Zasebnost

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2910352] 03.03.21 10:00
Odgovori   +    7
seveda boste dobro sluzili, ker ste cene navili do konca in se malo naprej.

to, da je prodaja padla za vec 10% vas pretirano ne zanima, le zakaj vas bi? vazen je samo in izkljucno profit!

samo tako naprej, stellantisovega pleha pri meni doma ne bo.
1127SISCO sporočil: 15
[#2910360] 03.03.21 10:10 · odgovor na: shevchenko (#2910352)
Odgovori   +    7
Se že jokajo...
1357 sporočil: 7.095
[#2910379] 03.03.21 11:06
Odgovori   +    2
Napovedi so eno realnost pa drugo. Skupnia Stellanitis bo morala najprej v red spraivti blagovne znamke, ki sedaj v mnogih primerih najedajo ena drugo šele potem bo prišel dobiček, ko bodo blagovne znamke urejene znotaj portfelja in bodo pokrivale vsaka svoj segment kupcev.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2910415] 03.03.21 13:11 · odgovor na: (#2910387)
Odgovori   +    3
Profit je pomembnejši od prodaje. Kaj pomaga visoka prodaja, če tolčeš izgubo.
v avtomobilski industriji pri majhnih serijah ne mores delat nobenega profita, to ve vsako budalo. tako da ta zgodba, da bodo onli delali ne vem kaksen profit ob izjemno visokih cenah je malo bosa. znizajo naj svoje enormne stroske in naj ponudijo poceni vozila. to ne velja samo za Stellantis, ampak za cisto vse avtomobilske proizvajalce.

pa nehajo naj se slepiti, da z avtomobilom prodajajo zgodbo in custva. bullshit. prodajajo kos pleha, ki sluzi prevozu iz tocke a do tocke b. pocenijo naj svoje izdelke, da ne bo treba za avto jemati 10-letnega kredita.

ps. tudi v oglasevanje avtomobilska industrija zmece absolutno prevec denarja. naj poceni ta svoj precenjeni pleh in se bodo avti prodajali sami od sebe.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2910434] 03.03.21 13:54 · odgovor na: shevchenko (#2910415)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: anon-182066 03.03.2021 14:01
[shevchenko]
> Profit je pomembnejši od prodaje. Kaj pomaga visoka prodaja, če tolčeš izgubo.

v avtomobilski industriji pri majhnih serijah ne mores delat nobenega profita, to ve vsako budalo. tako da ta zgodba, da bodo onli delali ne vem kaksen profit ob izjemno visokih cenah je malo bosa. znizajo naj svoje enormne stroske in naj ponudijo poceni vozila. to ne velja samo za Stellantis, ampak za cisto vse avtomobilske proizvajalce.
Kakšna zabloda, najvišjo maržo in dobiček na kapital imata športni znamki avtomobilov Porsche in Ferrari. Ne boš verjel, ravno zato, ker imata visoke cene. Jasno je, da to nista avtomobila za široke ljudske množice, ki se jim cedijo sline po njem, pač pa te avte kupujejo tisti, ki si to lahko privoščijo.
pa nehajo naj se slepiti, da z avtomobilom prodajajo zgodbo in custva. bullshit. prodajajo kos pleha, ki sluzi prevozu iz tocke a do tocke b. pocenijo naj svoje izdelke, da ne bo treba za avto jemati 10-letnega kredita.
Spet to še zdaleč ni res. Ljudje kupujejo avte, ki so jim všeč, ne prevoznega sredstva od točke A do točke B. Potem ne bi nihče kupil premijske znamke, recimo BMW-ja, Audija ali Mercedesa, pač pa Dacio, Kio ali Hiunday. Ali pa avta sploh ne bi kupil.
ps. tudi v oglasevanje avtomobilska industrija zmece absolutno prevec denarja. naj poceni ta svoj precenjeni pleh in se bodo avti prodajali sami od sebe.
Avtomobili so napram tehnični dovršenosti in dragi izdelavi zelo poceni. Seveda ne za tistega, ki avto kupuje. Kar se pa tiče stroškov reklame in propagande je pa, zdi se mi Henry Ford, odgovoril že vrsto let nazaj. "Polovica stroškov reklame je nepotrebnih, problem je, da ne vemo katera polovica".
shevchenko sporočil: 21.898
[#2910469] 03.03.21 16:17 · odgovor na: (#2910420)
Odgovori   +    0
> v avtomobilski industriji pri majhnih serijah ne mores delat nobenega profita, to ve vsako budalo.

