Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Revozu ustavljena proizvodnja. Kakšna je prihodnost novomeškega avtomobilista?
Strani: 1
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 23.03.2022 13:41
To se je dalo slutiti že ob nastopu korona krize, da bo tovarna v
Novem mestu med prvimi na udaru. Zgleda, da jo bodo prvo zaprli. To
se dogaja tudi zato, ker ob velikodušnem dajanju državnih pomoči
naši nesposobni politiki niso izposlovali varovalke, da ne bi
Renault kar meni nič tebi mogel zapreti tovarne. Jasno, da bodo ob
zmanjšanju povpraševanja najprej zaprli tovarno, kjer jih zaprtje
stane najmanj. Drugje so odškodnine težke lahko tudi stotine
miijonov, če ena stran krši podpisane dogovore. Pri nas pa lahko
tujci samo pomahajo v slovo in povejo, znajdite se sami.
sporočil: 537
Zadnja sprememba: Gregor1976 23.03.2022 15:49
Polprevodniki in Ukrajina so verjetno krizo res še pospešili, ampak
je pa že nekaj časa jasno, da se bo v prihodnosti avtomobilska
industrija precej skrčila. Prihaja račun za zeleni prihod in
elektrifikacijo. Bo še zanimivo, ko bodo pristojni končno
ugotovili, da cel ta zeleni scenarij energetsko ni vzdržen, vsaj ne
po tako agresivnem prehodu, kot je v načrtu. Dejstvo pa je tudi, da
mladim avto več ne pomeni toliko, kot je pomenil generacijam pred
njimi. Prihodnost je "car sharing". Posledično se bo prodaja precej
znižala, tovarne se bodo zapirale.
sporočil: 27.230
. Medtem pa je delo v Moskvi v tovarni Avtovaz, ki je v dvotretjinski lasti Renaulta spet steklo.in prakticno takoj prenehalo www.dw.com/en/renaul...a-61241250
sporočil: 27
Renault se izgovarja na polprevodnike, ki bi nja bili krivi, da
zapirajo tovarno. Kot izhaja iz članka so celo prvega sindikalista
prepričali v to. Med vrsticami pa je jasno razbrati, da ne morejo
prodati toliko avtov, kot jih lahko naredijo. V ozadju je sama
ekonomika in vse subvencije, ki se dodeljevale za to tovarno so
bile nesmislene, kot so tudi vse subvencije, ki se ali se še bodo
dodeljevale komur koli.
sporočil: 2.857
Pri Revozu vsi pozabljate na velike eksternalije glede zaposlovanja
ter nudenja posla, ki jih ima Revoz za regijo. Že iz tega vidika,
je bilo verjetno iz tistih subvencij na koncu več plusa.
Vprašanje pa je, kaj ti dogodki pomenijo za Magno, kako se bo pozicionirala v Sloveniji.
Imam občutek, da je Slovenija glede avtomobilske industrije na žalost zamudila (okno prložnosti je bilo 1995-2008).
Sicer se strinjam, da bi morali strojno in elektroindustrijo spodbujati tudi v razvoj izdelkov izven avtomobilske industrije. Nasploh menim, da je elektroindustrija vseeno pri nas preveč zapostavljena in bi morali vanjo več vlagati.
Vprašanje pa je, kaj ti dogodki pomenijo za Magno, kako se bo pozicionirala v Sloveniji.
Imam občutek, da je Slovenija glede avtomobilske industrije na žalost zamudila (okno prložnosti je bilo 1995-2008).
Sicer se strinjam, da bi morali strojno in elektroindustrijo spodbujati tudi v razvoj izdelkov izven avtomobilske industrije. Nasploh menim, da je elektroindustrija vseeno pri nas preveč zapostavljena in bi morali vanjo več vlagati.
Strani: 1