Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kaos mobilnosti v Münchnu, ki ni smel organizirati pravega avtosalona
Strani: 1
sporočil: 21.898
zeleni ekstremisti?
prejsnji petek sem sel popoldne pes v center mesta in nazaj. brdo avtomobilov levo in desno, kamioni, izpusni plini, nervoza, ni da ni....
sam se nimam za zelenega ekstremista, kljub temu pa ne sprejemam tega kot neko normalnost in upam, da se bo spremenilo. ob povprecno prevozenih kilometrih slovenceljna je tudi najbolj varcen motor en navaden okoljski pujs.
politika tu res strelja v koleno, ker meni, da bo tehnoloski napredek prinesel pomembne izboljsave (seveda zato,ker je ogromen % evropske industrije avtomobilska industrija). ne bo. pomembne izboljsave bo prinesla zgolj in samo sprememba zivljenjskega sloga in navad. ce bos avto uporabil samo na sveti nikoli, ne bo pomembno niti, ce pije 20l na 100 km.
prejsnji petek sem sel popoldne pes v center mesta in nazaj. brdo avtomobilov levo in desno, kamioni, izpusni plini, nervoza, ni da ni....
sam se nimam za zelenega ekstremista, kljub temu pa ne sprejemam tega kot neko normalnost in upam, da se bo spremenilo. ob povprecno prevozenih kilometrih slovenceljna je tudi najbolj varcen motor en navaden okoljski pujs.
politika tu res strelja v koleno, ker meni, da bo tehnoloski napredek prinesel pomembne izboljsave (seveda zato,ker je ogromen % evropske industrije avtomobilska industrija). ne bo. pomembne izboljsave bo prinesla zgolj in samo sprememba zivljenjskega sloga in navad. ce bos avto uporabil samo na sveti nikoli, ne bo pomembno niti, ce pije 20l na 100 km.
sporočil: 2.264
Rešitev je enostavna; širitev cest in več parkrišč ter
decentralizacija, pa n več gužve...samo logika je na zahodu že
zdavnaj umrla, tako da se sedaj sprejemajo izključno rešitve, ki
samo potencirajo probleme...
sporočil: 21.898
[dz1975]he he he...kako lepa ameriska resitev.
Rešitev je enostavna; širitev cest in več parkrišč ter decentralizacija, pa n več gužve...samo logika je na zahodu že zdavnaj umrla, tako da se sedaj sprejemajo izključno rešitve, ki samo potencirajo probleme...
zal amerika pokuri cetrtino vse nafte na svetu in tale resitev posledicno ni uporabna za celotni svet. niti za slovenijo ne, ker tudi ce bi si to morda kratkorocno lahko privoscili, na dolgi rok toliko nafte za slovenijo ne bo. elektrike pa se manj.
amerika bo tole igro spilala malo dlje, ker le ima lastne vire, a tudi tam pocasi prihaja ura resnice.
sporočil: 1.214
rešitev je, da ne greš povsod z avtom. zato so nam zrasle noge
(veeeeliki večini zdrave) in gremo lahko peš, s kolesom, javnim
prevozom.
a kaj, ko pri nas ni problem naredit preozek pločnik v nasprotju s standardi (če se uradnik upira taki rešitvi je napdan z vseh strani), kolesarke (če) so, so delno do neuporabne in nevarne speljane ob vpadnicah da dihaš traktorske produkte in čakaš, kdaj te bo kak navdušen uporabnik aplikacij naložil na pokrov motorja, ko bo zavijal desno, javni potniški promet počasen, neudoben, prenatrpan... no za ene je vsaj zastonj.
a kaj, ko pri nas ni problem naredit preozek pločnik v nasprotju s standardi (če se uradnik upira taki rešitvi je napdan z vseh strani), kolesarke (če) so, so delno do neuporabne in nevarne speljane ob vpadnicah da dihaš traktorske produkte in čakaš, kdaj te bo kak navdušen uporabnik aplikacij naložil na pokrov motorja, ko bo zavijal desno, javni potniški promet počasen, neudoben, prenatrpan... no za ene je vsaj zastonj.
sporočil: 5.775
Bom napisal pravi naslov:
"Kaos v Munchnu, kaos v Nemciji, marginalci, ki so tehnicni analfabeti vodijo DE v prepad"
Tako, tole pa sedaj drzi.
