Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.990
[#2927036] 05.05.21 22:08
Odgovori   +    9
Ups, tole pa je že malodane heretični članek...

Kaj pa, če je recept v diverzifikaciji pogonov. Naj drugi pogoni poskušajo doseči ekonomsko-družbeno učinkovitost batnih.

Pri primerjavah je treba gledati celovito, ne pa le en ali dva parametra.

Mnogo bolj racionalno bi bilo, če bi imeli v bodoče 1/3 LNG, 1/3 H cells in 1/3 BEV. Vsi bi se lažje prilagajali tej kombinaciji, da ne rečem elektro-proizvajalci in elektro- omrežniki.

No, saj počasi pridemo do tega spoznanja... je še čas.
0121Obcin sporočil: 27
[#2927070] 06.05.21 08:47
Odgovori   +    15
Cene rabljenih električnih vozilo bodo v bodoče vedno bolj padale kot cene avtov z notranjim izgorevanjem. To je popolnoma logično, saj po nekja letih baterija ne bo več uporabna (razen za zelo kratke razdalje). Vsi vemo koliko časa drži batereija pri prenosnem računalniku, telefonu, tablici po nekaj letih). Dokler bo strošek menjave baterije pri električnem avtu cca 1/3 cene novega, bo strošek vzdrževanja avta z motorjem na naotranje izgorevanje še vedno nižji od električnega avta. Če pa se bodo cene baterij pocenile potem pa se lahko trend obrne, vendar tudi elektrika dolgoročno ne bo tako poceni. Prej ali slej bo država primaknila svoj lonček, ker pri benciniu ne bo več pobrala dajatev. Ekologija je drugotnega pomena. Npr. v Nemčiji je bil glavni razlog, da niso omejili hitrosti na avtocestah to, da bi avtomobili potrošili bistveno manj, s tem pa bi tudi država pobrala precej manj dajatev. Pa bi bila omejitev hitrosti, če vse druge razloge izločimo, iz ekološkega vidika in zmanjšanja izpustov, zelo dobrodošla.
0430ABAKU sporočil: 1.790
[#2927184] 06.05.21 12:20
Odgovori   +    0
Število ciklov, pa tudi veliko o stanju baterije, ti zna povedati avto sam prek OBD vmesnika.
Verjetno ni prav enostavno potvoriti teh podatkov.

Strani: 1