, v notranjosti nekvalitetna plastika, posiljevanje z ogromnimi in motečimi ekrani, opravičevanje dolgotrajnega polnjenja z zeleno agendo... da o infrastrukturi niti ne govorimo.

Posledica, kaj prinesejo idiotski predpisi, pa je vidna tudi na področju razvoja bencinskiH/dizelskih motorjev. Vleči prikolico z 1,5 tone težkim avtomobilom, ki ga poganja naviti trivaljnik z manj kot litrom prostornine, je samo eden od primerov.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3006608] 16.09.22 11:03 · odgovor na: Poletje3 (#3006264)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Rokc5 16.09.2022 11:04
Poletje3: Problem je, ker politični pritisk ne pojenja. Tako, da iz tega naslova EV-ji nek tržni delež seveda bodo imeli, vidim pa težave glede same percepcije EV-jev. Range anxiety je seveda velik faktor, ampak kaj se zgodi, če se elektrika močno podraži, kaj se zgodi, če so težave s polnjenjem?
Ne vem pa kako trende obrniti, včasih se mi zdi, da so na dizelaše tako pritisnili, da bodo težko obrnili trend, razen, če bi delež dizlov dejansko padel na 5-10%, potem pa bi nekako pod pritiskom tistih, ki dizle rabijo, politika bila prisiljena popustiti in bi se nekako dizel obdržal.
Verjetno jo bo tu boljše odnesel bencinec, sploh, če bodo politična popuščanja. Težava je pa v tehnologiji, kako dobiti ven performanse iz bencinca, pa vse dodatne 'turbo' tehnologije, poraba, itd.
Mislim, da je bila prehuda napaka tak pritisk na dizel, ne vem kaj je bilo v ozadju Volkswagen afere, ali je bilo res tako hudo. V ZDA so itak avti bolj bencinski v primerjavi z Evropo. Pa ne pravim, da je Evropa sama kriva, ampak to se zgodi ko greš 'all-in' glede zelene agende in potem ob dommevnih ekoloških učinkih moraš reagirati, da ohraniš kredibilnost. V bistvu je zelena agenda veliko avtomobilskim proizvajalcem zvezala roke.
Mazda je dejansko ZELO pogumna, da se tako upira.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#3006613] 16.09.22 12:30 · odgovor na: Rokc5 (#3006608)
Odgovori   +    2
Dizel najverjetneje ostane že zaradi tovornjakov in kombijev, ki po moje ne bodo tako zelo hitro prešli na druge pogone. Infrastruktura bo, vprašanje je edino, če ne bodo pogon na fosilce enostavno prepovedali.

Strani: 1