Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.627
[#2985959] 20.01.22 16:57
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: FIN-379669 20.01.2022 16:59
Z drugimi besedami, Slovenija je postala predraga za Francoze, ki se širijo na vzhod. Cenejša delovna sila in mnogo večji trg. Logisch.

(A ni ravno pred kratkim Luca de Meo, CEO Renaulta, razlagal o bright future za Renault. Hja, cheap izdelava in falirani testi Zoe so na koncu realnost.)
shevchenko sporočil: 21.898
[#2985967] 20.01.22 18:32 · odgovor na: FIN-379669 (#2985959)
Odgovori   +    5
nic z drugimi besedami. pomanjkanje cipov, tip pise lepo v clanku, preberi ga. ..
slovenecnb1 sporočil: 6.241
[#2985979] 20.01.22 19:54
Odgovori   +    11
Cca 80 mio subvencij od države so dpbil v zadnjih 15 letih domača krka 0 mio da o domačih podjetnikih ne govorimo leve desne vlade se mačehe
MojemnenjeXXL sporočil: 372
[#2986057] 21.01.22 12:23
Odgovori   +    3
Kdor od brezposelnih želi delo, naj pride na Gorenjsko. Ta čas za delo v tehniki, proizvodnji, vzdrževanju, orodjarni,..jemljejo VSA podjetja na Gorenjskem (npr. Domel, LTH Castings, Difa, Niko Železniki, Iskra Mehanizmi Brnik, Iskra ISD Kranj,...). Teh 450 bo premalo, da se zapolnijo vse potrebe.
Endimion sporočil: 10.914
[#2986086] 21.01.22 15:08 · odgovor na: slovenecnb1 (#2985979)
Odgovori   +    4
Dajva teh 86 mio v kontekst poslovanja družbe Revoz d.d., in okolja, v katerem se tovarna nahaja:

Vir letno poročilo družbe Revoz d.d. za 2020:
Prihodki: 1,391 mrd € (ja milijard)
Dobiček: -1,577 mio € (nekaj malega izgube)
Št. zaposlenih: 2408, od tega na koncu leta 29 agencijskih.
Strošek dela: 79,352 mio €.

Na strani 43 poslovnega poročila imava tudi izobrazbeno strukturo zaposlenih:
743 - Osnovna šola/PKV:
715 - 2-letna/3-letna poklicna
635 - 4-letna srednja šola
130 - VŠ
94 - VSŠ
83 - UNI
8 - Mag

Skratka v 15 letih smo dali tej tovarni v povprečju strošek prispevkov delodajalca za te zaposlene. Brutto plače, od katerih plačajo nekaj malega dohodnine (ne dosti, tako visokih plač nimajo), si pa sami zaslužijo. Od teh 2400 ljudi jih je 2000 ali pa njamanj 1400 takšnih, ki so sicer praktično nezaposljivi. Govoriva o Beli Krajini in Dolenjskem. Kaj naj tam počne 1500 ljudi s 3-letno poklicno šolo, ali pa končano le osnovno šolo?

Ti ljudje ne bodo nikoli raketni znanstveniki, nikoli ne bodo računovodje.. al pač nekaj. Imajo pa dve roki, in znajo sestavljati avtomobile po načrtu.

Kaj je po tvoje bolje? Da ti teh 2000 ždi na sociali? Pa se v zidanici od tuge z vinom opija vsak dan (ker nima kaj drugega počet)? Ali da ima delo, se počuti koristnega (To je strahovito pomembno za psiho človeka), in si svojo malo plačo zasluži. Majčkeno mu jo pa častimo.

Vrli Akrapovič, ki so ga vedno polna usta o viskih davkih, je imel vsako leto toliko olajšave za "razvoj in inovacije", da davka od dohodka pravnih oseb (DDPO), do leta 2016 sploh ni plačeval. Namensla davčna olajšava pa je po vsebini državna pomoč.

Pipi... waydouc Pipi... je pokasiral 5,5 mio v istem obdobju. A vendarle je konec leta 2020 zaposloval 100 ljudi, in imel kompleten strošek dela 2,972 mio €. Tam je sicer malce razlike, ker je razvojni del firme prestavil na PIPISTREL Vertical solutions, pa je na starem pipistrelu ostala le proivodnja. Povprečno gledano Pipi svoje proizvodne delavce plačuje slabše, kot Revoz.
hostamox sporočil: 8.460
[#2986091] 21.01.22 15:35 · odgovor na: Endimion (#2986086)
Odgovori   +    0
Sem bil tam ne tako dolgo nazaj.
Mogoče bi moral v svojo analizo vključi še nacionalnost, tujce.
Po občutku je bilo vsaj pol delavcev tujega porekla.
Ne bi me presenetilo, če bi tovarna pocasi zaprla vrata.
Imajo novega šefa, ki je Slovenec.
To slišim prvič v 30 letih, večinoma so bili Francozi, nazadnje Turek.

