Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novi škandal Volkswagna: kako so iz verige dobaviteljev izločili Prevent
Strani: 1
sporočil: 30.415
V tem Hastorju je veliko bosanske trme, ki presega slovensko, kajti
naša trma ni tako vztrajna, recimo, da mi vemo kadar treba stopiti
dva koraka nazaj, da bi stopili tri korake naprej. Sicer, ne velja
za naše politike, ki velikokrat s hastorsko trmo sami sebi
škodujejo, potem se po volitvah sprašujejo kje so manjkajoči
glasovi.
sporočil: 122
Sploh pa tale cigan od Hastorja, ko je pa uporabljal še bolj sporne
metode in hotel dobiti zastonj Prevent, pa ni bilo nič sporno.
Tipičen balkanski cigo.
Se oproščam za žaljenje ciganov.
Se oproščam za žaljenje ciganov.
sporočil: 422
Meni je škoda takšne firme kot je bil Prevent. Priti v
dobavitelsjko verigo VW-ja ni bi mačji kašelj, zato me v bistvu
nekako čudi, da se je lastnik Preventa vedel tako neodgovorno in na
kocko postavil obstoj podjetja. Kolikor vem, je Prevent takrat
delal z 30% maržo, kar bi pomenilo, da bi mogoče lahk pristal na
zmanjšanje cen, v vmesnem času bi moral najti vsaj enega novega
kupca in potem pritisniti na VW. Tako je pa verjetno res odločila
tista Bosanska trma in pokopala firmo. Ne vem, če bomo sploh še
kdaj na tem območju bivšega Balkana imeli firmo, ki bo delala
tekstilne izdelke za avtomobilsko industrijo. Škoda. LP, F
sporočil: 342
Zadnja sprememba: samen 29.07.2020 14:22
[fverdi]Kaj pa morala Nemcev? Goljufajo, hkrati pa reklamirajo goljufiv produkt kot okoljsko najboljši... jih dobijo, naložijo kazni, njihovi manadžerji si izplačajo v istem trenutku bajne nagrade (resda je to za preteklo leto, vendar je jasno, da je da so v tem obdobju goljufali) , naslednji korak pa ... vsi dobavitelji, odpoved veljavnih pogodb in pristanek na životarjenje. Kdo je potem tukaj nor?
Meni je škoda takšne firme kot je bil Prevent. Priti v dobavitelsjko verigo VW-ja ni bi mačji kašelj, zato me v bistvu nekako čudi, da se je lastnik Preventa vedel tako neodgovorno in na kocko postavil obstoj podjetja. Kolikor vem, je Prevent takrat delal z 30% maržo, kar bi pomenilo, da bi mogoče lahk pristal na zmanjšanje cen, v vmesnem času bi moral najti vsaj enega novega kupca in potem pritisniti na VW. Tako je pa verjetno res odločila tista Bosanska trma in pokopala firmo. Ne vem, če bomo sploh še kdaj na tem območju bivšega Balkana imeli firmo, ki bo delala tekstilne izdelke za avtomobilsko industrijo. Škoda. LP, F
Prevent zagotovo ni mogel delati s 30% maržo, ker tak kaki koncerni kot so VW imajo vse podatke za izračunat koliko jim ostane. Lastnik se je pač odločil, da bo šel v vojno z njimi, in kolikor je bilo že poročano, mu je v ZDA uspelo. Se pa tožarijo za cca milijardo na vsaki strani.
sporočil: 361
Iz direktnih izkušenj v avtoindustriji: včasih je boljše delati
nič, kot pa biti pod stalnim pritiskom in izsiljevanjem managerjev
Volkswagena! VW je najbolj zakompliciran, težak, zahteven, škrt,
... kupec, ki si ga dobavitelj, če le lahko, želi izogniti v
velikem loku. Delati z BMW, Mercedezom, Audijem,... je pesem! Fer,
korektni. Je pa vsekakor težka tale AI. Dobavitelji razvijejo ca 70
% vsakega avta!, delajo velike investicije, dobavljajo direktno na
linijo - točno na minuto!, a dobijo plačano le pokritje stroškov.
Avtomobilske tovarne pa ustvarjajo milijardne dobičke. Vsekakor
čisto zgrešeno podeljen dobiček!
sporočil: 6.029
Hastorja osrbno poznam 25 let je vpet v vw in ima prav ne motr
švaba te prisilt da si hlapec več kot delaš manj imaš počil je film
se na čudim
Strani: 1