Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.316
[#2887822] 02.12.20 19:54
Odgovori   +    14
Raziskava, ki sploh ni pristranska, saj v vseh kategorijah zmagujejo nemške elitne znamke.

Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.

Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.

V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.

Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.

(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
0430ABAKU sporočil: 1.963
[#2887844] 02.12.20 21:30
Odgovori   +    17
Tehnični so težko merilo za kakovost avtov.

V mojem osebnem primeru ... včasih sem vozil 101-ko in jugota. Preden sem šel na tehničnega, sem vse pregledal in poskrbel, da je bilo vse tipi-topi. Na tehničnih nikoli nobenih težav.

Kasneje sem začel voziti bolj zanesljive znamke. Za tehničnega sploh nisem pomišljal. Tja sem šel kar spotoma in so mi že oni povedali, če kaj ni bilo v redu.

Po statistiki bi torej bile 101-ke in jugoti veliko bolj zanesljivi avti od mazde, volkswagnov, toyote.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2887887] 03.12.20 08:59
Odgovori   +    6
To so pa že verodostojne analize tehnične ispravnosti vozil. So izpod prstov Nemškega TUV in podatki so pobrani na tehničnih pregledih. V Nemčiji večinoma vozijo Nemške avtomobile in precej manj ostale, zato so domači avti načeloma višje, kot bi bili v ZDA na primer. Niso pa to podatki s servisov glede popravil. Saj večina najprej popravi napake na servisu in potem gre na tehničnega. Iz tega se ne da direktno sklepati na kvaliteto proizvedenih vozil, ampak kot rečeno bolj na tehnično stanje vozil. Zavarovalnice in servisi pa imajo boljše podatke o proizvodni kvaliteti vozil.
anon-534275 sporočil: 161
[#2887909] 03.12.20 09:56 · odgovor na: FIN-379669 (#2887822)
Odgovori   +    4
[]
Raziskava, ki sploh ni pristranska, saj v vseh kategorijah zmagujejo nemške elitne znamke.

Sedaj pa realnost, poznam kar nekaj lastnikov vozil nemških znamk višje kategorije, ki so 3x na leto na izrednem servisu vozila, in to že od prvega leta staorosti vozila dalje.

Navadni Renaulti pa mojih izkušnjah prve tri leta vozijo brez težav, da moraš na servis.

V povprečju pa so Japanci in dokaj tudi Korejci najboljši.

Torej? Jebeš TUV podobno kot jebeš IFO... vse skupaj je UFO.

(Nemci so postali podobni bleferji kot kaki Francozi. Če samo pomislimo na goljufanje z dizelskimi mašinami, je lahko jasno, da bo treba pri njih vzeti vedno ene 25% rezerve. No, pri Italijanih pa je itak treba vzeti 60% rezerve... lappa-lappa).
Take bedarije pač padejo ven, če samo šteješ napake. Pri onih top 3 avtih, recimo starih 9 let, si potem na servisu takoj ob par jurjev. Pri onih top 3 pokvarljivih pa ob maksimalno par 100 eur. Pa recimo super zanesljivi 911 carrera je en tak tipičen avto, s katerim se silne kilometre dela...
marcelinofin sporočil: 151
[#2887925] 03.12.20 10:57
Odgovori   +    4
Zelo zanimiv KPi bi bil število okvarjenih na avtocesti, ki jih je moral DARS zavarovat/odvlečt uteženo z deležem registriranih po znamki. Kar se mene tiče se zdi največja nočna mora da ti na avtocesti počaka, tam te še Dars opili na polno, pa tudi najbolj varno ni..
FIN-544124 sporočil: 3.595
[#2888028] 03.12.20 14:49
Odgovori   +    5
Imam VW Golf, ki je že krepko v drugem desetletju. Brezhiben. Odlično gre. Redno menjam olje, filtre, zavorne ploščice in kakšno drobnarijo.
Nobenih problemov. Mogoče imam srečo. Je pa to že drugi Golf in tudi s prvim nisem imel nobenih problemov. Ko je končal svojo pot je imel 22 let.

Strani: 1