Vecini NI jasno kaj bo pomenil tale sforsiran prehod. Upam da se mrtvi ne bodo steli v desetinah miljonov.
Dajte mi pametnjakovici povedati, KAKO bodo ljudje prisli na delo, ko pa je sistem vzpostavljen na poljubno visoko mobilnost. Ob 5h, 15 Januarja ne bicikel? Ko v Berlinu in drugih mestih nekega den NE bo vec hrane, ker se bo sistem sesul, bo malo pozno. Ali se je sploh KDO vprasal kaj vse je potrebno da tale cicilizacija sploh deluje? In sedaj spustis poleg ene idiotske tehnicno ighorantske budale, da ti z macolo popravljajo uro?! Bos v mestu razvazal hrano s cizo? Lahko, samo takrat bo imela Ljubljana ponovno 10.000 ljudi in Mad Max sistem.
Pa saj niste gladki.
"Kaos v Munchnu, kaos v Nemciji, marginalci, ki so tehnicni analfabeti vodijo DE v prepad"
Tako, tole pa sedaj drzi.
Vecini NI jasno kaj bo pomenil tale sforsiran prehod. Upam da se mrtvi ne bodo steli v desetinah miljonov.
Dajte mi pametnjakovici povedati, KAKO bodo ljudje prisli na delo, ko pa je sistem vzpostavljen na poljubno visoko mobilnost. Ob 5h, 15 Januarja ne bicikel? Ko v Berlinu in drugih mestih nekega den NE bo vec hrane, ker se bo sistem sesul, bo malo pozno. Ali se je sploh KDO vprasal kaj vse je potrebno da tale cicilizacija sploh deluje? In sedaj spustis poleg ene idiotske tehnicno ighorantske budale, da ti z macolo popravljajo uro?! Bos v mestu razvazal hrano s cizo? Lahko, samo takrat bo imela Ljubljana ponovno 10.000 ljudi in Mad Max sistem.
Pa saj niste gladki.
sporočil: 21.898
Vecini NI jasno kaj bo pomenil tale sforsiran prehod. Upam da se mrtvi ne bodo steli v desetinah miljonov.vazno, da ti stekas!
Dajte mi pametnjakovici povedati, KAKO bodo ljudje prisli na delo, ko pa je sistem vzpostavljen na poljubno visoko mobilnost. Ob 5h, 15 Januarja ne bicikel?sistem bo potrebno prilagoditi. milom ili silom.
Ko v Berlinu in drugih mestih nekega den NE bo vec hrane, ker se bo sistem sesul, bo malo pozno. Ali se je sploh KDO vprasal kaj vse je potrebno da tale cicilizacija sploh deluje?marsikdo se je vprasal in si odgovoril, da tako pac ne bo slo vec dolgo naprej.
Bos v mestu razvazal hrano s cizo? Lahko, samo takrat bo imela Ljubljana ponovno 10.000 ljudi in Mad Max sistem.to je za videt. po eni strani bi lahko bilo v ljubljani vec ljudi (transport bo postal izjemno drag), po drugi pa tudi manj (delo od doma, UTD...). bomo videli.
sicer pa po kopru razvazajo hrano s kolesi. je pa res precej manjse mesto.
Pa saj niste gladki.vazno, da si ti...
sporočil: 5.775
Vedno bolj se mi zdi da si ti na glede na svojo inteligenco
sposoben programirat samo abakus..... z eno vrsto kroglic.
sporočil: 3.976
[PyotrNovak]ne vem, za koga se bo rabilo hrano, saj bo večino ljudi potamanila vakcina.
Ob 5h, 15 Januarja ne bicikel? Ko v Berlinu in drugih mestih nekega den NE bo vec hrane, ker se bo sistem sesul, bo malo pozno.
Ali se je sploh KDO vprasal kaj vse je potrebno da tale cicilizacija sploh deluje?"cicilizacija" - tudi če je typo, je super beseda.
Skoraj v rangu besede "insektor", smo imeli na taistem forumu pred par leti :)
sporočil: 21.898
[PyotrNovak]pateticen si
Vedno bolj se mi zdi da si ti na glede na svojo inteligenco sposoben programirat samo abakus..... z eno vrsto kroglic.
sporočil: 1.301
[matjazfinance]mogoče bi jima lahko dodali še "bedarija" kapacitete xx kWh... :P
"cicilizacija" - tudi če je typo, je super beseda.
