46 min
Država bo dala 3,5 milijona evrov za nov center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
55 min
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
1 ura
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
3 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
3 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
3 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
3 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 9
3 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
4 ure
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 7
5 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
6 ur
Izzivi in prelomnice
8 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
8 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
11 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
11 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
13 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
13 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
13 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6

Strani: 1

anon-182066 sporočil: 11.068
[#2993016] 23.03.22 13:39
Odgovori   +    27
Zadnja sprememba: anon-182066 23.03.2022 13:41
To se je dalo slutiti že ob nastopu korona krize, da bo tovarna v Novem mestu med prvimi na udaru. Zgleda, da jo bodo prvo zaprli. To se dogaja tudi zato, ker ob velikodušnem dajanju državnih pomoči naši nesposobni politiki niso izposlovali varovalke, da ne bi Renault kar meni nič tebi mogel zapreti tovarne. Jasno, da bodo ob zmanjšanju povpraševanja najprej zaprli tovarno, kjer jih zaprtje stane najmanj. Drugje so odškodnine težke lahko tudi stotine miijonov, če ena stran krši podpisane dogovore. Pri nas pa lahko tujci samo pomahajo v slovo in povejo, znajdite se sami.
Gregor1976 sporočil: 537
[#2993031] 23.03.22 15:48
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: Gregor1976 23.03.2022 15:49
Polprevodniki in Ukrajina so verjetno krizo res še pospešili, ampak je pa že nekaj časa jasno, da se bo v prihodnosti avtomobilska industrija precej skrčila. Prihaja račun za zeleni prihod in elektrifikacijo. Bo še zanimivo, ko bodo pristojni končno ugotovili, da cel ta zeleni scenarij energetsko ni vzdržen, vsaj ne po tako agresivnem prehodu, kot je v načrtu. Dejstvo pa je tudi, da mladim avto več ne pomeni toliko, kot je pomenil generacijam pred njimi. Prihodnost je "car sharing". Posledično se bo prodaja precej znižala, tovarne se bodo zapirale.
crt sporočil: 27.230
[#2993071] 24.03.22 07:15
Odgovori   +    3
. Medtem pa je delo v Moskvi v tovarni Avtovaz, ki je v dvotretjinski lasti Renaulta spet steklo.
in prakticno takoj prenehalo www.dw.com/en/renaul...a-61241250
0121Obcin sporočil: 27
[#2993083] 24.03.22 07:53
Odgovori   +    4
Renault se izgovarja na polprevodnike, ki bi nja bili krivi, da zapirajo tovarno. Kot izhaja iz članka so celo prvega sindikalista prepričali v to. Med vrsticami pa je jasno razbrati, da ne morejo prodati toliko avtov, kot jih lahko naredijo. V ozadju je sama ekonomika in vse subvencije, ki se dodeljevale za to tovarno so bile nesmislene, kot so tudi vse subvencije, ki se ali se še bodo dodeljevale komur koli.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2993098] 24.03.22 09:45
Odgovori   +    4
Pri Revozu vsi pozabljate na velike eksternalije glede zaposlovanja ter nudenja posla, ki jih ima Revoz za regijo. Že iz tega vidika, je bilo verjetno iz tistih subvencij na koncu več plusa.
Vprašanje pa je, kaj ti dogodki pomenijo za Magno, kako se bo pozicionirala v Sloveniji.
Imam občutek, da je Slovenija glede avtomobilske industrije na žalost zamudila (okno prložnosti je bilo 1995-2008).
Sicer se strinjam, da bi morali strojno in elektroindustrijo spodbujati tudi v razvoj izdelkov izven avtomobilske industrije. Nasploh menim, da je elektroindustrija vseeno pri nas preveč zapostavljena in bi morali vanjo več vlagati.

Strani: 1