Pri Revozu mogoče niso toliko pomembni direktno zaposleni temveč vse podporne službe, podjetja.
Npr koliko denarja se steče v proračun prek cestnin.,tovornega prometa povezanega s tovarno
Endimion sporočil: 10.914
[#2986125] 22.01.22 09:18 · odgovor na: hostamox (#2986091)
Odgovori   +    5
[hostamox]
Sem bil tam ne tako dolgo nazaj.
Mogoče bi moral v svojo analizo vključi še nacionalnost, tujce.
Po občutku je bilo vsaj pol delavcev tujega porekla.
Sm preveril včeraj pri sorodniku, ki je inženir v Revozu (ne vem pa točno kaj počne).. Hrvaške delavce so povečini zaposlovali agencijsko. nekaj jih je na stalnih pogodbah, a pravi, da je to folk, ki dela v revozu desetletja.

Belokranjci imajo v narečju polno hrvatizmov. Vem o čem govorim. eno nadstropje nižje je ena iz Metlike. Že 65 let živi v Ljubljani, pa se še ni odvadila..
Ne bi me presenetilo, če bi tovarna pocasi zaprla vrata.
Revoz je po mojih info (iz Renault Adrie) ena najboljših tovarn grupacije Renault Nissan v Evropi. Tako po učinkovitosti, kot po naprednosti, in kvaliteti. Ja, dela manjše avtomobile, ampak to je strategija. Dražje avtomobile, ki nosijo s sabo več dodane vrednosti, francoz dela doma. ker mora doma onega žabojedca plačat 3 ali pa 4x toliko, kot plača jožico in Franceljna Iz Novega Mesta ali Metlike. Temu se reče nacionalni interes. Renault je Francoska firma, ne pozabimo. Pa še se je zgodilo, da so žabojedske sindikate utišali tako, da so jim zagrozili, da če bodo še težili z višjimi plačami, bo šla proizvodnja Megane-a.. ja v Novo Mesto.
Imajo novega šefa, ki je Slovenec.
To slišim prvič v 30 letih, večinoma so bili Francozi, nazadnje Turek.
Aleš Bratož... med 2006 in 2012. Poglej SRG
Pri Revozu mogoče niso toliko pomembni direktno zaposleni temveč vse podporne službe, podjetja.
Npr koliko denarja se steče v proračun prek cestnin.,tovornega prometa povezanega s tovarno
Vseh storitev Revoz plača (Spet 2020) 21 milijonov, od tega 5 mio za študente in agencijske delavce. (kar morava strpat še zdraven k onim 80 mio k gre za plače regrese, prispevke in davke, po vsebini je to stroošek dela, čeprav se ga vodi kot storitev). Koliko pa je materiala za vgradnjo v vozila kupljenega od slovenskih dobaviteljev, pa v LP žal ne piše. A če je tega 30%, je to 360 milijonov za lokalno manjšo ekonomijo. Vseh nabav za vgradnjo je bilo za 1,224 milijarde € letno. od firm v grupaciji Renault - Nissan - Mitsubishi, so kupili za 415 milijonov €. Za slo dobavitelje sem zasledil pred leti podatek, da gre okoli 35% našim. A je to še vedno tako ali ni, ne vem.

Koliko ljudi še od tega živi, lahko ugibava... vsekakor pa številka ni majhna. Verjetno vsi dobavitelji spet niso odvisni zgoplj in samo do Revoz-a, kakšen pa je. Ker pri korporacijah je lahko nabavna služba skupna (Slo dobavitelj proda mami v Francijo, in tudi njim izstavi fakturo), roba gre pa na kamionu iz Trebnjega v Novo Mesto.. Klasični Drop Shipment.

Tako da, kot praviš, je tu sinergijskih ekonomskih učinkov na okolico toliko, da če bodo jutri hoteli Renaultovci še 100 milijonov, jih bo oblast lepo dala. Al pa bo v najslabšem primeru Novo mesto in pol Bele Krajine izgledalo, kot da je mini atomska tja padla. Ker novo Mesto ni samo Krka d.d., pa čeprav gre tudi tu za izjemno dobro slovensko podjetje. Krka teh ljudi ne more posesat (ker niso izobraženi), obenem pa je njena nabava precej drugačna, kot pa pri Revozu.
hostamox sporočil: 8.460
[#2986132] 22.01.22 10:42 · odgovor na: Endimion (#2986125)
Odgovori   +    0
Mogoče alstom ni bil izbran le naključno in pri JE bojo francozi spet imeli določeno prednost:)
Klasično trgovsko/podjetniško sodelovanje med državami.

Strani: 1