Seveda lahko. Poglej Ferrari. Pa ne samo njega.
Lol, a zdaj bo par znamk za superbogatase, ki prodajo malo nič avtov merodajnih?
shevchenko sporočil: 21.898
[#2910475] 03.03.21 16:29 · odgovor na: anon-182066 (#2910434)
Odgovori   +    0
Kakšna zabloda, najvišjo maržo in dobiček na kapital imata športni znamki avtomobilov Porsche in Ferrari. Ne boš verjel, ravno zato, ker imata visoke cene. Jasno je, da to nista avtomobila za široke ljudske množice.
Ma nemoj.. Tele znamke so popolnoma nepomembne za industrijo kot celoto.
Spet to še zdaleč ni res. Ljudje kupujejo avte, ki so jim všeč, ne prevoznega sredstva od točke A do točke B. Potem ne bi nihče kupil premijske znamke, recimo BMW-ja, Audija ali Mercedesa, pač pa Dacio, Kio ali Hiunday. Ali pa avta sploh ne bi kupil.
Spet, pri bmwjih je cena seveda dosti manjši faktor kot pri citroenu. Pa so se tudi slednji svinjsko podražili.
Avtomobili so napram tehnični dovršenosti in dragi izdelavi zelo poceni. Seveda ne za tistega, ki avto kupuje. Kar se pa tiče stroškov reklame in propagande je pa, zdi se mi Henry Ford, odgovoril že vrsto let nazaj. "Polovica stroškov reklame je nepotrebnih, problem je, da ne vemo katera polovica".
V avtomobilih je razen ekomanije tehnični razvoj popolnoma zaostal. V avtomobilski industriji res nič ne vedo, kako oglaševanje deluje, ker denar za oglaševanje trošijo kot da ga imajo na voljo neomejeno.

Ps. V Nemčiji lahko kupiš avto v lidlu. Tudi to prihaja k nam in potem si bomo potrošniki končno malo oddahnili
shevchenko sporočil: 21.898
[#2910505] 03.03.21 18:33 · odgovor na: (#2910496)
Odgovori   +    0
> V avtomobilski industriji res nič ne vedo, kako oglaševanje deluje

Najbolje, da tebe vprašajo :)
ne bi jim skodilo. sej slabse ne more bit...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2910515] 03.03.21 19:19 · odgovor na: 1357 (#2910379)
Odgovori   +    2
[1357]
Napovedi so eno realnost pa drugo. Skupnia Stellanitis bo morala najprej v red spraivti blagovne znamke, ki sedaj v mnogih primerih najedajo ena drugo šele potem bo prišel dobiček, ko bodo blagovne znamke urejene znotaj portfelja in bodo pokrivale vsaka svoj segment kupcev.
e, to s spravljanjem blagovnih znamk v red, bo pa zanimivo opazovat. iz dveh razlogov... prvi je, katero od šestnajstih znamk bodo pokopali, drugi pa katera do njih jo bo v diferenciaciji odnesla slabše od tega kjer je zdaj ali tega kar je pomenila skozi svojo zgodovino...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2910525] 03.03.21 20:25 · odgovor na: (#2910495)
Odgovori   +    1
Ti si pa dokazal, da nimaš pojma o poslu, zato raje ne piši o stvareh, o katerih nimaš pojma, če se nočeš smešit.
Smesis se edino ti, ki na primeru Ferrarija in Porscheja vlečeš neke posiljene vzporednice, ki s stanjem avtomobilskega trga nimajo prav nobene zveze. Tako nekako kot da bi nepremičninski trg analiziral na primeru dvonadstropni vil s 300 kvadrati, garažo za 4 avtomobile in dvema bazenoma.

Popolnoma neuporabno.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2910551] 04.03.21 01:15
Odgovori   +    0
btw... ravnokar sem na netu prebral, da je PSA lansko leto končal z dvema miljardama dobička, kljub temu, da so mu prihodki od prodaje padli za 19%...
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2910620] 04.03.21 11:04 · odgovor na: shevchenko (#2910475)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-182066 04.03.2021 11:09
[shevchenko]
> Kakšna zabloda, najvišjo maržo in dobiček na kapital imata športni znamki avtomobilov Porsche in Ferrari. Ne boš verjel, ravno zato, ker imata visoke cene. Jasno je, da to nista avtomobila za široke ljudske množice.

Ma nemoj.. Tele znamke so popolnoma nepomembne za industrijo kot celoto.
Nepomembni znamki? Ferrari je določena leta naredil več dobička kot cel Fiat. Porsche je pa sploh dobičkonosen. Leto pred pandemijo je imel dobiček 3.2 milijarde EUR-ov. če je to nepomembno, potem ne vem kaj je... Ko bo prišel na borzo (letos bo IPO zgleda), bo imel tržno kapitalizacijo morda višjo od same matične znamkle VW. Ni izključeno.
> Spet to še zdaleč ni res. Ljudje kupujejo avte, ki so jim všeč, ne prevoznega sredstva od točke A do točke B. Potem ne bi nihče kupil premijske znamke, recimo BMW-ja, Audija ali Mercedesa, pač pa Dacio, Kio ali Hiunday. Ali pa avta sploh ne bi kupil.

