2 uri
Kitajska partija ustavlja ameriško-evropski prevzem strateškega CK Hutchinsona
3 ure
Močan upad prodaje tovornih vozil že razlog za skrb?
4 ure
Kako se namerava Stellantis po slabem polletju pobrati pod novim vodstvom? 1
5 ur
Predlagane novosti za poročanje najemnih poslov: kaj prinašajo in za koga 2
5 ur
Ameriški BDP v 2. četrtletju zrasel za tri odstotke, preračunano na letno raven
5 ur
Trump: 1. avgust ostaja datum, ko bodo začele veljati recipročne carine
6 ur
Evropska komisija spet dopušča nekatere napredne skenerje na letališčih
6 ur
Lepotica v reklami in tečaj delnice poleti 2
6 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: SBI TOP izgubil 0,84 odstotka 1
6 ur
Naročilo za dobavo dveh reševalnih helikopterjev oddano podjetju Leonardo 1
6 ur
Za posojila iz orožarske sheme SAFE zaprosilo 18 članic, Slovenije ni med njimi 2
7 ur
KTM vstal iz pepela: vnovičen zagon proizvodnje v Avstriji je lahko dobra novica tudi za Talum 1
7 ur
Lufthansa Cargo in Swiss WorldCargo združujeta moči
7 ur
Vpliv novih cen: največ dodatnega denarja za UKCL, največ bi izgubil MC Medicor
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Adidas zaradi carin napoveduje 200 miijonov evrov višje stroške na trgu ZDA
8 ur
Ljubljanska borza ob 11.30: SBITOP izgubil 0,51 odstotka
8 ur
Toyota z rekordno prodajo in proizvodnjo vozil v prvi polovici leta
9 ur
Evrsko gospodarstvo v drugem četrtletju s skromno rastjo
9 ur
2. četrtletje: francoski BDP gor za 0,3 odstotka, italijanski upadel za 0,1 odstotka

Izbrani forum: Borza

Izbrana tema: članek Delnica EADS: Pro et contra

Strani: 1

anon-89 sporočil: 10.178
[#7825] 10.10.06 14:28
Odgovori   +    0
izreden primer kako govoriti o nečem in povedati nič. priporočam vsem bodočim politikom.
anon-15342 sporočil: 8.014
[#7833] 10.10.06 14:53 · odgovor na: anon-89 (#7825)
Odgovori   +    0
V reviji Time tudi ravno pišejo o istem, pa mogoče tudi povejo nekaj več ;)
anon-89 sporočil: 10.178
[#7837] 10.10.06 15:17 · odgovor na: anon-15342 (#7833)
Odgovori   +    0
kaj pa praviš na povezavo med turkovičevim naslovom in člankom?:)
anon-89 sporočil: 10.178
[#7838] 10.10.06 15:23 · odgovor na: anon-89 (#7837)
Odgovori   +    0
ob tem seveda priznam, da mi branje turkovičevih člankov povzroča veliko več težav kot branje ulysses od g. joyca.
anon-15342 sporočil: 8.014
[#7839] 10.10.06 15:30 · odgovor na: anon-89 (#7837)
Odgovori   +    0
Če prav razumem, avtor méni, da je pro  nov vodja iz dežele, ki paradnih konj ne pušča na cedilu, contra pa precej težav zaradi mešanega lastništva.
Ampak saj pravim, Time je to razčlenil [za moj okus] bolj jasno.
anon-95801 sporočil: 114
[#7842] 10.10.06 15:46 · odgovor na: anon-15342 (#7839)
Odgovori   +    0

Zaradi tehničnih problemov v proizvodnji ne boš poslal firme, ki ima uveljavljen in razpoznaven proizvod podkrepljen z naročili kupcev, v franže. Za takšno ugotovitev ni treba biti strokovnjak. Dejstvo je, da g. Turkovič nima pojma ali bo delnica zgrmela z 20 na 18 ali 16 eur ali pa se bo povzpela preko 22 eur in zato podaja oz. povzema več ali manj splošno znana dejstva. Malo bolj grobo rečeno - na ravni novinarja in ne borznega eksperta, za katerega se ima.
mattx sporočil: 173
[#7846] 10.10.06 16:21 · odgovor na: anon-95801 (#7842)
Odgovori   +    0
Al pa če bi pustil Turkoviča, da počne kar pač že počne in se tako bol posvetili svojim ekspertizam.

Ne obremenjujem se z njegovimi komentarji, verjamem pa, da lahko marsikateremu potencialnemu ekspertu s svojo propagando prebudi zanimanje za borzo, ne glede na to če jim je to potem v čast ali ne. 
anon-10743 sporočil: 2.011
[#7847] 10.10.06 16:22 · odgovor na: anon-95801 (#7842)
Odgovori   +    0

shot wrote:

Zaradi tehničnih problemov v proizvodnji ne boš poslal firme, ki ima uveljavljen in razpoznaven proizvod podkrepljen z naročili kupcev, v franže.

Seveda ne bos, to lahko naredi ze omenjeni proizvod, ce je dovolj nesrecno zastavljen. Time je to situacijo lepo opisal s tem, da pravijo da je A380 tip produkta, za katerega zastavis celotno firmo.

In, Airbusovi problemi lepo kazejo na njegovo glavno slabost: to ni tehnologija. Imajo odlicno tehnologijo. Mogoce dosti boljso od Boeingove. Dve leti nazaj so povozili Boeing pri narocilih. Ampak Boeing je klasicna kapitalisticna firma, ki se je znala prilagoditi v pravo smer, po tistem ko je ugotovila, da ji slabo kaze.

Sedaj, ko bi se moral Airbus enako hitro prilagoditi, se v njegovo poslovanje vmesavajo vsi, od vlad francije in nemcije do mestnega sveta v Hamburgu (ali kje je ze).
anon-9205 sporočil: 88
[#7848] 10.10.06 16:23 · odgovor na: anon-10743 (#7847)
Odgovori   +    0
@Janezp: Podpišem!
anon-9939 sporočil: 17.846
[#7855] 10.10.06 17:32 · odgovor na: anon-9205 (#7848)
Odgovori   +    0
C'est l'Europe!

Strani: 1