Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek V avtomobile prihajajo za 30 odstotkov cenejše baterije

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.873
[#2998632] 02.06.22 21:25
Odgovori   +    11
In za toliko bodo povečali dobičke !

Nč bat, da bi slučjano znižali cene avtomobilov.

Mogoče, ko bo kakšna akcija, da bo več maneverskega prostora.
najobj sporočil: 31.920
[#2998635] 02.06.22 21:54 · odgovor na: (#2998631)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 02.06.2022 21:55
[alek14]
>Po raziskavi BloombergNEF pa je povprečna cena baterij lani na trgu dosegla 112 evrov na kilovatno uro, kar pomeni slabih šest tisoč evrov za baterije v manjših avtomobilih z zmogljivostjo dobrih 50 kilovatnih
Letos so baterije po 135 evrov na kilovatno uro.
... čuj, sicer ne vem, kako je s tem danes, včasih pa je veljal pregovor "poceni roba je najdražja roba" ...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2998637] 03.06.22 02:13 · odgovor na: najobj (#2998635)
Odgovori   +    13
Cilidnične celice so mnogo manjše, kar pomeni precej več celic in povezav slednjih, ter posledično več možnosti okvare baterijskega modula. BMW je na začetku tisočletja že dokazal, da zna poceniti proizvodnjo na račun zanesljivosti, tako da nič novega.
najobj sporočil: 31.920
[#2998681] 03.06.22 16:10 · odgovor na: dz1975 (#2998637)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 03.06.2022 16:12
[dz1975]
Cilidnične celice so mnogo manjše, kar pomeni precej več celic in povezav slednjih, ter posledično več možnosti okvare baterijskega modula. BMW je na začetku tisočletja že dokazal, da zna poceniti proizvodnjo na račun zanesljivosti, tako da nič novega.
... OK, jaz se na cilindrične celice ne spoznam, ampak kot sem napisal, običajno se na koncu kot pravilen izkaže dobri stari pregovor "poceni roba je najdražja roba" ...

P.S.: po reklamah sodeč se proizvajalcev električnih avtomobilov proizvodnja elektrike očitno sploh ne tiče, zato me zanima, kako bodo ponosni lastniki električnih avtomobilov polnili svoje jeklene konjičke, ko zaradi sankcij v naslednjih letih - z vedno novimi pošiljkami orožja niti v ZDA niti v EU www.rtvslo.si/svet/v...eme/629510 vojne do zadnjega Ukrajinca noben noče nehat - ob redukcijah prebivalci Evrope v temi ne bodo imeli elektriko niti za kuhanje in pranje, kaj šele za računalnike, radio in TV sprejemnike ...
1127DXSXU sporočil: 833
[#2998743] 04.06.22 21:23 · odgovor na: dz1975 (#2998637)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Cilidnične celice so mnogo manjše, kar pomeni precej več celic in povezav slednjih, ter posledično več možnosti okvare baterijskega modula. BMW je na začetku tisočletja že dokazal, da zna poceniti proizvodnjo na račun zanesljivosti, tako da nič novega.
Mene pri vsej tej zadevi najbolj moti velika možnost vžiga baterij, ki ga potem nikakor ne moreš pogasiti.
Dovolj je že da v enem od sklopu ene baterije pride do preboja med poloma celic in baterija zagori. In ko zagori ena se od avta lahko posloviš. In če je to pod zemljo je v nevarnosti cela garaža.
Trenutno so tele baterije še precej nove in ni jih veliko, pa je že precej vžigov, kako bo zgledalo ob starejših beterijah si ne znam predstavljat, bi pa znalo biti nevarno.
Pri baterijah smo nasplošno v slepi ulici. menim da je zeleni amonijak precej bolj perspektiven (se ga lahko pridobiva z obnovljivimi viri, kuri pa se lahko v gorivnih celicah ali pa tudi v motorjih z noitranjim izgorevanjem)
0531Zavar sporočil: 1.273
[#2998766] 05.06.22 14:34 · odgovor na: 1127DXSXU (#2998743)
Odgovori   +    0
[1127DXSXU]
> [dz1975]
> Cilidnične celice so mnogo manjše, kar pomeni precej več celic in povezav slednjih, ter posledično več možnosti okvare baterijskega modula. BMW je na začetku tisočletja že dokazal, da zna poceniti proizvodnjo na račun zanesljivosti, tako da nič novega.

Mene pri vsej tej zadevi najbolj moti velika možnost vžiga baterij, ki ga potem nikakor ne moreš pogasiti.
Dovolj je že da v enem od sklopu ene baterije pride do preboja med poloma celic in baterija zagori. In ko zagori ena se od avta lahko posloviš. In če je to pod zemljo je v nevarnosti cela garaža.
Trenutno so tele baterije še precej nove in ni jih veliko, pa je že precej vžigov, kako bo zgledalo ob starejših beterijah si ne znam predstavljat, bi pa znalo biti nevarno.
Pri baterijah smo nasplošno v slepi ulici. menim da je zeleni amonijak precej bolj perspektiven (se ga lahko pridobiva z obnovljivimi viri, kuri pa se lahko v gorivnih celicah ali pa tudi v motorjih z noitranjim izgorevanjem)
Ja, baterije so hudičeva delavnica :)
www.youtube.com/watc...SugWM&t=1s

Strani: 1