Skoraj v rangu besede "insektor", smo imeli na taistem forumu pred par leti :)
sporočil: 4.272
Zadnja sprememba: robi2107 11.09.2021 16:23
[hijena1]Kolesarske pri nas (vsaj po Lj) so itak takšne, kot da so narejene direkt za jebanje kolesarjev v glavo. Kateri idiot si recimo zamisli potek kolesarske poti v križišču speljati tako, da je treba najprej zaviti v desno in nato takoj v levo, da prečkaš križišče??? Čemu je namenjeno to dvojno vijuganje? Smo mi slalomisti ali kolesarji? Za povrhu je najde še kak kreten, ki potem sredi kolesarske postavi stebriček. Pojdi pogledat, kako izgleda križišče Poljanske in Mesarske, pa ti bo vse jasno.
rešitev je, da ne greš povsod z avtom. zato so nam zrasle noge (veeeeliki večini zdrave) in gremo lahko peš, s kolesom, javnim prevozom.
a kaj, ko pri nas ni problem naredit preozek pločnik v nasprotju s standardi (če se uradnik upira taki rešitvi je napdan z vseh strani), kolesarke (če) so, so delno do neuporabne in nevarne speljane ob vpadnicah da dihaš traktorske produkte in čakaš, kdaj te bo kak navdušen uporabnik aplikacij naložil na pokrov motorja, ko bo zavijal desno, javni potniški promet počasen, neudoben, prenatrpan... no za ene je vsaj zastonj.
Pa številni prehodi čez križišča, ki so narejeni šlampasto in ti prehodi s kolesarske na cesto in nazaj niso gladki, temveč so robniki pločnikov tudi po 2 cm višji od ceste. Tak primer je recimo pri novogradnji kolosa v križišču Šmartinke in Flajšmanove. www.google.si/maps/@...312!8i6656 Prej, ko tam ni bilo nič, je bil prehod gladek. Zdaj so ga tako fino "popravili", da tam poskakujemo. Kako so takšen prehod sploh lahko dali v uporabo? Kdo je za to odgovoren? Zakaj se od izvajalca ne zahteva, da prehod naredi tako, kot je treba? Odgovora na ta vprašanja ne bomo nikoli izvedeli.
Da ne omenjam, kolesarskih, ki so speljane po pločniku, da potem kolesarji jezdimo rodeo, ko vozimo čez spuščene dovoze na dvorišča. Lep primer takšne rodeo kolesarske poti je od Tacna proti Lj.
Pa še in še bi se dalo naštevati. Zorangutan pa kvasi o mobilnosti in kolesarjem prijaznem mestu. Bilshit.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 12.09.2021 12:00
Saj vem, resnica boliGlede na to da si za pes in kolo po mestu in take bedarije, bi ti sedaj dal na abakus samo se eno kroglico. Zihr je zihr.
sporočil: 1.214
problem so standardi, ki jih na MzI pišejo ljudje, ki jim
kolesarjenje ni bilo blizu, niti ko so bli mulci. pol pa še
pritiski investitorja, da se požegnajo še odstopanja. za izvajalce
pa ... ustvarli so nov termin, ni več diletacija ampak diletancija
(od diletant). fudbal igralište so delal z laserjem - da bo ja u
plajbo, nov izvoz z obvoznce na rondo Tomačevo pa na augenmas.
prvega na teden uporablja 100 ljudi, drugega pa tolk na uro, če je
nedelja.
glede LJ pa... s strani župana strašno cenjeni prof. Koželj se pač vozi z bičiklinom samo po strogem centru. ostalo pa... kot praviš: koliščarstvo, prometni znaki na višini, pod katerim se lahk pele sam kak meteržilet, robniki, šikane, žive meje in vejevje, ....
glede LJ pa... s strani župana strašno cenjeni prof. Koželj se pač vozi z bičiklinom samo po strogem centru. ostalo pa... kot praviš: koliščarstvo, prometni znaki na višini, pod katerim se lahk pele sam kak meteržilet, robniki, šikane, žive meje in vejevje, ....
sporočil: 10.844
[hijena1]Odličen Parqur torej!....Pa vibracije na sfookanih razpadenih cestah, da se lažje špeh taja...
