Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagnov tiguan bo vroča žemljica tudi v Sloveniji
Strani: 1
sporočil: 7.993
Zadnja sprememba: FIN-379669 02.12.2020 21:51
Dobrih 35 jurjev za spodobno dizelsko različico 4x4?Če bo Tucson samodejni hibrid 4x4 34 jurjev, je odgovor na dlani. Zmaga Hyundai.
Tiguan s priključnim hibridom 4x4 pa verjetno na 40 čukov ali še več. Hmm, malo morgen.
(Še dobra Honda hibrid CRV 4x4 je cca 37 jurjev, Toyota hibrid pa tudi tu nekje, s popustom pa še kakega jurja manj.)
(Kdor ima 41 jurjev za Tiguana, ima tudi 55 jurjev za kaj bolj prestižnega in bolj kvalitetnega. Med 39 in 55 jurjev ni več taka razlika med samimi kupci iz segmenta.)
Volkswagen je še naprej drag, konkurenca je cenejša, za vse skupaj pa ugotavljam, da so predragi. Dobro opremljeni hibridi tega tipa vozila bi morali biti do 32 jurjev novi, pa so daleč od tega cenovnega nivoja.
Kar pomeni, da bo prodaja novih vozil še nekaj časa šepala, sploh v teh negotovih časih... pa vse do 2023. Ta kriza bo avtomobilski svet kar zašejkala... in Tesla ima kar lepo priložnost narediti še korak naprej, še nekaj procentov na tržišču pridobiti... mnogo pa ne bo šlo, ker je svetovni kolač kar lepo že razdeljen. In 60% kupcev je vernikov v znamko.
sporočil: 376
Ob teh cenah fosilcev, so pa BEV že sedaj primerljivi, s trenutnimi
popusti
in polno opremo celo cenejši, pustimo potem razliko pri gorivu in servisih ter neprimerljivo vožnjo
in polno opremo celo cenejši, pustimo potem razliko pri gorivu in servisih ter neprimerljivo vožnjo
sporočil: 2.561
Iz uradnega cenika sem razbral, da naprimer Tiguana life z
dizelaskim 150 KM motorjem in ročnim menjalnikom lahko kupiš za
nekaj več kot 31K €, za to dobiš škatlo na kolesih z volanom in
motorjem, če pa hočeš, da ima še kaj od sodobne opreme, pa prideš
krepko čez 40K €, kar je za povprečnega Slovenca velik luksuz.
Seveda ti spretni trgovci vsilijo lizing, ki ga prenekateri potem
ne morejo plačevati, potem pa jim avto vzamejo in ponujajo drugim
naivnim kupcem kot super ugodno priložnost, čeprav to ni. Ta hec je
za Nemce, ki imajo mnogo večje plače, ker jim komunisti niso
pokradli in spravili v stečaj praktično vse socialistične fabrike.
Za povprečnega in razumnega Slovenca ostajajo tako 5 let stari
avti, ki so se jih Nemci znebili zatradi okoljskih predpisov ali pa
novi avti tja do 25K €. Lizing, ki ga vsi avtotrgovci skoraj
posiljujejo je navadna past, v katero se ujame mnogo naivnežev, ki
ne znajo seštevati. Kakšna vroča žemljica je torej novi Tiguan,
zdaj jaz vas vprašam ????????
sporočil: 1.182
Golf svetovno ni več najbolje prodajan volkswagen, to krono mu je
odvzel tiguan....
Zanimiv podatek, bi dal roko v ogenj da je to passat
Zanimiv podatek, bi dal roko v ogenj da je to passat
Strani: 1