Zasebnost

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.924
[#3005759] 07.09.22 11:59
Odgovori   +    4
Zanimivo, da se projektanti in investitorji ne morejo zmeniti, kakšna bo streha.

Nekateri arhitekti se izživljajo nad okolico in si omislijo vse sorte zadev, da bi se o njih govorilo.

Investitor pa želi na streho FV in potem zadeva ne gre skupaj.

In seveda, če streho pokriješ s temi modernimi silicijevimi ploščicami se "remek" delo arhitetka itak ne bo videlo.

Glede cene pa je itak klasika.

Vse kar se del za javni sektor, državo in podobno je pač tako, da so na koncu cene bistveno višje, kot na začetku.

Saj, če bi delal kakšen zasebnik še stotke ne bi presegel.

Še mimogrede.

Danes sem prebral, da bi se naj vnel tudi spor, ker Slovenske železnice vlagajo v avtobusno postajo Ljubjana.

No, take zadeve se drugje rešujejo drugače.

Ker gre za javne zadeve za dobro ljudi je obvezno, da je zraven država in občina.

Nimata se kaj dve podjetji kregat okrog tega, kaj bo dobro za ljudi in kaj ne.

Dejansko pa gre v ozadju za zasebne interese !!!!
anon-178149 sporočil: 4.311
[#3005760] 07.09.22 11:59
Odgovori   +    1
A ste zmožni vsaj napisat naslov
Kako se je strošek gradnje ljubljanske železniške postaje z 10 milijonov okrepil na 350 milijonov evrov
in podnaslov, ki ne bosta med seboj kontraindikatorna?
Še leta 2020 so na Direkciji za infrastrukturo ocenili, da bo nadgradnja železniške postaje stala 110 milijonov evrov, zdaj je številka več kot trikrat večja
Kaj je zadaj res, a res pisec naslova verjame, da se da železniško postajo narediti za 10M€?
0730ULtra3 sporočil: 1.474
[#3005768] 07.09.22 12:12
Odgovori   +    6
Torej cena raste podobno kot pri projektiranju TEŠ 6, do kje je pa kasneje prilezla se pa dobro ve

Strani: 1