problem so standardi, ki jih na MzI pišejo ljudje, ki jim kolesarjenje ni bilo blizu, niti ko so bli mulci. pol pa še pritiski investitorja, da se požegnajo še odstopanja. za izvajalce pa ... ustvarli so nov termin, ni več diletacija ampak diletancija (od diletant). fudbal igralište so delal z laserjem - da bo ja u plajbo, nov izvoz z obvoznce na rondo Tomačevo pa na augenmas. prvega na teden uporablja 100 ljudi, drugega pa tolk na uro, če je nedelja.
glede LJ pa... s strani župana strašno cenjeni prof. Koželj se pač vozi z bičiklinom samo po strogem centru. ostalo pa... kot praviš: koliščarstvo, prometni znaki na višini, pod katerim se lahk pele sam kak meteržilet, robniki, šikane, žive meje in vejevje, ....
sporočil: 1.214
kje je LJ z največ kolesarsko prevoženimi kilometri
siol.net/novice/slov...iji-561247
razen v kakem NM, Velenju, ŠKL se bojo po tistih kolesarkah v večini vozil turisti. če jih bo kaj.
razen v kakem NM, Velenju, ŠKL se bojo po tistih kolesarkah v večini vozil turisti. če jih bo kaj.
sporočil: 14.456
Glej tole bistroumnost MOLovja na južni vpadnici, desna stran v
smeri centra:
Pešci, ki prečkajo Kopačevo ulico proti centru, na drugi strani ceste prečkajo kolesarsko stezo:
- dvakrat, da gredo lahko naravnost, kolesarji jim pripeljejo z desne in od zadaj,
- dvakrat, če hočejo na levo, čez Barjansko cesto, kolesarji jim pripeljejo z desne in izza hrbta,
- še tretjič, ko pridejo do prehoda čez Staretovo ulico.
vse to na manj kot 100 metrih!
www.google.si/maps/@...312!8i6656
Še lepše se vidi v tlorisu, na satelitskem posnetku, če vklopiš plast 3D.
Vmes je postajališče LPP, ki ima stranico z reklamnim panojem potisnjeno za cca pol metra ven na pločnik, da je prehod ja otežen, čeprav je za nadstrešnico dovolj prostora, da bi jo postavili bolj nazaj in bi ostal pločnik prost. Ampak je bilo treba reklame narediti čim bolj vidne. Ker je nekaj metrov naprej gigantski pano, ki dela konkurenco ... in z edino debelo nogo stoji na pločniku!
Reklame, oglasi, gostilniški vrtovi in zabavišča na ulicah in trgih, vse ostalo je za Zoki pašo in njegove vazale kolateralna skrb. Aljkava mafija!
www.google.si/maps/@...312!8i6656
Tam blizu je ta nebuloza na novokomponovani ulici po nekaj letih svoje bedne eksistence na srečo doživela sanacijo.
www.google.si/maps/@...312!8i6656
Pešci, ki prečkajo Kopačevo ulico proti centru, na drugi strani ceste prečkajo kolesarsko stezo:
- dvakrat, da gredo lahko naravnost, kolesarji jim pripeljejo z desne in od zadaj,
- dvakrat, če hočejo na levo, čez Barjansko cesto, kolesarji jim pripeljejo z desne in izza hrbta,
- še tretjič, ko pridejo do prehoda čez Staretovo ulico.
vse to na manj kot 100 metrih!
www.google.si/maps/@...312!8i6656
Še lepše se vidi v tlorisu, na satelitskem posnetku, če vklopiš plast 3D.
Vmes je postajališče LPP, ki ima stranico z reklamnim panojem potisnjeno za cca pol metra ven na pločnik, da je prehod ja otežen, čeprav je za nadstrešnico dovolj prostora, da bi jo postavili bolj nazaj in bi ostal pločnik prost. Ampak je bilo treba reklame narediti čim bolj vidne. Ker je nekaj metrov naprej gigantski pano, ki dela konkurenco ... in z edino debelo nogo stoji na pločniku!
Reklame, oglasi, gostilniški vrtovi in zabavišča na ulicah in trgih, vse ostalo je za Zoki pašo in njegove vazale kolateralna skrb. Aljkava mafija!
www.google.si/maps/@...312!8i6656
Tam blizu je ta nebuloza na novokomponovani ulici po nekaj letih svoje bedne eksistence na srečo doživela sanacijo.
www.google.si/maps/@...312!8i6656
Strani: 1