Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kdo so kupci električnih avtov in kaj vse jih zanima?
Strani: 1
sporočil: 1.924
"Kdo so kupci električnih avtov in kaj vse jih zanima?"Verjetno jih zanima ali ima avto aluminijasto karoserijo. Mnogi e-avti jo imajo, če jo ima tudi izbrani model e-avta, so popravila zelo draga.
"Neki kupec tesle model S 85, je ugotovil, da je njegovo 90 tisoč evrov vredno vozilo zaradi, na videz, majhne poškodbe ocenjeno na ekonomsko totalko. Tesla model S, je imela poškodovan zadnji blatnik, leva potniška vrata, preluknjane pnevmatike in poškodovana platišča. Pri zavarovalnici so ocenili, da je cena popravila skupaj z davkom 30 tisoč evrov (10 tisoč evrov so stali rezervni deli in neverjetnih 20 tisoč evrov delo s popravili)." www.zurnal24.si/avto...aka-276094
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 27.09.2020 21:26
[aimon]Kupec potem izapade kot teslo:). Joke. Lep dan.
> "Kdo so kupci električnih avtov in kaj vse jih zanima?"
Verjetno jih zanima ali ima avto aluminijasto karoserijo. Mnogi e-avti jo imajo, če jo ima tudi izbrani model e-avta, so popravila zelo draga.
"Neki kupec tesle model S 85, je ugotovil, da je njegovo 90 tisoč evrov vredno vozilo zaradi, na videz, majhne poškodbe ocenjeno na ekonomsko totalko. Tesla model S, je imela poškodovan zadnji blatnik, leva potniška vrata, preluknjane pnevmatike in poškodovana platišča. Pri zavarovalnici so ocenili, da je cena popravila skupaj z davkom 30 tisoč evrov (10 tisoč evrov so stali rezervni deli in neverjetnih 20 tisoč evrov delo s popravili)." www.zurnal24.si/avto...aka-276094
P.S.: Kdor kupi tak avto, ga bencin ne skrbi, za ostalo pa zavarovalnica poskrbi. Premije so verjetno temu primerno vabljive...
sporočil: 4.340
Kdo so kupci električnih avtov in kaj vse jih zanima?Pa to vsak teden premlevamo! Odgovor se ne bo spremenil čez noč. Za to bi rabili drugačno strukturo proizvodnih kapacitet za elektriko, drugačno električno prenosno omrežje in bistveno cenejše baterije. Vse to se ne spremeinja iz tedna v teden, pač pa je stvar desetletij.
sporočil: 21.898
Vse to se ne spremeinja iz tedna v teden, pač pa je stvar desetletij.aha, ampak odlocitev za nakup elektricneg avta pa lahko pade tudi v sekundi.
kaj pa so se finance drugega kot platforma za oglasevanje elektricnih avtomobilov. recimo naslov od danes: "Škodin elektro velikan z ugodno ceno, v Sloveniji bo stal manj kot 29 tisočakov".
Pa takih oglasov, pardon, clankov, je na stotine...
sporočil: 2.117
[shevchenko]Ja, tudi ta rubrika se prilagaja proizvajalcem, ne kupcem. Torej nam prodaja, mi naj samo kupimo. Zato taka vztrajnost. Zato povzdigovanje elektromobilbnosti, da zgleda še lepše in je lahko še dražje in bolj zakomplicirano.
> Vse to se ne spremeinja iz tedna v teden, pač pa je stvar desetletij.
aha, ampak odlocitev za nakup elektricneg avta pa lahko pade tudi v sekundi.
kaj pa so se finance drugega kot platforma za oglasevanje elektricnih avtomobilov. recimo naslov od danes: "Škodin elektro velikan z ugodno ceno, v Sloveniji bo stal manj kot 29 tisočakov".
Pa takih oglasov, pardon, clankov, je na stotine...
sporočil: 21.898
Ja, tudi ta rubrika se prilagaja proizvajalcem, ne kupcem. Torej nam prodaja, mi naj samo kupimo. Zato taka vztrajnost. Zato povzdigovanje elektromobilbnosti, da zgleda še lepše in je lahko še dražje in bolj zakomplicirano.nazadnje so ljudi oznacili za butlje, ker (se) ne razumemo, zakaj se nam elektro avtomobil ne splaca. pac, ne bodo se zaustavili pri nicemer.
sporočil: 1.227
Pa naj pričnejo s standardizacijo priključkov. Se vprašam, zakaj
nima polnilna postaja priključnega kabla, kot bencinska cev? To bi
bilo logično, da se avto poceni, po drugi strani pa bi bilo bolj
praktično: v dežju in mrazu moraš najprej do prtljažnika iskat
kable, jih "poštekat" 2x itd..... Čisti nesmisel in neptraktičnost.
In tako naprej ......
sporočil: 4.340
To ne reši nobenega izmed izpostavljenih problemov. Sicer pa dizel
in bencin tudi rabita vsak svoj priključek.
sporočil: 1.227
Se le deloma strinjam: standardizacija pač je ključna. Zadeva z
omenjenimi kabli je lahko bistveni prihranek: ali mora vsak avto
imeti svoj kabel, ali pač le polnilna postaja, kajne?
sporočil: 4.340
Zaekrat je nekaj standardov za električne polnilnice, za prste ene
roke. Daleč od tega, da bi imel vsak avto svoj priključek. Vsi isto
pa ne morejo imeti, ker je hitra polnilnica z enosmernim tokom,
domača pa z izmeničnim, in tako bo verjetno ostalo zaradi tehničnih
razlogov. Itak pa tudi električni avto večinoma podpirajo več
standardov. V glavnem to je najmanjši problem elektrifikacije
prometa - večinoma že rešen, kar še ni rešeno, se pa lahko reši čez
noč. Oziroma bo čas pokazal kaj je optimum in kaj bo preživelo.
sporočil: 5.775
Stavim da moj klepar iz skoraj vsake totalke naredi nov avto. Sem
videl Volvo ki je šel orat s kakšnimi 140 na uro. Skoraj ni bilo
panela ki ne bi bil več ali manj udrt, streha "sportska", znižana
za 30 cm. Ko sem prišel čez nekaj časa v delavnico, nisem verjel da
je to isti avto.
Sem razmišljal kako bi se dokopal do kašne take "totalke" in pridem poceni do dobrega avta.
Sem razmišljal kako bi se dokopal do kašne take "totalke" in pridem poceni do dobrega avta.
sporočil: 1.924
"Kdo so kupci električnih avtov in kaj vse jih zanima?"Hitrost polnjenja.
Dobra vest za voznike, ki bi radi imeli električni avto kar najhitreje napolnjen:
"Za hitro polnjenje električnih avtomobilov se uporablja polnilno napetost 800 voltov, kar omogoča polnjenje z moči do 350 kilovatov, kar dejansko pripomore k skrajšanju časa polnjenja izpraznjene baterije. Zato ne preseneča, da lahko povsem izpraznjen akumulator električnega avtomobila napolnimo do 80 odstotkov v zgolj 18 minutah. Pet minut polnjenja pa zadošča za več kot 100 kilometrov avtonomije, kar bo dovolj predvsem za mestna središča." www.racunalniske-nov...jenja.html
Strani: 1