2 uri
Zakaj se kmetom splača za skupno trženje povezati v skupino ali organizacijo proizvajalcev (PRO)
4 ure
Od rekonstrukcije Aljaževega stolpa na Triglavu do predora Karavanke in drugega tira
10 ur
Test BMW M4 competition M xdrive cabrio – najbolj vznemirljiv stranski produkt elektrifikacije 1
11 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Nagrada Financ za posebne gospodarske dosežke v roke Davorina Kračuna 1
11 ur
Analiza Velimirja Boleta: Imamo gospodarski predah ali začetek zatona? 2
12 ur
Sporočilo za tradicionalne banke: ko je komitent enkrat na digitalu, poti nazaj več ni 3
14 ur
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov?
14 ur
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 3
15 ur
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 2
15 ur
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
16 ur
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
16 ur
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
16 ur
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
16 ur
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
16 ur
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
17 ur
Prva obletnica strahovlade v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kaj sledi? 2
17 ur
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
17 ur
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
19 ur
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2859104] 28.07.20 17:28
Odgovori   +    9
V tem Hastorju je veliko bosanske trme, ki presega slovensko, kajti naša trma ni tako vztrajna, recimo, da mi vemo kadar treba stopiti dva koraka nazaj, da bi stopili tri korake naprej. Sicer, ne velja za naše politike, ki velikokrat s hastorsko trmo sami sebi škodujejo, potem se po volitvah sprašujejo kje so manjkajoči glasovi.
Polo83 sporočil: 1.211
[#2859108] 28.07.20 17:48
Odgovori   +    6
ko misliš da si vplivnejši in pametnejši od Volkswagna...
anon-206883 sporočil: 122
[#2859147] 28.07.20 21:49 · odgovor na: Polo83 (#2859108)
Odgovori   +    10
Sploh pa tale cigan od Hastorja, ko je pa uporabljal še bolj sporne metode in hotel dobiti zastonj Prevent, pa ni bilo nič sporno. Tipičen balkanski cigo.

Se oproščam za žaljenje ciganov.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2859160] 29.07.20 08:02
Odgovori   +    2
Ob tem mi pride na misel samo tole...

"Jebeš zemlju koja Bosne nema..."
fverdi sporočil: 422
[#2859175] 29.07.20 09:30
Odgovori   +    5
Meni je škoda takšne firme kot je bil Prevent. Priti v dobavitelsjko verigo VW-ja ni bi mačji kašelj, zato me v bistvu nekako čudi, da se je lastnik Preventa vedel tako neodgovorno in na kocko postavil obstoj podjetja. Kolikor vem, je Prevent takrat delal z 30% maržo, kar bi pomenilo, da bi mogoče lahk pristal na zmanjšanje cen, v vmesnem času bi moral najti vsaj enega novega kupca in potem pritisniti na VW. Tako je pa verjetno res odločila tista Bosanska trma in pokopala firmo. Ne vem, če bomo sploh še kdaj na tem območju bivšega Balkana imeli firmo, ki bo delala tekstilne izdelke za avtomobilsko industrijo. Škoda. LP, F
samen sporočil: 342
[#2859211] 29.07.20 14:22 · odgovor na: fverdi (#2859175)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: samen 29.07.2020 14:22
[fverdi]
Meni je škoda takšne firme kot je bil Prevent. Priti v dobavitelsjko verigo VW-ja ni bi mačji kašelj, zato me v bistvu nekako čudi, da se je lastnik Preventa vedel tako neodgovorno in na kocko postavil obstoj podjetja. Kolikor vem, je Prevent takrat delal z 30% maržo, kar bi pomenilo, da bi mogoče lahk pristal na zmanjšanje cen, v vmesnem času bi moral najti vsaj enega novega kupca in potem pritisniti na VW. Tako je pa verjetno res odločila tista Bosanska trma in pokopala firmo. Ne vem, če bomo sploh še kdaj na tem območju bivšega Balkana imeli firmo, ki bo delala tekstilne izdelke za avtomobilsko industrijo. Škoda. LP, F
Kaj pa morala Nemcev? Goljufajo, hkrati pa reklamirajo goljufiv produkt kot okoljsko najboljši... jih dobijo, naložijo kazni, njihovi manadžerji si izplačajo v istem trenutku bajne nagrade (resda je to za preteklo leto, vendar je jasno, da je da so v tem obdobju goljufali) , naslednji korak pa ... vsi dobavitelji, odpoved veljavnih pogodb in pristanek na životarjenje. Kdo je potem tukaj nor?
Prevent zagotovo ni mogel delati s 30% maržo, ker tak kaki koncerni kot so VW imajo vse podatke za izračunat koliko jim ostane. Lastnik se je pač odločil, da bo šel v vojno z njimi, in kolikor je bilo že poročano, mu je v ZDA uspelo. Se pa tožarijo za cca milijardo na vsaki strani.
MojemnenjeXXL sporočil: 361
[#2859498] 31.07.20 07:23
Odgovori   +    4
Iz direktnih izkušenj v avtoindustriji: včasih je boljše delati nič, kot pa biti pod stalnim pritiskom in izsiljevanjem managerjev Volkswagena! VW je najbolj zakompliciran, težak, zahteven, škrt, ... kupec, ki si ga dobavitelj, če le lahko, želi izogniti v velikem loku. Delati z BMW, Mercedezom, Audijem,... je pesem! Fer, korektni. Je pa vsekakor težka tale AI. Dobavitelji razvijejo ca 70 % vsakega avta!, delajo velike investicije, dobavljajo direktno na linijo - točno na minuto!, a dobijo plačano le pokritje stroškov. Avtomobilske tovarne pa ustvarjajo milijardne dobičke. Vsekakor čisto zgrešeno podeljen dobiček!
slovenecnb1 sporočil: 6.029
[#2859655] 31.07.20 15:41
Odgovori   +    3
Hastorja osrbno poznam 25 let je vpet v vw in ima prav ne motr švaba te prisilt da si hlapec več kot delaš manj imaš počil je film se na čudim

Strani: 1