Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[#2867806] 17.09.20 21:41
Odgovori   +    12
Tesla model 3 ni poceni. Težko bi ji določili vlogo, da bo poskrbela za preboj elektromobilnosti v Sloveniji, je pa njena cena vsekakor ugodna glede na vsebino, ki jo ponuja. Osnovna tesla model 3 standard range s 409-kilometrskim dosegom fizične osebe stane 39 tisočakov, za podjetja pa 45 tisočakov...
Ta avto torej stane 40 jurjev in naprej. Na lestvici prvih 20 najbolj prodajanih avtov v Sloveniji (link spodaj) ne vidim nobenega z osnovno ceno prek 30 jurjev. Torej je že jasno kakšna bo njegova vloga. Obrobna...


www.amzs.si/motorevi...-letu-2019
anon-293306 sporočil: 184
[#2867809] 17.09.20 21:50
Odgovori   +    18
Brez skrbi, to je le mitološko vozilo za tiste, ki pokajo od $$$$$$$$$$$
in za tiste novinarje, ki ta mit ustvarjajo.
sonce1313 sporočil: 376
[#2867837] 18.09.20 00:41
Odgovori   +    7
Avto s katerim zelo hitro prihraniš vseh 50t eur, vsakič komaj čakaš da se pelješ, neglede na namen in dolžino vožnje, avto ki ga BEV in fosilna konkurenca ter foušljivci ne ljubijo
zav sporočil: 736
[#2867995] 18.09.20 12:24
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: zav 18.09.2020 12:35
"Je tesla model 3 le mit ali avto..."

Ok, uspeh (če se temu lahko tako reče) verjetno temelji na dveh zadevah, želji po popolni elektrifikaciji (kar je z vidika infrastukture in subvencioniranja popolnoma zgrešeno) in po želji, da se ameriška avtomobilska industrija po vzporedni poti (po klasični je zaradi tehnološke zaostalosti pač popolnoma nekonkurenčna) vrne v igro (ima pa Musk verjetno močno podporo tudi zaradi drugih projektov, ki niso povezani z avtomobilsko industrijo).

Je pa fascinantno, da uspe marketing (bolj komercialna propaganda) vzgojiti takšne vernike (pri Tesli jih ne moti popolnoma nič). Še nekaj o izdelku: avto ima res nekaj revolucionarnih rešitev, vendar je npr.: "modno" upravljanje klime ali radia in nekaterih drugih neumnosti (ena uporabniška) na centralnem zaslonu mukotrpno, predvsem pa bistveno bolj nevarno kot z vrtljivimi gumbi (kjer ne prihaja do nepotrebnega odmika pogleda "s ceste"), boljši, predvsem pa glede na običajne razmere nepotrebni pospeški (ki jih tako poudarjajo) imajo za posledico predvsem bistveno večjo obrabo pnevmatik in običajno dragega zavornega sistema... Glede cene popravil, čakalnih dob in zapletov v zvezi s tem raje niti ne bi... Glede na to, da ima ta avto bistveno manj sestavnih delov (motor...), je neverjetno, koliko ima okvar (govorimo o prejšnjih modelih)... V čem je tako opevana večja varnost, ne razumem... pa še ena glede "brezplačne" elektrike: naj gre kdo "polnit" v Ilirsko Bistrico... Elektrifikacija bo verjetno ostala (v zelo omejenem obsegu), večji potencial imajo hibridi ali pa vodik.

Strani: 1