Spet, pri bmwjih je cena seveda dosti manjši faktor kot pri citroenu. Pa so se tudi slednji svinjsko podražili.
Seveda je cenovna elastičnost povpraševanja višja pri množičnih kot pri premijskih znamkah. Vendar firma mora delati z dobičkom, za to gre. Če lahko tega zasluži z višanjem cen, to pač stori. Trg pa potem odloči ali je bilo povišanje cen koristno za ponudnika ali ni bilo.

Sem nekje prečital, ko je Toyota za en nov model Lexusa na ameriškem trgu postavila za 10% višjo ceno od primerljivega Mercedesa. Odgovor Mercedesa je bil, da je takoj zvišal ceno svojega avta za 10% nad lexusovo. Japoncem ni nikoli več prišlo na pamet, da bi cene postavljali nad mercedesove.
> Avtomobili so napram tehnični dovršenosti in dragi izdelavi zelo poceni. Seveda ne za tistega, ki avto kupuje. Kar se pa tiče stroškov reklame in propagande je pa, zdi se mi Henry Ford, odgovoril že vrsto let nazaj. "Polovica stroškov reklame je nepotrebnih, problem je, da ne vemo katera polovica".

V avtomobilih je razen ekomanije tehnični razvoj popolnoma zaostal. V avtomobilski industriji res nič ne vedo, kako oglaševanje deluje, ker denar za oglaševanje trošijo kot da ga imajo na voljo neomejeno.
Ne vem no, tule pa spet pišeš neumnosti. Moj avto, če ga dam za primer, je popolnoma drugo vozilo, kot je bil enak tip vozila 13 let nazaj. Ne gre samo za "ekomanijo", avto ima toliko varnostnih pripomočkov, da se skoraj ne moreš zaleteti, če to elektroniko redno uporabljaš. Seveda jo je treba doplačati; trditi, da je v avtoindustriji tehnični razvoj popolnoma zaostal je pa popolnoma zgrešeno.

Ps. V Nemčiji lahko kupiš avto v lidlu. Tudi to prihaja k nam in potem si bomo potrošniki končno malo oddahnili
Super, Za nakup naslednjega avtomobila bom lahko šel kar peš, Lidl je od moje hiše oddaljen kakih 10 minut hoje. LOL.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2910631] 04.03.21 11:39 · odgovor na: anon-182066 (#2910620)
Odgovori   +    0
Samo še Ameriške cene.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2910641] 04.03.21 12:06 · odgovor na: anon-93129 (#2910631)
Odgovori   +    0
[Mleben]
Samo še Ameriške cene.
O ameriških cenah lahko v Evropi zgolj sanjamo. Kako že gre tista? "Sanjala svinja kukuruz a kukuruza nema."
shevchenko sporočil: 21.898
[#2910869] 05.03.21 10:53 · odgovor na: anon-182066 (#2910620)
Odgovori   +    0
Sem nekje prečital, ko je Toyota za en nov model Lexusa na ameriškem trgu postavila za 10% višjo ceno od primerljivega Mercedesa. Odgovor Mercedesa je bil, da je takoj zvišal ceno svojega avta za 10% nad lexusovo. Japoncem ni nikoli več prišlo na pamet, da bi cene postavljali nad mercedesove.
no, to samo kaze na to, kako zelo fantazijsko tele firme postavljajo cene. stroski so tu popolnoma nepomembni. ce bi podjetja resnicno pazila na stroske, bi avtomobili lahko komot bili cenejsi za par 10% v vseh kategorijah in bi firme se vedno imele velikanske profite. ampak zakaj bi, ce pa ni treba?

pazi, meni gredo tele firme samo zato na zivce, ker takoj ko zagusti tecejo k drzavi na pomoc, subvencije in dotacije, stalno pa tudi vplivajo na politiko, se posebej v nemciji in delno tudi franciji. ce ne bi pocele tega, potem me ne bi motilo.
Ne vem no, tule pa spet pišeš neumnosti. Moj avto, če ga dam za primer, je popolnoma drugo vozilo, kot je bil enak tip vozila 13 let nazaj. Ne gre samo za "ekomanijo", avto ima toliko varnostnih pripomočkov, da se skoraj ne moreš zaleteti,
skoraj ni se nikoli zajca ujel. lepo te prosim... najpomembnejsi varnostni pripomocek v avtu je voznikova glava.

Strani: 1